Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316955

De er tre GP på stedet, og det skal siges med det samme, at jeg ved ikke hvem af dem, jeg besøgte. Ud fra billederne at bedømme, var det ikke en af dem. Men på vej hjem, valgte jeg at køre forbi stedet for at få en omgang massage samt lidt ekstra.

Det var nemt at komme i kontakt med stedet. Telefonen blev svaret med det samme, og et tidspunkt blev aftalt. I døren blev jeg modtaget med et smil og vist ind i værelset. Vi genopfriskede tidsrammen (60 min) og evt. ekstra ydelser. Jeg spurgte om hun gav øko bj, og det sagde hun ja til, så det blev det. 

De har et pænt badeværelse, og efter et bad gik jeg tilbage til værelset, hvilket også ser fint og rent ud. Jeg lagde mig på briksen, som er bred og god at ligge på. Hun startede direkte med olien og vekslede godt i hårdheden. På et tidspunkt ringede telefonen og der blev snakket lidt på thailandsk, så forlod hun værelset men kom dog tilbage hurtigt efter. Undervejs tog hun toppen af og gav lidt b2b. Hun beholdte dog sine shorts på. Massagen var primært på ryggen, men benene fik også lidt. 

Jeg kom om på ryggen, og hun gik med det samme i gang med at massere pikken med olie efterfulgt at bj. Havde jeg ikke fulgt bare lidt med i hvad hun lavede, så var det endt med et hj. Jeg var nødt til at minde hende om, at det skulle være et bj. Hun tillod at jeg kom i munden på hende, men det blev ligeså hurtigt spytte ud på et håndklæde, hun havde lagt mellem benene på mig. På vej ud for lige at tage et bad, inden jeg skulle ud på E20 igen, kunne jeg se på uret, at de 60 min. nærmere var 40-45 min., men jeg gad ikke til at bruge tid på at brokke mig. 

Min konklusion på seancen er, at massagen er god, men når tiden bliver næste 15-20 kortere end det aftalte, og at hun går med til et bj, men næste giver et hj, så kommer jeg ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en lidt træls oplevelse,man bliver så træt når de snyder med tiden. 

Hvad er Ca alder på de piger der er på stedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...