Orgasmic 179 Skrevet 6. Juni, 2021 (edited) Jeg har allerede fundet nogle stykker med en voldtægtsfantasi på en chatside, men vil gerne have udvidet mine jagtmarker. Hvor kan folk anbefale at søge den slags tøser? Måske Scor er et oplagt bud? Andre? Der er selvfølgelig kun tale om leg, men meget realistisk dog med stop ord. Jeg er også interesseret i hvis i kender andre steder hvor jeg kan spørge folk om den slags. Måske Eroguide ikke er det bedste sted at spørge? Redigeret 6. Juni, 2021 af Orgasmic 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 6. Juni, 2021 Hvorfor opretter du endnu en tråd om det samme som du efterspørger egenligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 6. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 16 minutter siden: Hvorfor opretter du endnu en tråd om det samme som du efterspørger egenligt ? Jeg tænkte at de to opslag var forskellige nok til to tråde. Måske jeg har fejlvurderet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 6. Juni, 2021 syntes den første, ret tydligt indikere hvad du efterspørger . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 6. Juni, 2021 Jeg kan ikke se forskellen. For mig at se er du i øvrigt ude på et overdrev. Nogle ting skal holdes til fantasien! Hvis nogle først udlever den farlige og ualmindeligt klamme drøm, frygter jeg, de at kan få lyst til at gå videre til "den ægte vare" (siger ikke, DU kunne kunne finde på det). Min søster har oplevet det to gange og jeg (som barn) en gang. Vi er stadig ødelagte af det 20 og 30 år efter. Hvis du vil have magt, så bliv chef, strisser eller politiker ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 6. Juni, 2021 Orgasmic skrev, 1 time siden: Jeg har allerede fundet nogle stykker med en voldtægtsfantasi på en chatside, men vil gerne have udvidet mine jagtmarker. Hvor kan folk anbefale at søge den slags tøser? Måske Scor er et oplagt bud? Andre? Der er selvfølgelig kun tale om leg, men meget realistisk dog med stop ord. Jeg er også interesseret i hvis i kender andre steder hvor jeg kan spørge folk om den slags. Måske Eroguide ikke er det bedste sted at spørge? Noget andet med fantasi vs virkelighed. Jeg havde en halvlækker chef, hvor jeg allerede til jobsamtalen tænkte, hun måtte godt udsætte mig for sexchikane! Da hun indenfor den første måneds tid begyndte på det, begyndte jeg at undgå hende så vidt muligt! Det er heller ikke rart for en mand at blive raget på baller og lår i tide og utide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 6. Juni, 2021 Alle folk har deres egne præferencer.. Fordømmelsen har ingen steder hjemme.. Jeg er 149 cm høj og vejer 43 kg.. Bruger en str 33 i sko.. Jeg ved da godt at jeg nogen gange tiltrækker gæster der forestiller sig at jeg er MEGET yngre end hvad jeg er.. En del af dem der forestiller sig det, beder mig jo også om at spille med på den.. Blandt andet manden der bad mig spille hans eks papdatter på 11, eller ham der fortalte mig at han var pedal på en skole, men godt kunne lide at kigge på de små piger.. Han måtte jo bare ikke rører dem, så var det godt han kunne rører små piger som mig.. Jeg kunne som mor fordømme det i et væk og samtidig også frygte at min "accept" vil rykke deres grænser men jeg håber i stedet for at det har en forebyggende effekt.. Det en hårfin grænse og faktisk en af grundene til at jeg begyndte at interessere mig for psykologi da jeg håbede det kunne give et endegyldigt svar men det veksler alt efter hvem man spørger så at sige.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 6. Juni, 2021 Genert Synder skrev, for 18 minutter siden: Jeg kan ikke se forskellen. For mig at se er du i øvrigt ude på et overdrev. Nogle ting skal holdes til fantasien! Hvis nogle først udlever den farlige og ualmindeligt klamme drøm, frygter jeg, de at kan få lyst til at gå videre til "den ægte vare" (siger ikke, DU kunne kunne finde på det). Min søster har oplevet det to gange og jeg (som barn) en gang. Vi er stadig ødelagte af det 20 og 30 år efter. Hvis du vil have magt, så bliv chef, strisser eller politiker ... Det der har jo intet med en leg at gøre. Med stop ord er det reelt "offeret" som har magten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 6. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Alle folk har deres egne præferencer.. Fordømmelsen har ingen steder hjemme.. Jeg er 149 cm høj og vejer 43 kg.. Bruger en str 33 i sko.. Jeg ved da godt at jeg nogen gange tiltrækker gæster der forestiller sig at jeg er MEGET yngre end hvad jeg er.. En del af dem der forestiller sig det, beder mig jo også om at spille med på den.. Blandt andet manden der bad mig spille hans eks papdatter på 11, eller ham der fortalte mig at han var pedal på en skole, men godt kunne lide at kigge på de små piger.. Han måtte jo bare ikke rører dem, så var det godt han kunne rører små piger som mig.. Jeg kunne som mor fordømme det i et væk og samtidig også frygte at min "accept" vil rykke deres grænser men jeg håber i stedet for at det har en forebyggende effekt.. Det en hårfin grænse og faktisk en af grundene til at jeg begyndte at interessere mig for psykologi da jeg håbede det kunne give et endegyldigt svar men det veksler alt efter hvem man spørger så at sige.. Jeg har også læst psykologi. Jeg synes, de skulle spærres inde eller mod min kristne overbevisning aflives (i Anden Mosebog "XX" står der: Udryd det onde fra din midte). Jeg har med besvær tilgivet, det pruthul, som misbrugte mig. Frygter stadig, hvad han kan gøre ved andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1038 Skrevet 6. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: Alle folk har deres egne præferencer.. Fordømmelsen har ingen steder hjemme.. Jeg er 149 cm høj og vejer 43 kg.. Bruger en str 33 i sko.. Jeg ved da godt at jeg nogen gange tiltrækker gæster der forestiller sig at jeg er MEGET yngre end hvad jeg er.. En del af dem der forestiller sig det, beder mig jo også om at spille med på den.. Blandt andet manden der bad mig spille hans eks papdatter på 11, eller ham der fortalte mig at han var pedal på en skole, men godt kunne lide at kigge på de små piger.. Han måtte jo bare ikke rører dem, så var det godt han kunne rører små piger som mig.. Jeg kunne som mor fordømme det i et væk og samtidig også frygte at min "accept" vil rykke deres grænser men jeg håber i stedet for at det har en forebyggende effekt.. Det en hårfin grænse og faktisk en af grundene til at jeg begyndte at interessere mig for psykologi da jeg håbede det kunne give et endegyldigt svar men det veksler alt efter hvem man spørger så at sige.. I min optik er det lige derfor vi har jer - at man også kan lege det lidt forbudte - alle mine fantasier er altid inden for at begge/alle er indforstået med hvor grænsen går - hos alle leger nogle roller - tænder overhovedet ikke to tvang - med mindre der også er aftalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 6. Juni, 2021 Orgasmic skrev, for 2 minutter siden: Det der har jo intet med en leg at gøre. Med stop ord er det reelt "offeret" som har magten. Bare pas på med det, ikke, ven'se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 6. Juni, 2021 Genert Synder skrev, for 3 minutter siden: Bare pas på med det, ikke, ven'se Altså hvis der er rigtig gråd bliver min pik nok slap. Ingen fare der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 6. Juni, 2021 (edited) Genert Synder skrev, for 30 minutter siden: Jeg har også læst psykologi. Jeg synes, de skulle spærres inde eller mod min kristne overbevisning aflives (i Anden Mosebog "XX" står der: Udryd det onde fra din midte). Jeg har med besvær tilgivet, det pruthul, som misbrugte mig. Frygter stadig, hvad han kan gøre ved andre. Altså biologisk set er mennesket skabt til at formererer sig meget tidligere end vi vælger at gøre nu om dage kunne man jo argumenterer for.. Vi kan sagtens blive enige om at det er forfærdeligt osv og det burde ikke ske at voksne mennesker foregriber sig på noget andet individ.. Voksen eller barn.. Uden men eller noget.. Det sker jo bare stadig.. Men her er der jo snakke om indvilgende voksne mennesker så jeg tror måske man skal slappe lidt af.. Jeg har da selv fundet fantasien fræk fra tid til anden og noget jeg godt kunne finde på at lege i privaten (aldrig på jobbet) men det da ikke ens betydende med at jeg ønsker at blive voldtaget i virkeligheden.. På ingen måder.. Redigeret 6. Juni, 2021 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1243 Skrevet 6. Juni, 2021 Genert Synder skrev, for 41 minutter siden: Hvis du vil have magt, så bliv chef, strisser eller politiker ... Helt sikkert - flere strissere med voldtægtsfantasier, tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 6. Juni, 2021 Genert Synder skrev, for 51 minutter siden: Jeg har også læst psykologi. Jeg synes, de skulle spærres inde eller mod min kristne overbevisning aflives (i Anden Mosebog "XX" står der: Udryd det onde fra din midte). Jeg har med besvær tilgivet, det pruthul, som misbrugte mig. Frygter stadig, hvad han kan gøre ved andre. Du har haft nogle forfærdelige oplevelser som ingen burde have men det kvalificerer dig ikke til at sætte dig til dommer over hvad to voksne mennesker gør bag lukkede døre. Tror du skal nøjes med at konstatere at du ikke forstår det. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 6. Juni, 2021 Har det på mange måder som Genert Synder. Der er visse sexuelle fantasier, jeg overhovedet ikke forstår. Men hvis det involverer to voksne, ligeværdige og velovervejede mennesker blander jeg mig ikke. Jeg fordømmer kun tre former for sex (og de to af dem ligger ligefor): Når der er børn involveret eller dyr, eller hvis det indebærer død og lemlæstelse. At jeg så ikke forstår tis, bæ, spanking og den slags er så bare mig. Venligst OT (der aldrig er blevet udnyttet sexuelt, men dog chikaneret af en kvindelig chef). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 6. Juni, 2021 (edited) Vokdtægtsfantasier er ikke så ualmindelige endda. Det kaldes for " rape play" på diverse kink sites. Mange kvinder tænder på at blive "tvunget", taget og holdt fast. Tvang er et stort kink for mange, mænd som kvinder. En del mænd tænder også på at blive " voldtaget" af en kvinde men det er jo de færreste mænd der er fysisk svagere end en kvinde og som derfor ikke ville kunne kæmpe sig fri hvis en kvinde holder ham fast. Derfor går en del af disse mænd til Dominaer, der så kan binde dem og " misbruge" dem. Udnytte deres pik til egen fornøjelses skyld. Når de så er bundet ( bondage) er de jo ligesom prisgivet og hjælpeløse for de kan nu ikke bruge deres fysiske overlegenhed til noget. Både kvinder og mænd har altså fantasier om at blive brugt og udnyttet. Men det er trods alt nemmere for kvinden at udleve den fantasi idet hun er fysisk underlegen. Manden bliver nødt til at lade sig frivilligt binde først. Der er gode muligheder for at udleve denne fantasi inde på sitet fetlife. Og på scor kan man gå ind på de loger der kaldes for " rapeplay" for derved at komme i kontakt med andre med samme kink Redigeret 6. Juni, 2021 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 6. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Altså biologisk set er mennesket skabt til at formererer sig meget tidligere end vi vælger at gøre nu om dage kunne man jo argumenterer for.. Vi kan sagtens blive enige om at det er forfærdeligt osv og det burde ikke ske at voksne mennesker foregriber sig på noget andet individ.. Voksen eller barn.. Uden men eller noget.. Det sker jo bare stadig.. Men her er der jo snakke om invilgende voksne mennesker så jeg tror måske man skal slappe lidt af.. Jeg har da selv fundet fantasien fræk fra tid til anden og noget jeg godt kunne finde på at lege i privaten (aldrig på jobbet) men det da ikke ens betydende med at jeg ønsker at blive voldtaget i virkeligheden.. På ingen måder.. Det var et forholdsvis intelligent svar (Undskyld. Jeg var lang tid om at se dit svar og næsten endnu længere om at svare. Skulle lige sluge den) ... Jeg tror bestemt ikke, nogle har lyst blive voldtaget, men jeg kan til dels følge din fantasi! Jeg ser det som en (meget) ekstrem udgave af, da jeg selv fantaserede om, min smukke 8-10 år ældre end mig chef skulle udsætte mig for