Guest Hissel Skrevet 7. Juni, 2021 Hej. Har fået entusiasme med denne lækre sag. Nogle der har været forbi på det seneste og kan berette om billederne stadig passer og om ydelserne er i top? https://annoncelight.dk/showad/278755 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 127 Skrevet 7. Juni, 2021 Jeg besøgte Dina G for et par måneder siden da hun var i København. Og hun er lige så skøn og dejlig som hun altid har været. En virkelig sød og naturlig kvinde, med fantastiske store naturlige bryster. Jeg oplever hende altid glad, og positiv. Jeg har besøgt hende 4 gange i alt, og har fået en god oplevelse hver gang. Så hende kan jeg sagtens anbefale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hissel Skrevet 7. Juni, 2021 jnpzx457 skrev, for 7 minutter siden: Jeg besøgte Dina G for et par måneder siden da hun var i København. Og hun er lige så skøn og dejlig som hun altid har været. En virkelig sød og naturlig kvinde, med fantastiske store naturlige bryster. Jeg oplever hende altid glad, og positiv. Jeg har besøgt hende 4 gange i alt, og har fået en god oplevelse hver gang. Så hende kan jeg sagtens anbefale. Lækkert. Og billederne ligner stadig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 7. Juni, 2021 hun ligner sig selv billeder og virkelighed ikke noget at sætte en finger på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smokey 19 Skrevet 7. Juni, 2021 Vi (min samlever og jeg) har besøgt DinaG ca 1 gang om måneden siden september 2018 Mener DinaG er lige så dejlig kropsligt og servicemæssigt som første gang hun indførte min samlever i pigesexens verden, De første mange gange var altid begge afsted sammen, men fra ca et år siden, er det blevet sådan, at den ene måned er vi afsted sammen og den næste måned er jeg alene afsted. Uanset om vi kommer begge eller jeg kommer alene, så yder DinaG 100% og er meget opmærksom at vi begge får "del" i hende. Vi kan kun anbefale DinaG, udover hun er en flot sexet pige, så er der altid et smil på læben når man kommer og i den time som vi/jeg altid vælger, er der aldrig pinlig tavshed, vi føler os helt trygge og godt tilpas sammen med DinaG Med hensyn til billeder og virkelig så er der vist ikke meget at komme efter, det har da ikke afholdt mig fra, at sige til DinaG, at jeg synes hun ska ha taget nogle nye billeder, men det er udelukkende fordi jeg gerne vil se nye billeder af hende Kan kun gå for langsomt med at booke en tid DinaG's favntag (og mund) God fornøjelse - det er min tur næste gang den 28 i denne måned! Smokey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 902 Skrevet 7. Juni, 2021 Har også været sammen med hende , sindssyg lækker kvinde ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 7. Juni, 2021 Smørhulsbarnet skrev, 1 time siden: Har også været sammen med hende , sindssyg lækker kvinde ! Vil tillade mig at strø lidt Malurt i bægeret, inden træerne vokser ind i himlen. Jeg besøgte Dina G i Esbjerg sommeren 2020. Min erfaring med DinaG er mere blandet . Jeg henviser til min anmeldelse af besøget her på sitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 7. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/278755 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg