Hop til indhold
Guest VarmePia

Uretfærdig klage

Recommended Posts

Guest VarmePia

Jeg sidder lige og undrer mig lidt.... En god veninde ringer da en kunde har klaget over hende, men først 2 timer efter endt rendezvous ringer han pludselig til tlfdamen og siger han kun har fået 20 min selv om han har betalt for en halv time. På overvågningen kan man dog se at der er 35 min imellem at han går ind og ud, så man må sige klagen er uden hold i virkeligheden, på trods af dette påstår kunden stadigvæk at han har fået alt for lidt tid, - hun bliver vred, han bliver vred, de skændes og det ene ord tager det andet fra begge sider, - jeg sidder og lytter til forløbet da det bliver refereret til mig og så er det lige jeg tænker: hvad tror sådan en mand egentlig han har at vinde ved at klage uden at have noget at ha det i??? Mangler han mon lidt indhold i tilværelsen eller?????

Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hun bliver vred, han bliver vred, de skændes og det ene ord tager det andet fra begge sider

Pia

Det er såmænd fint nok, at fremstille historien, således at mandens klage fremstår fuldstændigt uberettiget. Det ændre såmænd ikke på, at der skal to temperamentsfulde personer til, for at starte et skænderi.

Kan man ikke håndtere utilfredse kunder, så burde man lave noget andet. Nu fremgår det jo heller ikke at historien, om den pågældende kunde, reelt er en type man gerne vil have, underforstået at han kan gøres tilfreds. Det fremgår heller ikke om han ofte frekventere stedet, og derved generelt er tilfreds.

Er man god til konfliktløsning, kan man faktisk vende en kedelig episode til noget positivt, der kan komme til udtryk ved en større kunde loyalitet.

Blot et generelt indspark til en debat, snarere end at tilkendegive det åbenlyse "Han er da også en totalt idiot". ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Det er såmænd fint nok, at fremstille historien, således at mandens klage fremstår fuldstændigt uberettiget. Det ændre såmænd ikke på, at der skal to temperamentsfulde personer til, for at starte et skænderi.

Blot et generelt indspark til en debat, snarere end at tilkendegive det åbenlyse "Han er da også en totalt idiot". ;)

Jeg fik faktisk den tanke, at han måske havde fået en ide om at hvis han klagede ja så kunne han måske få nogen af pengene retur...... Men det svarer jo til at man går på restaurant og spiser, for så at ringe op 2 timer senere og sige bøffen ikke var gennemstegt.

Jeg synes generelt at gæsterne er både søde og fornuftige, men der er selvfølgelig også nogen der er i deres helt egen verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På overvågningen kan man dog se at der er 35 min imellem at han går ind og ud, så man må sige klagen er uden hold i virkeligheden...

Ikke nødvendigvis, Pia.

Det sker hver eneste dag, at kunder i pigernes venteværelser får lov at vente både 10, 20 og 30 minutter, mens pigen lige skal gøre forrige kunde færdig eller nette sig i badet eller på toilettet.

Så hvis den mandlige kunde, du refererer til i dit eksempel, har været fx. 5 minutter om at tage tøj af og på (og måske lige fået vasket hænder på toilettet) og desuden har ventet 10 minutter på pigen, så kan han da sagtens være blevet snydt for 10 minutter af de 30 minutters tid, han har betalt for 8-):)

Og skulle manden rent faktisk være blevet snydt for 10 minutter, så er det jo ikke første gang i Danmarkshistorien, at en glædespige snyder på uret....det sker vist nærmest dagligt :D

At han først klager telefonisk et par timer senere, kan der også findes forklaring på, nemlig at han ikke har haft ur med hos pigen og først bliver klar over det samlede tidsforbrug, da han kommer tilbage til bilen... :mrgreen:

Det har jeg faktisk selv prøvet en gang, omend jeg i den situation absolut ikke gad at klage efterfølgende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Ikke nødvendigvis, Pia.

