Hop til indhold
Guest Like a Stone

Medeea

Recommended Posts

Guest Like a Stone

Medeea

Har været en tur i himlen med Medeea. Vil tro det er pigen på billedet - hun skuffer I hvert fald ikke. Kønt ansigt og en sprød ungpigekrop. Det bedste er dog hendes massage, som er ekstremt pirrende. Næsten bedre end sex. Desværre tilbyder hun ikke andet end yderst dejlig massage, med superfransk, hvilket er svært at leve med når hun er så fræk. Men omvendt er 1.200 kr. bestemt acceptabelt for sådan en nydelse. 

9/10 ( hendes annoncerede prostatamassage var ikke-eksisterende, så deraf den manglende topkarakter).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte også Medeea og selvom det var rigtig god massage, så trak det gevaldigt ned at 60 min blev til 35 min og at superfransk var lig med 30 sekunders blowjob :-S

Den pige jeg besøgte var 100% ikke pigen på billederne - hun havde bl.a. en stor tribaltatovering over lænden, som pigen på billederne ikke har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone
Materazzi skrev, for 23 minutter siden:

Jeg besøgte også Medeea og selvom det var rigtig god massage, så trak det gevaldigt ned at 60 min blev til 35 min og at superfransk var lig med 30 sekunders blowjob :-S

Den pige jeg besøgte var 100% ikke pigen på billederne - hun havde bl.a. en stor tribaltatovering over lænden, som pigen på billederne ikke har.

Yes, mine 60 min. blev til 45 min., men virkede faktisk som længere tid. Så var overrasket da jeg så på uret udenfor.  Og ja, blow’et er ikke hovedattraktionen i besøget hos hende. Det er hendes arbejde med krop og fingre. 

Enig i det med tatoveringen - men tror at billederne er nogle år gamle og måske ældre en tatoveringen. Men kroppen fejler i hvert fald intet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone

Så var jeg forbi Madeea igen og med den store pakke til 1.200kr for en time. Det var himmelsk godt og havde jeg penge og tid, så brugte jeg gerne en time med hende hver dag. Er blot mega ærgerlig over at jeg ikke besøgte hende, dengang hun tilbød fuld pakke, for man bliver godt pirret, når man er i hendes hænder.

Udseende og akten er til 10/10.

Samlet dog 9/10, da der måske mangler lidt noget flirtende modspil og lidt mere smil og grin. Det må jeg se om jeg kan få ud af hende næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly

Jeg er lidt forundret over at der bliver taget så relativt let på at hun flere gange har snydt så meget med tiden.

I min optik er det noget forbandet svineri og max respektløst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone
Coulibaly skrev, for 2 timer siden:

Jeg er lidt forundret over at der bliver taget så relativt let på at hun flere gange har snydt så meget med tiden.

I min optik er det noget forbandet svineri og max respektløst. 

Jeg bestilte en time og var på gaden efter 50-55 minutter. Ok i betragtning af at de afsluttende bad blev klaret på 1 minut. For mig var hvert minut fantastisk og hver en krone værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...