Hop til indhold
afløbsrenseren

Anna hos 123 , og så alle de andre....

Recommended Posts

Jeg trækker Anne frem her som en ener , besøgte hende igen her forleden dag efter en en længerer pause,  (nogle mdr ) , men har ellers besøgt hende med jævne mellemrum de sidste mange år , ja lige siden hun startede inde på sønderbulevart. 

Hun er i mine øjne en stjerne, der er ingen som i den grad kan give en rigtig god massage og så samtidig pirrer de ædlere dele så man er ved at sprænges og hendes BtoB er uovertruffen og hele tiden intens og nærværende, at så også samtidig er berøringsvenlig og stort set altid også selv bliver tændt er jo et super plus .

Jeg skriver også dette fordi jeg har besøgt en del andre det sidste års tid og hold da fast hvor der er meget dårlig massage til, ikke nogen reel pirring før til sidst , dårlig eller ingen BtoB og en afslutning som man selv kunne havde gjort bedre :D

Det undre mig de ikke tænker de ville få en meget mere tilfreds kunde hvis de tildelte en del mere opmærksomhed til de ædlere dele undervejs .

 

Nå men tilbage til Anna,  ja og hvem andre afslutter det hele med en lækker afvaskning af hele kroppen så man går derfra ren og afslappet og stort smil på læben .

Hun har en stor plads i mit hjerte og glæder mig til næste besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 6 timer siden:

Jeg trækker Anne frem

hvor annoncerer hun og hvem er 123?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...