Jernet 969 Skrevet 8. Juni, 2021 Hej folkens. Jeg har lagt mærke til at flere og flere piger nu tager 1100 for 30 minutter, hvor det før, dvs før nedlukningen, lå på 800-1000 kr. Er det en generel prisstigning, eller bare lige tilfældigt for de piger jeg kigger på, Horsens og Vejle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 8. Juni, 2021 Det er også min opfattelse, så jeg holder mig til Thai, her syntes priserne at være som før corona. Jeg tror dog at priserne vil falde igen. Så mange piger er der altså ikke plads til i Århus. Hvorfor skal Ålborg priser ligge væsentlig under Århus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 8. Juni, 2021 Priserne vil altid afspejle udbud og hvad der efterspørges. Få piger, mange mænd er lig høje priser Mange piger, få mænd er lig laver priser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 8. Juni, 2021 Enig med @Pite, men en anden årsag pt kan også være “Corona udgifter”. Og her mener jeg udgifter til ekstra rengøring afspritning mm. Ved nogen frisører, reelle massører mm også tager “Corona tillæg”. Eller forsøg på at indhente tabt indtjening. Tænker ikke mange piger har søgt hjælpepakker. Men gætter kun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 8. Juni, 2021 Pite skrev, for 1 time siden: Priserne vil altid afspejle udbud og hvad der efterspørges. Få piger, mange mænd er lig høje priser Mange piger, få mænd er lig laver priser Enig, hvis mange mænd løber hen til den samme pige, vil hun sikkert kunne hæve prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 8. Juni, 2021 Pite skrev, for 3 timer siden: Priserne vil altid afspejle udbud og hvad der efterspørges. Få piger, mange mænd er lig høje priser Mange piger, få mænd er lig laver priser Enig. Så hvis nogle har styr på om priserne er steget, er der sikkert noget om det. Jeg har ikke umiddelbart tænkt over det. Til gengæld synes jeg at udbuddet af piger virkelig er langt fra fordums tider - dvs før corona. Eller bare sidste år synes jeg, der var mere at vælge imellem, så snart der var lukket op. Så tingene hænger umiddelbart sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 406 Skrevet 12. Juni, 2021 Jeg har også fornemmelsen af at priserne generelt er steget på det seneste. Jeg synes til gengæld ikke jeg kan genkende at priserne falder i perioder. Så jeg gør det eneste jeg kan: Jeg stemmer med fødderne, og går til dem som ikke har hævet priserne. Ikke fordi jeg ikke har råd, men fordi jeg synes der bør være en kant. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 12. Juni, 2021 Jeg oplever ikke, at priserne er steget, I hvilket segment ser I det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 12. Juni, 2021 Jeg mindes ikke, at jeg nogen sinde har været helt nede på at give 800 eller 900 kroner for en halv time - men jeg har da været oppe på at give 1100 osse før corona, selv om jeg som oftest har givet 1000. Men det er så kliniksegmentet, jeg taler om... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 12. Juni, 2021 Priserne er klart steget. De her "extras" har taget overhånd, i nogle annoncer får man det indtryk at grundprisen er for hun åbner døren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg