Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle starte denne tråd, håber det er i orden her. 

Jeg har vel set omkring 10 profiler nu, og de skriver alle det samme. 
"mødes ikke pt pga krænkelser, kun online"

Er det det sugardaters.dk er blevet til? 
Unge piger der har en privat gruppe et eller andet sted for at malke penge ud af mænd?

Jeg nægter ihvertfald at tro på det er tilfældigt 10+ piger i samme aldersgruppe skriver nøjagtigt det samme i deres profil.
Nogen der har haft kontakt med nogle af disse piger og kan fortælle lidt om hvad det er de egentlig vil? 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
MyNameJeff skrev, for 6 timer siden:

Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle starte denne tråd, håber det er i orden her. 

Jeg har vel set omkring 10 profiler nu, og de skriver alle det samme. 
"mødes ikke pt pga krænkelser, kun online"

Er det det sugardaters.dk er blevet til? 
Unge piger der har en privat gruppe et eller andet sted for at malke penge ud af mænd?

Jeg nægter ihvertfald at tro på det er tilfældigt 10+ piger i samme aldersgruppe skriver nøjagtigt det samme i deres profil.
Nogen der har haft kontakt med nogle af disse piger og kan fortælle lidt om hvad det er de egentlig vil? 

Mvh

Jeg så godt flere af de piger, men jeg gad ikke spilde min tid på dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ligger det sammen med at flere og flere af de udenlandske piger beder om selfies pga deres sikkerhed så kunne det jo næsten lyde som om der er en serie "forbryder" der render rundt derude:ph34r:.. Der kan man vel godt sige at sugarbabes og de udenlandske piger er de mest udsatte.. 

Det kan selvfølgelig også bare alt sammen være løgn.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må vise god dannelse overfor alle mennesker - også piger som sælger sex.

 

Jeg er ikke i tvivl om, at der er en masse mænd, som er krænker - også bland kunder. Jeg kan fint forestille mig, at nogle kunder ikke føler det samme behøver at behandle en pige der sælger sex samme dannelse, som han ville behandle en kollega.

Jeg forestiller mig, at det må være en vigtig opgave for en sugarbabe, at identificere og frasortere de grænseoverskridende kunder. Det er ingen nem vej udenom dette. Eneste vej er at møde kunderne.

 

Med at de derfor, og nogenlunde samme tid, vil sige nej til alle de søde kunder, virker utroværdigt på mig. Der kan ikke være sket meget nyt siden sidst. Der er lidt narcissistisk for mig. Jeg gad ikke bruge tid på den sådan pige.

 

PS! Der er forskel på kriminelle handlinger og krænkelser. Begge er uacceptable og den ene skal meldes til politiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle ikke undre mig hvis de piger, såfremt du kontakter dem, vil svare tilbage med et link til en betalingshjemmeside eller udsætte dig for anden form for scam. Særligt når der er flere piger der kører med identisk tekst.

Men det skulle så heller ikke undre mig hvis det virker. Hvis en pige fortæller at hun har haft en ubehagelig oplevelse kan det godt vække beskyttergenet i mænd, og hvis de smører tykt på vil mange nok overskride deres normale sunde fornuft i et forsøg på at tage sig af pigen og vise omsorg.

Jeg forestiller mig at en pige der er blevet udsat for en krænkelse gennem SD hellere vil tage sig en lille pause og tænke over tingene, passe på sig selv, end at fortsætte også kun agere cam-girl.

Redigeret af Anony-m

Del dette indlæg


Link til indlæg
MyNameJeff skrev, for 1 time siden:

Der må være nogle der holder øje herinde. 
Ser ud som om alle krænkelses profilerne er forsvundet - sporløst ^-^

Jeg anmeldte 3 af profilerne igår.

Men kan se at der allerede i dag er nye profiler med krænkelse i profiltekst.

Jeg tror nu det med krænkelse bare er en god undskyldning for ikke at mødes med nogen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 8.6.2021 at 22:18:

Jeg anmeldte 3 af profilerne igår.

Men kan se at der allerede i dag er nye profiler med krænkelse i profiltekst.

Jeg tror nu det med krænkelse bare er en god undskyldning for ikke at mødes med nogen!

Jeg er helt enig..... snapchat flyder over af piger, som vil sælge dig film, billeder og fræk snak. "Og med VIP kan vi også mødes" i den dur.

Svært at se hvorfor man skulle betale for den slags, når man kan finde det hele gratis på nettet. HVIS man synes at det er frækt.

Jeg synes det er underligt, men der må jo være penge i det når der er så mange.

Redigeret af thedanishdude
slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 6 timer siden:

Jeg er helt enig..... snapchat flyder over af piger, som vil sælge dig film, billeder og fræk snak. "Og med VIP kan vi også mødes" i den dur.
Svært at se hvorfor man skulle betale for den slags, når man kan finde det hele gratis på nettet. HVIS man synes at det er frækt.
Jeg synes det er underligt, men der må jo være penge i det når der er så mange.

Ja det er jo nok lidt lige som spam og fishing e-mails, ja mange har luret den og ignorere dem bare, men ind i mellem er der jo nogen der falder i, ellers ville de ikke være der.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...