Hop til indhold
Jernet

Er priserne steget?

Recommended Posts

Hej folkens. 

Jeg har lagt mærke til at flere og flere piger nu tager 1100 for 30 minutter, hvor det før, dvs før nedlukningen, lå på 800-1000 kr. 

Er det en generel prisstigning, eller bare lige tilfældigt for de piger jeg kigger på, Horsens og Vejle?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er også min opfattelse, så jeg holder mig til Thai, her syntes priserne at være som før corona. Jeg tror dog at priserne vil falde igen. Så mange piger er der altså ikke plads til i Århus. Hvorfor skal Ålborg priser ligge væsentlig under Århus?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Priserne vil altid afspejle udbud og hvad der efterspørges.

Få piger, mange mænd er lig høje priser

Mange piger, få mænd er lig laver priser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Enig med @Pite, men en anden årsag pt kan også være “Corona udgifter”. Og her mener jeg udgifter til ekstra rengøring afspritning mm. Ved nogen frisører, reelle massører mm også tager “Corona tillæg”. Eller forsøg på at indhente tabt indtjening. Tænker ikke mange piger har søgt hjælpepakker. Men gætter kun. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Pite skrev, for 1 time siden:

Enig, hvis mange mænd løber hen til den samme pige, vil hun sikkert kunne hæve prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 3 timer siden:

Enig. Så hvis nogle har styr på om priserne er steget, er der sikkert noget om det. Jeg har ikke umiddelbart tænkt over det. Til gengæld synes jeg at udbuddet af piger virkelig er langt fra fordums tider - dvs før corona. Eller bare sidste år synes jeg, der var mere at vælge imellem, så snart der var lukket op. Så tingene hænger umiddelbart sammen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også fornemmelsen af at priserne generelt er steget på det seneste. Jeg synes til gengæld ikke jeg kan genkende at priserne falder i perioder.

Så jeg gør det eneste jeg kan: Jeg stemmer med fødderne, og går til dem som ikke har hævet priserne. Ikke fordi jeg ikke har råd, men fordi jeg synes der bør være en kant.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mindes ikke, at jeg nogen sinde har været helt nede på at give 800 eller 900 kroner for en halv time - men jeg har da været oppe på at give 1100 osse før corona, selv om jeg som oftest har givet 1000.

Men det er så kliniksegmentet, jeg taler om...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Priserne er klart steget. 
De her "extras" har taget overhånd, i nogle annoncer får man det indtryk at grundprisen er for hun åbner døren. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...