Hop til indhold

Recommended Posts

Victorsmil skrev, for 2 timer siden:

 

Hej

Hvis du har været hos de to kvinder, vil du være sød og skriver lidt om din oplevelser. Jeg overvejer at besøge dem.

https://annoncelight.dk/showad/307018

Jeg har for et års tid siden mødt Soda i det jyske, sammen med en anden thaipige, som jeg ikke husker navnet på... Måske var det Maya, men tror det var en anden.

Oplevelsen var helt ok, uden at jeg kom op at ringe. Pigerne var søde og lækre, men lidt for tilbageholdne (passive) efter min smag.

Jeg vil heller anbefale Tukta og On i Fredericia - det er klasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 1 time siden:

De finder sig i V del af Odense. Er det samme sted som Darin Var?

Det er mellem Bolbro og Tarup tæt på et solcenter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når @Big3lover nu delte min gamle anmeldelse af May, så fik jeg lyst til et genbesøg.

Hun gav et rigtigt dejligt blowjob og mens vi lå i 69 føltes det som om hun gik rigtigt dybt. Desværre har hun nogle meget små trætte bryster, men til gengæld også en meget lille røv, det var en fryd at tage hende bagfra, og sluttede af med hende helt ned på maven og mig siddende pumpene i hende.

Dejlig start på dagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 21 timer siden:

Når @Big3lover nu delte min gamle anmeldelse af May, så fik jeg lyst til et genbesøg.

Hun gav et rigtigt dejligt blowjob og mens vi lå i 69 føltes det som om hun gik rigtigt dybt. Desværre har hun nogle meget små trætte bryster, men til gengæld også en meget lille røv, det var en fryd at tage hende bagfra, og sluttede af med hende helt ned på maven og mig siddende pumpene i hende.

Dejlig start på dagen

Ja hun lyder sgu godt nok dejlig må jeg sige. Det eneste der indtil nu har holdt mig tilbage er, at jeg er bange for at hun er lidt for "skinny" til mig.

Men det kan jo være, at jeg bare IKKE skal tage hende bagfra så :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 8.6.2021 at 10:06:

Når @Big3lover nu delte min gamle anmeldelse af May, så fik jeg lyst til et genbesøg.

Hun gav et rigtigt dejligt blowjob og mens vi lå i 69 føltes det som om hun gik rigtigt dybt. Desværre har hun nogle meget små trætte bryster, men til gengæld også en meget lille røv, det var en fryd at tage hende bagfra, og sluttede af med hende helt ned på maven og mig siddende pumpene i hende.

Dejlig start på dagen

Der står som ser det kun pris på begge på en gang. Hvad er prisen med kun May?

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 6 timer siden:

Der står som ser det kun pris på begge på en gang. Hvad er prisen med kun May?

Kr.800.- for 30 min

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskelskeren skrev, for 19 timer siden:

Kom og hyg med to piger.
1 time med to piger 2000,-
1/2 time med to piger 1500,-
Du kan også bestille en pige ring for pris. :)

Det er jo ligesom prisen på dem begge.. ;)

 

@Mr1time  Takker. Så klart bedre pris med dem begge i en time. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke gået skuffet fra den adresse, endnu. :)

 Der har dog været svingende foreskel og tæt på skuffelse, der er blevet redet på målstregen. 

Så en Asien sandwich til den pris, skal da afprøves. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dykkede ned i de to damer og det fortrød jeg ikke. ;):)

En time, to piger og det fik jeg. 

Synes nu det er lidt en luksus ting. Normalt er en pige en halv time, ok for mig. 

Skulle ikke gøre så meget andet end et hurtigt bad og så ellers ligge mig til rætte og de tod sig kærligt af mig, der fra. Ikke noget pige-pige, havde heller ikke bedt om det og lod timen spille ud i deres tæmpo. Og det gjorde de egentlig meget godt. 

Massagen, ok. Sex delen, ikke noget med, kom skat eller andet pjat. Den fik fuld gas og vi var tre i sengen, hele tiden. Hvilket er meget vigtigt, der var fuld fokus på mig som kunden og jeg nød det. 

Lidt mere massage efter, op og side med ryg og hoved massage. Massage igen, ok. 4 hænder kan et eller andet og igen, der var fokus på mig om kunde. 

Ingen kys, dog. 

Hvilket måske er det eneste minus, jeg kan finde. For mig er det ofte, enten eller. Enten er det ingen kys, eller jeg bliver snavet i gylvet til jeg er ud af døren igen. Egentligt lidt underligt. 

 

May er førerhunden og skulle jeg vælge, blev det hende. Men soda kan altså også noget. Helt enig i de tidligere skriv med generthed eller tilbageholdenhed, men hun ved hvad hun gør. 

De gør sig begge, en hel del bedre en opslagets billeder. 

