Hop til indhold
Guest jvnl

Sofia - Kinkiest in Town

Recommended Posts

Guest jvnl

Jeg er lige kommet tilbage hjem fra Sofia, og nej jeg er glad! Jeg kan rigtig godt lide en dejlig fyldig ebony numse, og det synes jeg at jeg fik her!

Hun var super dejlig og køn, et dejligt lille nips med gode former, lige som jeg gik og trængte til.

Jeg startede med at få et bad - svedte ret meget, og da jeg kom tilbage til min time kom hun op og begyndte at lege med mit hår. Hun virkede helt oprigtigt vild med mit lange hår og nussede det dejligt mens jeg kyssede hendes bryster lidt.

Jeg havde sagt at jeg elsker at slikke, og der gik ikke længe før hun sad på mit ansigt, røv dejligt ;)

Så fik jeg smurt massageolie på hele understellet, og fik en fantastisk massage. Sådan helt hvor det både er røv frækt og så afslappende, og det blev ikke værre af at jeg fik et par fingre op i bagen heller. Blev nødt til at stoppe hende, og bede hende skifte til en dejlig 69'er, fordi fuck den numse skal bo tæt på mit ansigt!

Jeg slikkede løs længe, indtil jeg ville kneppe hende. En god doggy, og for fanden da, at se sin pik forsvinde ind i hende, mens den fantastisk formede røv banker ind i en er himmelsk. Holdt ikke længe før jeg kom i kondomet.

Hun gik hurtigt ud og vaskede sig, og kom tilbage og gav mig en dejlig massage, og så var det ellers ud af døren. Helt sikker alle kronerne værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow, tak för en fantastisk anmeldelse! Det var ju en mycket lyckad tur du fick. Hon har en sexy look. Ungefär var i staden finns hon? Långt fra Hovedbangarden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jvnl

Hun er på Frederiksberg - metro fra Hovedbanegården bringer dig ganske tæt på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...