Hop til indhold

Hvem skal jeg vælge lige nu i Kbh?

Featured Replies

Skrevet

Kære alle 

Jeg har mistet overblikket efter eb er lukket. Der er da vist heller ikke mange bordeller tilbage?

Jeg er i kbh og søger en sød, smuk fræk pige - gerne under 35 og gerne dansk men ikke krav. 

Håber du vil dele et godt tip?

Venligst 

Max 

Skrevet

Jeg kan anbefale Vica Velvet. Hun annoncierer på annoncelight.dk er er hos Seductiongirls på Rødovrevej i dag.

Skrevet

Tusind tak for hurtig reaktion - jeg har bestilt tid hos Chantall :):)

Skrevet
Max speed skrev, Lige nu:

Tusind tak for hurtig reaktion - jeg har bestilt tid hos Chantall :):)

Glæd dig, hun er dejlig fræk

Skrevet

Lærke er utrolig dejlig. <3

En rigtig sommerpige som gerne kysser. Mange tak for det! Som jeg havde fornøjelsen af i sidste uge.

Chloe, Norsk studerende, samme sted er også rigtig dejlig. Ingen kys men dejlig ligetil.

Tak til PG for at holde dampen oppe, mens andre må lukke.

Chantall er en legendarisk legende.

Håber du skriveret par ord om dit besøg og oplevelser.

Redigeret af ppd

Skrevet

Hejsa, 

Ja, Chantall var dejlig fræk og sød,,, legendarisk legende er 100 rigtigt.  Hun var lige så fræk som sidst jeg mødte hende for …. Måske 20 år siden? Jeg kan kun komme i tanke om to mere i denne hall of fame og de er stoppet: Olivia og Eva ….

Vildt så meget vand der er løbet i åen siden. Bordel scenen i kbh er disrupted totalt - corona har givet det sidste skub. Herfra også tak til PG, SG og ikke mindst Chantall for at holde legenden om det danske bordel i live lidt endnu .- “det er tiderne” som Varnæs siger. Og en dag er det selvfølgelig helt slut. Men den tid den sorg! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.