Det sker hver eneste dag, at kunder i pigernes venteværelser får lov at vente både 10, 20 og 30 minutter, mens pigen lige skal gøre forrige kunde færdig eller nette sig i badet eller på toilettet.

Så hvis den mandlige kunde, du refererer til i dit eksempel, har været fx. 5 minutter om at tage tøj af og på (og måske lige fået vasket hænder på toilettet) og desuden har ventet 10 minutter på pigen, så kan han da sagtens være blevet snydt for 10 minutter af de 30 minutters tid, han har betalt for 8-):)

Og skulle manden rent faktisk være blevet snydt for 10 minutter, så er det jo ikke første gang i Danmarkshistorien, at en glædespige snyder på uret....det sker vist nærmest dagligt :D

At han først klager telefonisk et par timer senere, kan der også findes forklaring på, nemlig at han ikke har haft ur med hos pigen og først bliver klar over det samlede tidsforbrug, da han kommer tilbage til bilen... :mrgreen:

Det har jeg faktisk selv prøvet en gang, omend jeg i den situation absolut ikke gad at klage efterfølgende ;)

Ja du har ret Thor, der er for mange piger som er for sløsede med tiden, men det var dagens første kunde og han kom direkte ind.... Jeg synes det er rigtig godt hvis en kunde siger til, hvis han er utilfreds med forløbet for sandheden er jo at man kan komme til at gøre et eller andet som mange andre har været super glade for, men det fungere bare ikke for netop denne kunde. Det er altså vigtigt at man kan tage kritik med en positiv attitude og så lære af det, men det her synes jeg er lidt langt ude og sådan som jeg fik fortalt historien, så stjernede han totalt ud i telefonen med fuld knald på trusler osv. så det var vist en rigtig "hyggelig" fætter :|

Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er måske ikke typen som er vild med at brokke sig face 2 face

det hedder vist konflikt sky

men hvis han så aldrig vil komme igen, så var der vel ingen grund til at han brokkede sig 2 timer senere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil tillade mig at komme med lidt input.

Jeg kan virkelig ikke forstå det fokus som tid kan skabe. Det er ikke første og nok heller ikke sidste gang emnet vendes her. Den omtalte herre køber sig til en halv time, jeg antager at han gør dette fordi han ikke gider en quickie. Har det selv på den måde. Han er på stedet i 35 min, lad os antage 10 - 15 min bruges udenfor sengen. Så har han fået nærværet af pigen i 20 -25 min. Jeg tillader mig at smide endnu en variabel ind her, pigen har med stor sandsynlighed ikke tvunget ham i tøjet, og altså er det fair at antage at han selv har betragtet oplevelsen som færdig. Han må ha følt at han har fået hvad han har betalt for, taget sit tøj på igen og forladt etablissementet. Glad og tilfreds sætter han sig ud i sin bil og opdager at han er blevet 'snydt' for 10 min. Istedet for at gå ind og gøre opmærksom på 'problemet' kører han hjem og ringer op. Her afslører han sig selv for det han er, en nar.

Jeg syntes at det er en tendens der er hos flere af brugerne her på sitet, en tendens til at se glasset som halv tomt. I stedet for at fokusere på det der væsenligt når man besøger en piger. Var det en god oplevelse, var pigen nærværende, de ting som man kommer for.

Der bare nogen som i stedet for vælger at fremkomme med en masse ligegyldig crap. Hun snød mig for fem minutter, der var rod på gulvet, væggene havde en grim farve o.s.v

Det burde ikke være tilladt at være så nærig at en dejlig oplevelse skal spolleres af om du gik 5 eller 10 minutter før tid. Man hører aldrig om en der har smidt ekstra penge til pigen hvis tiden er blevet længere. Og det sker altså også.......

Blot en lille opfordring til at se lidt lysere på livet, og husk at du også selv bærer en del af ansvaret for tiden..............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil tillade mig at komme med lidt input.