sexchiksne, men jeg mistede lysten, meget kort efter hun begyndte på det - skæg for sig og snot for sig! Begyndte meget hurtigt at undgå hende så vidt muligt! ( Har revet i banditten med tanke på hende, efter jeg skiftede job). Hold op, mænd er svin ... Sådan ville du garanteret også have det med Brad Pitt, Kronprinsen eller hvem, der nu er lækker i dag ... Der er forskel på fantasi/"lust" og konfrontering Det er (næsten) altid sjovt og frækt, når vi ved, nogle vil knalde os. Til dels også med de (heldigvis "eneste") tre stalkere jeg selv har haft de sidste par år. Smukke du, kender det garanteret også! Jeg havde mange drøn-uartige og også nogle meget ulækre fantasier i skole-/teenage- tiden, hvor jeg var tissegenert, manglede selvtillid og var mobbe-offer. Som udstødt fik tanke jeg om at gøre "det" (seriøst, klamme dét), Måske er det en typisk teenage-fantasi. I'll never know, men jeg er ved at brække mig over det nu! Det var "teenagetanke", et par år før det gik op for mig, hvad min "min kære" farbror gjorde ved mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 6. Juni, 2021 Oldtimer skrev, for 3 timer siden: Har det på mange måder som Genert Synder. Der er visse sexuelle fantasier, jeg overhovedet ikke forstår. Men hvis det involverer to voksne, ligeværdige og velovervejede mennesker blander jeg mig ikke. Jeg fordømmer kun tre former for sex (og de to af dem ligger ligefor): Når der er børn involveret eller dyr, eller hvis det indebærer død og lemlæstelse. At jeg så ikke forstår tis, bæ, spanking og den slags er så bare mig. Venligst OT (der aldrig er blevet udnyttet sexuelt, men dog chikaneret af en kvindelig chef). Jeg ville have givet dig et Love/hjerte, men det må vi ikke for Guiden. Tak for enigheden. Rart jeg ikke er (helt) alene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 6. Juni, 2021 Den lille frøken skrev, 1 time siden: Vokdtægtsfantasier er ikke så ualmindelige endda. Det kaldes for " rape play" på diverse kink sites. Mange kvinder tænder på at blive "tvunget", taget og holdt fast. Tvang er et stort kink for mange, mænd som kvinder. En del mænd tænder også på at blive " voldtaget" af en kvinde men det er jo de færreste mænd der er fysisk svagere end en kvinde og som derfor ikke ville kunne kæmpe sig fri hvis en kvinde holder ham fast. Derfor går en del af disse mænd til Dominaer, der så kan binde dem og " misbruge" dem. Udnytte deres pik til egen fornøjelses skyld. Når de så er bundet ( bondage) er de jo ligesom prisgivet og hjælpeløse for de kan nu ikke bruge deres fysiske overlegenhed til noget. Både kvinder og mænd har altså fantasier om at blive brugt og udnyttet. Men det er trods alt nemmere for kvinden at udleve den fantasi idet hun er fysisk underlegen. Manden bliver nødt til at lade sig frivilligt binde først. Der er gode muligheder for at udleve denne fantasi inde på sitet fetlife. Og på scor kan man gå ind på de loger der kaldes for " rapeplay" for derved at komme i kontakt med andre med samme kink I er ikke nær så underlegne, som du/man kunne tro! I, høns, kan (næsten) altid fylde banditten med blod, om vi har lyst eller ej. Jeg, nitten år gamme, for en evighed siden, havde en kæreste, som jeg afviste tre gange indenfor minutter, fordi jeg ikke havde lyst til sex - jeps den slags mænd (dengang drenge) findes også. Da hun alligevel satte sig på den stive, gik der omkring en uge, før jeg smed hende ud. Jeg fortrød det nogle gange, men blev med tiden stolt af det/mig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 6. Juni, 2021 Den lille frøken skrev, 1 time siden: Vokdtægtsfantasier er ikke så ualmindelige endda. Det kaldes for " rape play" på diverse kink sites. Mange kvinder tænder på at blive "tvunget", taget og holdt fast. Tvang er et stort kink for mange, mænd som kvinder. En del mænd tænder også på at blive " voldtaget" af en kvinde men det er jo de færreste mænd der er fysisk svagere end en kvinde og som derfor ikke ville kunne kæmpe sig fri hvis en kvinde holder ham fast. Derfor går en del af disse mænd til Dominaer, der så kan binde dem og " misbruge" dem. Udnytte deres pik til egen fornøjelses skyld. Når de så er bundet ( bondage) er de jo ligesom prisgivet og hjælpeløse for de kan nu ikke bruge deres fysiske overlegenhed til noget. Både kvinder og mænd har altså fantasier om at blive brugt og udnyttet. Men det er trods alt nemmere for kvinden at udleve den fantasi idet hun er fysisk underlegen. Manden bliver nødt til at lade sig frivilligt binde først. Der er gode muligheder for at udleve denne fantasi inde på sitet fetlife. Og på scor kan man gå ind på de loger der kaldes for " rapeplay" for derved at komme i kontakt med andre med samme kink Med andre ord, en mand kan have sex mod sin vilje trods erektion .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 7. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, den 6.6.2021 at 14:58: Alle folk har deres egne præferencer.. Fordømmelsen har ingen steder hjemme.. Jeg er 149 cm høj og vejer 43 kg.. Bruger en str 33 i sko.. Jeg ved da godt at jeg nogen gange tiltrækker gæster der forestiller sig at jeg er MEGET yngre end hvad jeg er.. En del af dem der forestiller sig det, beder mig jo også om at spille med på den.. Blandt andet manden der bad mig spille hans eks papdatter på 11, eller ham der fortalte mig at han var pedal på en skole, men godt kunne lide at kigge på de små piger.. Han måtte jo bare ikke rører dem, så var det godt han kunne rører små piger som mig.. Jeg kunne som mor fordømme det i et væk og samtidig også frygte at min "accept" vil rykke deres grænser men jeg håber i stedet for at det har en forebyggende effekt.. Det en hårfin grænse og faktisk en af grundene til at jeg begyndte at interessere mig for psykologi da jeg håbede det kunne give et endegyldigt svar men det veksler alt efter hvem man spørger så at sige.. Så sexleg hvor du har hovedrollen som en “papdatter” på 11.. ? Utroligt hvad folk kan overtales til når der er penge indover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 7. Juni, 2021 Bg101 skrev, for 18 minutter siden: Så sexleg hvor du har hovedrollen som en “papdatter” på 11.. ? Utroligt hvad folk kan overtales til når der er penge indover Ja vi har jo alle sammen forskellige arbejdsopgaver.. Jeg kan trøste dig med at jeg ikke rendte ud og fandt en 11 årig men jeg er en voksen kvinde på 31.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 7. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: Ja vi har jo alle sammen forskellige arbejdsopgaver.. Jeg kan trøste dig med at jeg ikke rendte ud og fandt en 11 årig men jeg er en voksen kvinde på 31.. Nok begrænset hvor mange som har den “arbejdsopgave” du nævner og som rent faktisk udføre den.. og som kan leve sig ind i rollen som et 11årig barn der har sex med en voksen mand. At dække den ind under “arbejdsopgave”.. så tænker jeg om der siges ja til alt,så længe der er betaling ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 7. Juni, 2021 (edited) Bg101 skrev, for 8 minutter siden: Nok begrænset hvor mange som har den “arbejdsopgave” du nævner og som rent faktisk udføre den.. og som kan leve sig ind i rollen som et 11årig barn der har sex med en voksen mand. At dække den ind under “arbejdsopgave”.. så tænker jeg om der siges ja til alt,så længe der er betaling ? Jeg tror man skal lade være med at udlede noget man ikke kender noget til.. Jeg ved de fleste piger i branchen har smidt en skolepige uniform på og spillet uskyldig for gæster.. Den er helt 100.. Jeg tror slet ikke du forstår det helt.. Jeg aner jo ikke hvordan en 11 årig er under sex.. Det er deres egen fantasi.. Jeg gør intet anderledes end jeg gør når jeg normalt har en gæst.. De kan dog selv finde på som jeg skrev at fortælle de gerne vil rører ved små piger.. Det nævnte eksempel som du hænger dig i der skulle jeg (som voksen kvinde påpeger jeg igen) sidde på skødet af en voksen mand mens han fortalte mig jeg så sød ud.. Resten af fantasien udspillede sig i hans hoved.. Hvor gamle tror du pigerne skal forestille sig at være under rollespil som f.eks "skolepige" fantasien.? Redigeret 7. Juni, 2021 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg