Hop til indhold
Guest knaldehunden

silkeborgvej 132

Recommended Posts

Guest knaldehunden

:shock: hej vil lige høre om der er nogle i århus der kender dette sted. Phuket Thaimassage

Silkeborgvej 132 8000 Aarhus C :P kan ikke finde noget om stedet her på eroguide så må jeg jo teste stedet her i sommervarmen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock: hej vil lige høre om der er nogle i århus der kender dette sted. Phuket Thaimassage

Silkeborgvej 132 8000 Aarhus C :P kan ikke finde noget om stedet her på eroguide så må jeg jo teste stedet her i sommervarmen :P

har besøgt stedet flere gange rigtig god massage bliver altid tilbudt hj. hvis jeg trænger til en god hård massage går jeg enten på silkeborgvej, marius simonsensvej eller det aller bedste sted er ringgaden ved amts sygehuset der er jeg aldrig blevet tilbudt extra. mvh. thaifan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Mange tak Thaifan syntes også der er god massage på Marius Simonsens vej den på ringgaden kender jeg ikke, så vil da prøve Silkeborgvej 132 :shock: er der en okey pæn pige ?

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak Thaifan syntes også der er god massage på Marius Simonsens vej den på ringgaden kender jeg ikke, så vil da prøve Silkeborgvej 132 :shock: er der en okey pæn pige ?

M.V.H Knaldehunden

den første gang jeg var der var det en på ca 40 år ikke så køn men efterfølgende har det altid været flotte piger sidste gang var en lille kvinde sidst i tyverne men nok den flotteste jeg til dato har mødt.

mvh. thaifan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...