Jeg tror ikke de er for alle. Jeg var i et servicer mig humør og fik lige hvad jeg ville. Er endnu en gang gået ud af den dør, behaget. 

For lige at opsomere. 

Pigerne ok. 

Stedet ok. At man skal stå og vente på SMS, kæmpe nej. Har man været der før, gider man ikke men det er bare en del af det. 

Masage. Tja, det er hvad det er, men i den bedre del. Og ganske godt udført. 4 hænder med følgende øjne. ;)

Sex. Der var fuld gas uden pjat, kunden i fokus. Sådan. Jeg lod dem styre sjovet, men kunden bestemmer. Vigtigt. 

Så alt i alt, en tommel op, her fra. :)

Kommer jeg igen. Nej. Men der har ikke noget med dem at gøre. Kommer igen, når der er nyt. 

Darin var super, maya besøgt 2 gange, for hun kunne noget ekstre. ;)Så var der en ældre snakke ting, efter maya. Og en anden yngre. Begge redede den på målstregen. 

 

 

 

 

Redigeret af Nuddel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nuddel skrev, for 22 timer siden:

 

Massagen, ok. Sex delen, ikke noget med, kom skat eller andet pjat. Den fik fuld gas og vi var tre i sengen, hele tiden. Hvilket er meget vigtigt, der var fuld fokus på mig som kunden og jeg nød det. 

 

Fed tilbagemelding Nuddel. Tak for det.!

Hvordan med at skifte mellem dem? Nyt kondom hver gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nuddel skrev, den 20.6.2021 at 21:45:

Dykkede ned i de to damer og det fortrød jeg ikke. ;):)

En time, to piger og det fik jeg. 

Synes nu det er lidt en luksus ting. Normalt er en pige en halv time, ok for mig. 

Skulle ikke gøre så meget andet end et hurtigt bad og så ellers ligge mig til rætte og de tod sig kærligt af mig, der fra. Ikke noget pige-pige, havde heller ikke bedt om det og lod timen spille ud i deres tæmpo. Og det gjorde de egentlig meget godt. 

Massagen, ok. Sex delen, ikke noget med, kom skat eller andet pjat. Den fik fuld gas og vi var tre i sengen, hele tiden. Hvilket er meget vigtigt, der var fuld fokus på mig som kunden og jeg nød det. 

Lidt mere massage efter, op og side med ryg og hoved massage. Massage igen, ok. 4 hænder kan et eller andet og igen, der var fokus på mig om kunde. 

Ingen kys, dog. 

Hvilket måske er det eneste minus, jeg kan finde. For mig er det ofte, enten eller. Enten er det ingen kys, eller jeg bliver snavet i gylvet til jeg er ud af døren igen. Egentligt lidt underligt. 

 

May er førerhunden og skulle jeg vælge, blev det hende. Men soda kan altså også noget. Helt enig i de tidligere skriv med generthed eller tilbageholdenhed, men hun ved hvad hun gør. 

De gør sig begge, en hel del bedre en opslagets billeder. 

Jeg tror ikke de er for alle. Jeg var i et servicer mig humør og fik lige hvad jeg ville. Er endnu en gang gået ud af den dør, behaget. 

For lige at opsomere. 

Pigerne ok. 

Stedet ok. At man skal stå og vente på SMS, kæmpe nej. Har man været der før, gider man ikke men det er bare en del af det. 

Masage. Tja, det er hvad det er, men i den bedre del. Og ganske godt udført. 4 hænder med følgende øjne. ;)

Sex. Der var fuld gas uden pjat, kunden i fokus. Sådan. Jeg lod dem styre sjovet, men kunden bestemmer. Vigtigt. 

Så alt i alt, en tommel op, her fra. :)

Kommer jeg igen. Nej. Men der har ikke noget med dem at gøre. Kommer igen, når der er nyt. 

Darin var super, maya besøgt 2 gange, for hun kunne noget ekstre. ;)Så var der en ældre snakke ting, efter maya. Og en anden yngre. Begge redede den på målstregen. 

 

 

 

 

Hvordan fanger du annoncer fra den samme adresse igen ?

Jeg har været der 2 gange og er heller ikke gået skuffet derfra, så kunne godt finde på at holde lidt øje med hvad der sker på stedet - men jeg ved ikke helt hvordan :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGenertetype skrev, for 6 timer siden:

Hvordan fanger du annoncer fra den samme adresse igen ?

Jeg har været der 2 gange og er heller ikke gået skuffet derfra, så kunne godt finde på at holde lidt øje med hvad der sker på stedet - men jeg ved ikke helt hvordan :)

Som jeg husker det, så står der altid dette i annoncen:

Vi er i odense V med fine lokaler og der er mulighed for bad før og efter.
Er ca. 10 minutter fra afk.53.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...