Jeg kan virkelig ikke forstå det fokus som tid kan skabe. Det er ikke første og nok heller ikke sidste gang emnet vendes her. Den omtalte herre køber sig til en halv time, jeg antager at han gør dette fordi han ikke gider en quickie. Har det selv på den måde. Han er på stedet i 35 min, lad os antage 10 - 15 min bruges udenfor sengen. Så har han fået nærværet af pigen i 20 -25 min. Jeg tillader mig at smide endnu en variabel ind her, pigen har med stor sandsynlighed ikke tvunget ham i tøjet, og altså er det fair at antage at han selv har betragtet oplevelsen som færdig. Han må ha følt at han har fået hvad han har betalt for, taget sit tøj på igen og forladt etablissementet. Glad og tilfreds sætter han sig ud i sin bil og opdager at han er blevet 'snydt' for 10 min. Istedet for at gå ind og gøre opmærksom på 'problemet' kører han hjem og ringer op. Her afslører han sig selv for det han er, en nar.

Jeg syntes at det er en tendens der er hos flere af brugerne her på sitet, en tendens til at se glasset som halv tomt. I stedet for at fokusere på det der væsenligt når man besøger en piger. Var det en god oplevelse, var pigen nærværende, de ting som man kommer for.

Der bare nogen som i stedet for vælger at fremkomme med en masse ligegyldig crap. Hun snød mig for fem minutter, der var rod på gulvet, væggene havde en grim farve o.s.v

Det burde ikke være tilladt at være så nærig at en dejlig oplevelse skal spolleres af om du gik 5 eller 10 minutter før tid. Man hører aldrig om en der har smidt ekstra penge til pigen hvis tiden er blevet længere. Og det sker altså også.......

Blot en lille opfordring til at se lidt lysere på livet, og husk at du også selv bærer en del af ansvaret for tiden..............

Der fik du lige status af total yndigns gæst ,i min lille lyserøde bog ,uden at have mødt dig ( tror jeg nok hihi :D ), så dejligt nemt, positivt, rart, og ikke mindst gentlemandens agtigt, er i Gud ske lov mange der er :). Så endnu en opfordring herfra til ,at gøre det hele mere rart for alle :) jeg bukker... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det burde ikke være tilladt at være så nærig, at en dejlig oplevelse skal spoleres af, om du gik 5 eller 10 minutter før tid...

Tja, hvis det er 10 minutter før tid, og det har været pigens valg at afslutte i utide, så er det altså ud fra standardtaksten ca. 333 kroner, du har betalt for tid, du ikke har fået... :idea:

Jeg anses ellers ikke selv for at være specielt "nærig" (som du kalder det), men i en sådan situation ville jeg føle mig bondefanget.

Jeg er altså lodret uenig med dig i næsten alt det du skriver, så jeg bliver nok aldrig Lines yndlingskunde.. 8-):mrgreen:

...Jeg tillader mig at smide endnu en variabel ind her, pigen har med stor sandsynlighed ikke tvunget ham i tøjet, og altså er det fair at antage at han selv har betragtet oplevelsen som færdig. Han må ha følt at han har fået hvad han har betalt for, taget sit tøj på igen og forladt etablissementet. Glad og tilfreds sætter han sig ud i sin bil og opdager at han er blevet 'snydt' for 10 min. Istedet for at gå ind og gøre opmærksom på 'problemet' kører han hjem og ringer op. Her afslører han sig selv for det han er, en nar...

Århusdreng, du burde have været børnebogsforfatter med den fantasi og fabuleringskraft, du lægger for dagen.. 8-):mrgreen:

Først smider du en "variabel" på bordet, herefter fortsætter du tankerækken ud af den tangent og får næsten skrevet en lille novelle om den pågældende gæst, hvorefter du konkluderer, at "han er en nar"..(!)

Sandheden er, at hverken du eller jeg ved, hvem manden er, og om han har haft en god eller dårlig oplevelse, og så skal man altså lade være med at betegne sine egne fabuleringer som en "afsløring" af, at manden er en nar... :idea::!:

Måsken manden har en velbegrundet årsag til at gøre som han gjorde - vi har ikke hørt hans version af hændelsesforløbet endnu ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, hvis det er 10 minutter før tid, og det har været pigens valg at afslutte i utide, så er det altså ud fra standardtaksten ca. 333 kroner, du har betalt for tid, du ikke har fået... :idea:

Jeg anses ellers ikke selv for at være specielt "nærig" (som du kalder det), men i en sådan situation ville jeg føle mig bondefanget.

Interesant at du ville føle dig bondefanget. For mig at se svarer det til, at gå på restaurant. Ringer du også til restauranten når du kommer hjem og kommer i tanke om at du godt kunne spise resten af det mad du efterlod?

Århusdreng, du burde have været børnebogsforfatter med den fantasi og fabuleringskraft, du lægger for dagen.. 8-):mrgreen:

Først smider du en "variabel" på bordet, herefter fortsætter du tankerækken ud af den tangent og får næsten skrevet en lille novelle om den pågældende gæst, hvorefter du konkluderer, at "han er en nar"..

Måsken manden har en velbegrundet årsag til at gøre som han gjorde - vi har ikke hørt hans version af hændelsesforløbet endnu ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig at se svarer det til, at gå på restaurant. Ringer du også til restauranten når du kommer hjem og kommer i tanke om at du godt kunne spise resten af det mad du efterlod?

Det kunne jeg ikke drømme om - madresterne har jeg selvfølgelig for længst bedt om at få med hjem i en doggy bag... 8-):mrgreen:

Så selv om du helt åbenbart har en livlig fantasi, Århusdreng, så rakte den altså heller ikke rigtigt i denne her omgang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja du har ret Thor, der er for mange piger som er for sløsede med tiden, men det var dagens første kunde og han kom direkte ind.... Jeg synes det er rigtig godt hvis en kunde siger til, hvis han er utilfreds med forløbet for sandheden er jo at man kan komme til at gøre et eller andet som mange andre har været super glade for, men det fungere bare ikke for netop denne kunde. Det er altså vigtigt at man kan tage kritik med en positiv attitude og så lære af det, men det her synes jeg er lidt langt ude og sådan som jeg fik fortalt historien, så stjernede han totalt ud i telefonen med fuld knald på trusler osv. så det var vist en rigtig "hyggelig" fætter :|

Pia

@ Pia, Thorshammer skriver ikk, som du nærmest citerer ham for, at pigen måske har sløset med tiden. Han bruger diekte ordet SNYDT.

I øvrigt mærkeligt med den prostitueredes fokusering på et minut eller to for meget. Hvorfor ikke satse på at gøre kunden glad, så han kommer tilbage.

Jeg ved ikke om AVIS biludlejning stadig bruger det gamle slogan: We Try Harder (på at give god service) underforsået så kunden kommer tilbage.

Mere indviklet er forretningsverdenen ikke. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Pia, Thorshammer skriver ikk, som du nærmest citerer ham for, at pigen måske har sløset med tiden. Han bruger diekte ordet SNYDT.

Hvis vi skal være lidt "Salomoniske" her, så bør vi nok også medgive, at selv om nogle piger helt bevidst snyder på uret, så kan der sagtens være andre, der bare er lidt "småsløsede" og ikke har intention om at snyde... :)

Nu var det jo VarmePia, der startede tråden her på vegne af en veninde, men ellers vil jeg sige, at min personlige erfaring med VarmePia er, at hun hellere i den sidste ende giver gæsten ekstra 5-10 minutter frem for at snyde med tiden - ihvertfald hvis hun er i godt selskab.. 8-) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

hvis tiden viser 35 min fra indgang til udgang af bordellen...

kan man sige, han bruger 5 min på at forhandle ydelse?

samt bruger pigen måske 5 min på at komme ind efter at have forladt kunde med penge?

samt har de måske brugt tid på at diskutere, samt skulle han klæde sig på igen 5 min...

så med lidt hovedregning, har overhoved ikke fået hvad han betalte for...

din kollega har snydt så det driver, som jeg ser det...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Vi har kun hørt historien fra en side. En historie har som altid to sider inden vi endelig kan gøre os til dommer.

