Hop til indhold

Recommended Posts

Som flere sikker har bemærkede eftersøgte jeg tilbage i januar en hård slavetøs, og blev som følge der af kontakte af Masteren til Geisha.
Geisha er i et selvvalgt træningsprogram for at blive den perfekte Geisha, hvor kun mandes lyster, tilfredsstillelse og nydelse skal opfyldes Geishas behov og lyster har ingen betydning lige som de lidelser Geisa må udstå for at tilfredsstille mandes lyster og nydelse er ligegyldige.
Geisha's Master fortalte lidt om Geisha's træning program og at tøsen nu var nået til at skulle tjene en mand som Geisha mod betaling og gav mig tilbuddet om at være den første, hvilket jeg med glæde og spænding tog imod.
Der var nogle instruktion vedr. Geishas meget få grænser samt en advarsel om at hun, når hun udsættes for smerte, gør alt for at komme fri og i et øjeblik er ganske ukontrollabel med fare for skade på møbler og andet inventar og  selv de bedste og mindste manchetter sjældent kan forhindre det, så absolut fiksering ville være påkrævet.
Aftalen blev at jeg lejede Geisha en aften fra kl. 18 til efter morgenmad næste dag, Geisha skulle købe ind til aftensmad samt forberede den når hun ankom. Iøvrigt vill tøsen medbringe forskelligt legetøj lette piske, butplug til MTA leg, en skål som hun kan spytte urin i da hun ikke (desværre) er trænet i at sluge urin. Jeg havde selv piske og stokke i forskellig hårdheds grader, klemme, reb og strips til fiksering. Tøsen skulle ankomme nøgen kun iført en gennemsigtig kjole eller lignede.
Præcis kl 18 rulle Geisha op foran mit hus og som aftalt iført gennemsigtigt tøj og sorte støvler, medbringende sine ting samt mad til aftensmad som aftalt.
 
Lidt om Geisha,
Køn, stort vildt hår. almindelig højde, meget tynd, pæne naturlige bryster, lille røv, fladmave
Helt perfekt og smuk
Master havde oplyst at tøsen er i 40'erne, jeg havde gerne troet på 35 år.
 
Vi sagde straks pænt goddag med dybe tungekys og jeg undersøgte tøsen krop med hænderne.
Tøsen fik besked på at åbne en flaske vin så vi kunne bruge et øjeblik på at falde til i hinandens selskab hvor efter tøsen gik igang med at forberede maden mens jeg nød hendes krop både visuelt og med hænderne, en virkelig dejlig krop.
Efter vi havde spis og tøsen have ryddet op fik hun besked på at tage det sidste tøj af, klæde mig af og sætte sig på knæ for at sige pænt goddag til den lille mand som fik sit første bj af mange. Tøsen mestre BJ til UG, her har hendes master trænet hende godt, til glæde for os som får lov at leje tøsen.
Selv brug af tøsen vil jeg ikke bruge så meget tid på, hun fik pisk, hårde pisk, og jeg så og nød hendes voldsomme reaktioner og for stod hvorfor hun skal fastspændes godt, det lykkedes også på et tidspunkt at løsrive sig og hendes voldsomme reaktion kom i udbrud i ca 30-45 sek en virkelig stærk oplevelse som jeg nød.
Siden forkælede Geisha min krop med fingere og mund, ikke t sted for blev urørt, en dejlig og afslappet nydelse efter det hårde arbejde med at misbruge hendes bryster og piske hendes krop.
Vi faldt i søvn sammen og et par gange i løbet af natten forkælede tøsen min krop og min lille mand inkl bj med afslutning i mund og slug.
Jeg havde besluttede at teste tøsens vilje til at tage imod morgen urin som i mit tilfælde er meget styg. Efter det første strint i munden værgede hun sig, jeg fortryde dels at jeg ikke gennem tvang at tøsen tog imod min urin og derefter straffede hende for ikke at accepterer hvad der forventes af hende som Geisha. 
Efter morgenmad og en snak sagde vi farvel, efter for hvad der for mig havde været en fantastisk aften og nat.
Jeg håber virkelig, at jeg igen får mulighed for at leje Geisha, næste gang kender jeg hende bedre, kan straffe hårdere og har nogle ideer til mere sikker fiksering af tøsen. Også er der også et regnskab som skal betales som følge af at hun undveg min morgen urin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexlover4you skrev, for 26 minutter siden:

Spændende indslag... 

 

hvordan kan man komme i kontakt med Geisha's Master og dermed booke hende ?.. er prisen ok for en aften / nat ?

Sikker på at Geisha’s Master læser med her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Og tak for den flotte anmeldelse!

Metoden er at sende en PM til mig så har jeg lidt info og en email til Geisha jeg må give ud.

Mvh,
Brandmand
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...