BlueMotion 23 Skrevet 5. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/320167 Vejret har været helt fantastisk i dag og jeg besluttede mig for at tage chancen hos denne pige. Jeg var på forhånd ret sikker på at billederne var falske, men valgte at tage chancen alligevel. Hva faen, ikk? Efter lidt skriveri frem og tilbage aftalte vi seancen samt pris og tidspunkt. Jeg tror vitterligt ikke at der findes steder der er mere afsidesliggende end dette. Et hus placeret midt på en mark med en meget lang grus-indkørsel med tilhørende læbælter der dækker godt, hvilket for mig betyder ret meget. Nå, men efter ankomst kan jeg konstatere at pigen der åbner døren aldrig nogensinde har været hende på billederne. Ej heller for 30kg siden. Hun er ikke decideret grim, men der er satanedme godt nok stor forskel Aldersmæssigt kunne hun sagtens være 26 år, men hun bærer præg af at have født børn og er "godt i stand", som man nu siger. Hun er latinamerikansk og kan INTET engelsk. Kommunikationen foregår via en app der oversætter fra dansk/engelsk til spansk. Hun viser mig et menukort på sin telefon og beder mig udpege det jeg gerne vil, hvilket undrer mig da jeg troede det var aftalt på forhånd. Mon ikke der sidder en anden person og styrer hendes telefon? Blow bliver med kondom selvom jeg har betalt for superfransk. Det virker nytteløst at prøve at forklare hende det under akten. Hun lever sig faktisk ganske godt med ellers, men jeg har skam prøvet bedre. Efter 20min i forskellige stillinger er jeg færdig og 700kr. fattigere. Ikke helt spild af penge, men alligevel. Jeg kommer i hvertfald ikke igen. På vej ud ser jeg at der sidder en anden pige inde i stuen. Jeg checker lige annoncelight igennem på vej hjem og finder denne: https://annoncelight.dk/showad/320171 Samme adresse som jeg lige var på, men slet ikke den samme pige som sad inde i stuen. Så er det så at der popper en SMS ind på min telefon. Hun skriver hvorfor jeg ikke kom, hvilket jeg selvfølgelig ikke forstår da jeg næsten lige er kørt derfra. Hun beklager sig så og siger at jeg tog hendes veninde i stedet for hende selv. Nå ja, bevares - det er jo ikke nemt når ingen ligner dem de udgiver sig for. Hun sender så et billede af Cardi B i sort undertøj til mig, sikkert for at lokke mig til. Altså, come the fuck on Hold jer væk og brug hellere pengene og tiden på andre piger! 1 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 6. Juni, 2021 Tak for godt, og humoristisk skriv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 6. Juni, 2021 Brug det lille kædeled når du sætter link ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlueMotion 23 Skrevet 6. Juni, 2021 Pite skrev, for 18 minutter siden: Brug det lille kædeled når du sætter link ind Ah, mange tak =) God søndag! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 8. Juni, 2021 Pite skrev, den 6.6.2021 at 07:28: Brug det lille kædeled når du sætter link ind Net det er slet ikke nødvendigt, bare copy/paste linket direkte i tekstfeltet og det bliver automatisk labet til et klibart hyperlink når du udgiver svaret, uden at klikke på kædeleddet. Som jeg gør her https://annoncelight.dk/showad/320167 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg