Hop til indhold
Guest Mook

Tvivlsom

Recommended Posts

Guest Mook
Mr. B skrev, for 36 minutter siden:

Hej Sexy Mook......har sendt dig en PB for nogle uger siden, som du aldrig har besvaret.  Må jeg foreslå, at vi starter der.....Sommerhilsen Mr. B

Den skal nok få læst idag søde:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 10 minutter siden:

Du er bare fantastisk :wub:

Jeg har faktisk ønsket mig at blive kneppet både i haven og på stranden<3

Du siger bare til. 
eller altanen. 

Redigeret af AlfaN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 50 minutter siden:

Klart, men det kræver jo nok også lidt kendskab og tryghed til hinanden.

Faktisk ikke for mig.. Eller jov selvfølgelig sker det da at jeg ikke kan føle mig ind på en person.. Men det kræver egentlig bare, for mig i hvertfald, at jeg opfører mig naturligt som jeg havde gjort var det en elsker der rørte ved mig.. Jeg slår egentlig bare hjernen fra og lader min krop reagerer.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nemlig Jennifer....slå hjernen fra og følg kroppen. Dont overthink. 

Dit spørgsmål er fint. Måske fordi det stilles af alle fordi der er så mange svar. Mit svar i dag,  er

Sex er så meget forskelligt. En dag er det kram og at være sammen så tæt som muligt, og den næste dag er det at onanere og sprøjte ud over en næsten fremmed kvindes bryster...eller nej....netop en en total fremmed kvinde. 

God sex handler om lyst. Forfølg din lyst. Ærligt og hudløst og vær lidt modig, for ellers kommer du ikke ud i de dybeste afkroge, og nogle gange ligger de mest vilde oplevelser der. Jeg er så heldig at have en pik, som jeg kan kigge på, hvis jeg er i tvivl. Min hjerne er en dårlig rådgiver i den sag. Lad vær at tænke efter. Bare mærk efter. 

Den smukkeste pige kan gå forbi mig uden tøj og min pik hænger stadig ned, og så pludselig bukker en dame sig lidt og viser lidt kavalergang og keg får en jernhård pik som resultat. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg mærker det bare. Med den smukke pige, som burde være den frækkeste, vil jeg kede mig ihjel, og med den ældre dame vil det blive åndeløst intenst. Og dagen efter, så har jeg det pludselig omvendt. Det er ikke til at blive klog på, og jeg lader også helt være. Jeg følger det jeg mærker i stedet for.

Sex er lyst. Har du lyst til at kysse så kys. Mærker du trangen til at blive holdt og kneppet fast. Så bed om det. Vil du holdes om og nyde. Så bed om det. Er det pludselig åndeløst lækkert at mærke noget i røven, så få det straks derop. Hader du det, så lad være. Mærk og vær i nuet og jagten på min og din orgasme. Jag i stedet det du har lyst til sekund for sekund, og lad resten passe sig selv. 

Mærk dig selv i kroppen. Følg begæret efter det din krop begærer, og det vigtigste...vær ordentlig ved din partner, men sluk helt for anstændighed, moral og eftertanke. Bare kast dig ud. Mærk dig selv, så mærker din partner også dig. På den gode måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Mook skrev, for 9 timer siden:

Det kan jeg godt følge med. 
Når jeg tænker på jeg ikke skulle komme før en kunde så forsvinder min sexlyst:(

Kæreste @Mook jeg tror du skal følge det råd med at slå hjernen fra og så fokuser mere på din egen lyst, og af egen erfaringerne kan  jeg berolig dig med at manden skal nok nyde det, og også få noget ud af jeres møde, personligt vil det gøre mig usigelig glad:D for at være sammen med en pige som kom før mig, gerne flere gange:P, og om jeg så kommer det er for mig ikke det vigtige, men jeg er helt sikker på at hvis man er sammen med dig og ser din nydelse<3, så er manden så godt som i mål med hans nydelse.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, den 8.6.2021 at 15:41:

Det gør jeg, og tak til alle <3

Bare vær dig selv, det kommer du længst med..vi er ikke maskiner,  og bliver det aldrig... ..det bedste er når man kan mærke nærvær...

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mook Hvordan gik det med at følge folks råd og den gode sex?

Forskellige mennesker tænder forskellige ting. For mig er der ikke nogen opskrift. Det er umuligt for mig at svare ærligt på "hvad tænder du på?" når nogen spørger pr. email. 
Med nogle er det når vi langsomt, kælent og forsigtigt bygger op til et klimaks. 
Med andre er det når han grådigt og på grænsen til for voldsomt bare æder mig råt og gorilla-boller mig uden ret meget forspil. 
Fællesnævneren er at jeg kan mærke han begærer mig og udtrykker det på sin egen måde. Så spejler jeg hans flow og danser med. Lidt ligesom parringsdans for søheste... eller noget :D 

Jeg er blevet lidt mere af en ego-knalder med årene også. Hvis dagens mand er lidt genert eller tilbageholdende og/eller jeg fornemmer at han har brug for lige at mærke at jeg også har lyst til ham og ikke kun til hans penge, så glider jeg ind i en tilstand hvor jeg egentlig måske lidt bruger ham som en rekvisit til min egen tilfredsstillelse. Så sker der næsten altid det at han begynder at spejle mit flow og danser med, og så er vi tilbage på sporet ;) 
Da jeg var yngre havde jeg nok lidt mere sådan en drejebog med at så starter man sådan og gør sådan og slutter sådan. Det gør jeg ikke længere, netop fordi jeg med årene har erfaret at hver eneste gang er unikt hvis man lader sig rive med og er i nu'et. Man får ligesom det hele med uden at blive begrænset af hvordan man "plejer" at gøre det. 

@Mook Som andre nævner: Vær dig selv.
Og vær dig selv som du er lige i dag og lige nu. Nu'et er magisk :) 

God sex og god sommer! 

Kærligst, 
Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
DKC skrev, for 19 timer siden:

Bare vær dig selv, det kommer du længst med..vi er ikke maskiner,  og bliver det aldrig... ..det bedste er når man kan mærke nærvær...

Du har fuldstændig ret i.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Eva Nadine skrev, for 13 timer siden:

@Mook Hvordan gik det med at følge folks råd og den gode sex?

Forskellige mennesker tænder forskellige ting. For mig er der ikke nogen opskrift. Det er umuligt for mig at svare ærligt på "hvad tænder du på?" når nogen spørger pr. email. 
Med nogle er det når vi langsomt, kælent og forsigtigt bygger op til et klimaks. 
Med andre er det når han grådigt og på grænsen til for voldsomt bare æder mig råt og gorilla-boller mig uden ret meget forspil. 
Fællesnævneren er at jeg kan mærke han begærer mig og udtrykker det på sin egen måde. Så spejler jeg hans flow og danser med. Lidt ligesom parringsdans for søheste... eller noget :D 

Jeg er blevet lidt mere af en ego-knalder med årene også. Hvis dagens mand er lidt genert eller tilbageholdende og/eller jeg fornemmer at han har brug for lige at mærke at jeg også har lyst til ham og ikke kun til hans penge, så glider jeg ind i en tilstand hvor jeg egentlig måske lidt bruger ham som en rekvisit til min egen tilfredsstillelse. Så sker der næsten altid det at han begynder at spejle mit flow og danser med, og så er vi tilbage på sporet ;) 
Da jeg var yngre havde jeg nok lidt mere sådan en drejebog med at så starter man sådan og gør sådan og slutter sådan. Det gør jeg ikke længere, netop fordi jeg med årene har erfaret at hver eneste gang er unikt hvis man lader sig rive med og er i nu'et. Man får ligesom det hele med uden at blive begrænset af hvordan man "plejer" at gøre det. 

@Mook Som andre nævner: Vær dig selv.
Og vær dig selv som du er lige i dag og lige nu. Nu'et er magisk :) 

God sex og god sommer! 

Kærligst, 
Eva

Kære Eva,

Tak for din tid, kærlighed og fordi du spørger. <3

Som jeg kender mig selv er jeg altid mig selv. 
Anderledes fornuftig er reaktionen hos mændene, og når de er så forskelligt/ forskellige er der måske en grund, som gør det desværre ofte sårede følelser eller manglende forventningsafstemning..:(sex for mig handler det bare mere om tryghed og tillid<3

En ting som jeg ved, er sexarbejdere sælger ikke sex FORDI de er liderlige/ forelsket.Sådan vil jeg helst ikke. At jeg syntes, god sex er involveret hele vores personlighed, hvor jeg faktisk godt kan få de rigtige følelser for sexkunde. Altså ikke på den måde” uden tab og smerte” men “ Den rigtige følelse” hvis man forstår.

Derfor blev det så et interesant element emne for mig at vide om, hvordan andres synspunkt er, hvor I og som GP’er der har været længe i faget og er meget erfarne i branchen<3

Kh.

Mook <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 14 timer siden:

God sex og god sommer! 

Det var så sød sagt, tak for dejlige ønsker 

Tak og lige måde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...