Men ud fra den historie som den ene side fortæller, kan manden måske nok have været lidt træls, men omvendt jeg har også tit brugt 35 min på et bordel, selvom jeg kun har været sammen med en pige i 20-25 min. Der går lidt tid inden pigen kommer ind, så skal der snakkes lidt, så smutter hun igen og gør sig klar, der er går tit nogle minutter igen, bagefter - ja, så skal man i tøjet og der skal ryddes op osv. Men når det så er sagt så vil jeg personligt aldrig brokke mig over at have fået for lidt tid, hvis det kun er 5-10 min det drejer sig om på en halv time, hvis behandlingen har været i orden, men det er jo heller ikke sikkert at det har været det i dette tilfælde.

At kalde manden for en nar og alt muligt på baggrund alene af historien fra den ene side er selvfølgelig ikke fair. Der skal man have hørt begge parter, inden man kan skrive det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At kalde manden for en nar og alt muligt på baggrund alene af historien fra den ene side er selvfølgelig ikke fair. Der skal man have hørt begge parter, inden man kan skrive det.

At ringe 2 timer senere til en massageklinik og klage over man har fået for lidt tid, er i mine øjne nok til at gøre manden til nar, men omvendt har jeg også nogle gange følt mig til nar, når jeg selvom jeg havde bestilt en ½ time, allerede står udtømt på gaden igen i løbet af 15 min, fordi pigen har okset løs for at blive hurtig færdig og ud i bad, somom hun havde været sammen med verdens ulækreste mand - selvom jeg ankom nyvasket. De fleste piger vælger heldigvis at blive og give massage i de sidste 5 - 10 min og/eller lidt smalltalk.

Jeg ville dog aldrig ringe tilbage til klinikken og klage - men jeg ville nok ikke komme igen/besøge den samme pige og så ville jeg poste en dårlig anmeldelse her på Eroguide til skræk og advarsel.

Skulle man endelig klage over tiden, burde man nok gøre det straks og så få pigen til at love at give lidt ekstra tid næste gang. Det ville jo være en Win-Win situation: pigen sikrer sig en fast kunde og kunden får fuld valuta :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Som jeg skrev ville jeg heller ikke opføre mig som manden, men vi har kun hørt historien fra den ene part, og jeg vil ikke kalde ham en nar bare fordi han ringer derned, jeg bruger ikke sådanne skældsord om andre på det grundlag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogle der idet hele taget ved hvorfor der gik 2 timer før han ringede :?: ingen strøm på mobilen eller lå den hjemme :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På overvågningen kan man dog se at der er 35 min imellem at han går ind og ud,
Og hvad betyder så det? Er det 35 min fra han gik ind af hoveddøren til han forlod stedet igen, for så beviser det jo intet, der kan sagtens ha' været ventetid til din kollega kom ind, evt et bad, betaling osv.

Eller er det 35 min fra han og din kollega gik ind i hyggerummet til han forlod det igen, for så er det jo nok ret sandsynligt, at han ikke er blevet snydt.

Skulle man endelig klage over tiden, burde man nok gøre det straks og så få pigen til at love at give lidt ekstra tid næste gang.
Nu er det jo ikke alle, der ser på uret ligeså snart man igen står på gaden og måske heller ikke har mulighed at ringe. Og som Aros skriver, så har vi kun hørt historien fra den ene side og vil næppe heller høre den fra den anden, men selvfølgelig ikke ligefrem optimalt at vente 2 timer med at ringe og klage. Men der kan jo ha' være en grund, vi ikke, kender; måske han skulle tilbage på arbjede, og det er nok ikke altid at man ringer derfra, hvis man er utilfreds.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke alle, der ser på uret ligeså snart man igen står på gaden og måske heller ikke har mulighed at ringe.

Såsnart man står på gaden igen er der ligesom ingen vej tilbage for at klage - evt. kunne man medbringe sit eget stopur (f.eks på tlf.), hvis klinikken ikke har et synligt ur af en eller anden slags. Ofte er det tlf. damen, som kommer og diskret banker på døren ca. 5 min. før tiden er udløbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Såsnart man står på gaden igen er der ligesom ingen vej tilbage for at klage - evt. kunne man medbringe sit eget stopur (f.eks på tlf.), hvis klinikken ikke har et synligt ur af en eller anden slags..
Jeg tror ikke at vi kommer de samme steder, jeg har aldrig oplevet et bordel med et ur i hyggerummet, højst lidt forskelligtfarvede pærer på Cassiopeia stars. :oops: Men hvorfor må man så ikke klage, hvis man mener, at man er blevet snydt og først har mulig for at ringe senere?

For det kan jo tænkes, at folk har andet at tænke på, når de står på gaden igen. men den tanke er åbenbart ikke faldet dig ind.

Men jeg mener da heller ikke, at det er en optimal situation, hvis der går nogen tid.

Ofte er det tlf. damen, som kommer og diskret banker på døren ca. 5 min. før tiden er udløbet.
Tusind tak for den oplysning, det har jeg aldrig bemærket. :lol:

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden havde jeg en gæst der havde købt 30m hårde former,

Jeg hører til de dominaer,der mener at afslutningen hører med altså en udløsning/orgasme (nogle Dominaere tilbyder ikke det.

Gæsten fik for vilde sejl i 30 min...der skte intet med "tisseren"...ok sagde jeg til mig selv, han skal bare have lidt mere tid, men da der var gået 45 min, så kstede jeg håndklædet i ringene, med ordene: jeg tor ikke vi får den til at gå!

Manden flippede helt ud, råbte og skreg at han ville have sine penge igen, Nu havde han indtaget den der truende holdning imens han brugte mund......

Daske daske daske kom min gamle hund ind af døre, manden havde skævet vildt efter telefonpigen for at se om jeg var der ialene. og om han liige kunne true evt. slå til mig, det gjorde han dog ikke. men tilsidst gik han sin vej

Nu havde den herre ringet og bestilt tid fra Vist nummer, næste dag havde det viste nummer ringet sig ind på min svarer med ordene: næste gang du kommer herover, så smadre jeg din bil!

Hvad også skete, 2 smadret sideruder og en hamme ind i en dyr bil.

Næste dag på telefonsvaren lå der på ny en besked (stadig fra vist nummer(meget meget klog mand)

Denne gang kommer vi og slår din hund ihjeld eller tæver dig.

De næste gang jeg gæstevisittet Jylland havde jeg fået nogle af drengene fra Jyllands fra Venuslogen til at passe på mig...og som i højt humør kørte forbi gæstens bopæl og parkerede ligeoverfor og intet andet. Men Manden i vinduet var helt hvid i hovedet da han opdaget den bil han havde smadret stod lige udenfor med nogle brede drenge i.

Politiet var blevet indformeret, men svaret var, det har sådan nogle som dig sikkert prøvet før, så det kan vi ikke gøre noget ved... :evil:

Altså når det kniber, så er hovedereglen: klar dig selv, for du får ingen hjælp fra Ridefodens rakkerknægte!trods man betaler sin skat og moms er man retsløs og er nød til at forholde sig til Wild west-landet :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke at vi kommer de samme steder, jeg har aldrig oplevet et bordel med et ur i hyggerummet, højst lidt forskelligtfarvede pærer på Cassiopeia stars. :oops: Men hvorfor må man så ikke klage, hvis man mener, at man er blevet snydt og først har mulig for at ringe senere?

Det er nok også sjældnere og sjældnere jeg oplever det desværre og ofte er uret anbragt over sengen, så det er svært at holde øje med.

Hvis man først ringer og klager senere, kan det være tlf. damen og eller glædespigen forveksler en med en anden og det er ihvertfald sværere at bevise, hvornår og hvordan man er kommet og gået. Og hvordan skulle man også lige få refunderet den tabte tid uden at komme igen til en ny seance :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...