ajax 15 Skrevet 15. Juli, 2013 Da jeg tror Miss Laila er fake, vil jeg høre om nogen har erfaringer gode eller dårlige, dem jeg har er ret dårlige, hun lover og lover, men holder ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Adam202 3 Skrevet 16. Juli, 2013 kan ikke forstå hvorfor du siger hun skulle være fake. jeg har besøgt hende i dag i Odense og for et par måneder siden da jeg var i kbh. og har begge gange fået hvad vi havde aftalt. jeg fik begge gange en halv time for 800 kr. og en af gangene betalte jeg 200 mere og fik givet en god omgang græsk. jeg er sgu 100% tilfreds med hende og overvejer at besøge hende igen i weekenden nu når hun er i Odense. Adam202 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 16. Juli, 2013 Da jeg tror Miss Laila er fake, vil jeg høre om nogen har erfaringer gode eller dårlige, dem jeg har er ret dårlige, hun lover og lover, men holder ikke. Han har skrevet om hvor han ikke fik svar. www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=7127 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg