Hop til indhold
Gæst

Urinrørs-stimulering / sounds

Recommended Posts

Hej,

Jeg har 3 film som direkte viser urinrørsstimulering med sounds både lange stænger, korte, vibrationer og med elektro.

De gratis forfilm kan ses her på www.madame-helene.dk/klinik

Hilsen helene

Ps. Du behøver ikke være til smerte for at lege hos mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Madame Helene,

 

Ved godt, at man ikke behøver være til smerte for at lege hos dig - var hos dig for få uger siden jf. min anmeldelse ovenfor :wink: Og har selvfølgelig set dine film! :-P

 

Varme hilsener

Hedonisten

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kapan >>

Tak for den spændende beretning. Kan du huske om sounds'ne gjorde ondt, eller hvordan de føltes at få op i pikken?

Pft.

 

Det gør normalt ikke ondt at få sounds op, hvis der bliver brugt godt med glidekreme eller lignende...man kan også bruge lidt lidokain lokalbedøvende salve.....det er ret intenst og kan føles som at blive onaneret på indersiden eller inde i pikken.....

Det kan svide lidt bagefter når man tisser men det er ikke noget der varer ved....gør man det jævnligt holder det op med at svie....men dejligt...har ikke prøvet med strøm men en vibrator sound hvilket var lækkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle sounds-brødre.

Jeg har med stigende interesse læst flere anmeldelse, men desværre er de ikke helt nye.

Er der nogen af jer, der ved hvor der praktiseres sounding, gerne i Jylland/Fyn af en ikke alt for gammel (helst ikke over 35)og kraftig pige??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...