Hop til indhold

Recommended Posts

Kære ligesindede sugardaddies! 

Jeg er helt grøn på sugardaters og må derfor stille de helt banale spørgsmål.. 

Er der rent faktisk piger på sugardaters der ønsker at blive forkælet med middage, shoppingture, rejser, gaver osv og hvor traditonel sex ikke er en naturlig del af arrangementet. 

Jeg er submissiv og tænder på tanken om at invitere en smuk ung pige ud og bruge tid samt penge på hende og ikke nødvændigvis få noget 'retur'. 

Hvad er jeres indsigt? Er der 'reele' sugarbabes, eller er det bare sex for cash? 

Super spændt på at høre jeres svar og takker på forhånd. 

MisterA

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterA skrev, for 1 time siden:

Er der rent faktisk piger på sugardaters der ønsker at blive forkælet med middage, shoppingture, rejser, gaver osv og hvor traditonel sex ikke er en naturlig del af arrangementet. 

Dem er der mange af, så det skulle næppe være et problem at finde en - husk dog at der er mange fake profiler, så ALDRIG NOGENSINDE  lav en forudbetaling! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 15 minutter siden:

Dem er der mange af, så det skulle næppe være et problem at finde en - husk dog at der er mange fake profiler, så ALDRIG NOGENSINDE  lav en forudbetaling! 

Jeg takker for svar. 

Andre der vil dele erfaringer, tips og tricks? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterA skrev, for 7 minutter siden:

Jeg takker for svar. 

Andre der vil dele erfaringer, tips og tricks? 

Find en babe med en laaang profiltekst, skriv til hende hvad du ønsker. Der er flere derinde der søger lige præcis dig, så du burde ikke ha en svær tid derinde. 
Det er bare med at gå profilerne igennem. Det kommer til at tage lidt tid, men nødvendigt for dig for at finde den rigtige babe for dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MyNameJeff skrev, for 22 minutter siden:

Find en babe med en laaang profiltekst, skriv til hende hvad du ønsker. Der er flere derinde der søger lige præcis dig, så du burde ikke ha en svær tid derinde. 
Det er bare med at gå profilerne igennem. Det kommer til at tage lidt tid, men nødvendigt for dig for at finde den rigtige babe for dig. 

Tak for svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i hvert fald et marked med flere faldgruber end så meget andet.. Pris og afstemning af forventninger inden møde er vigtigt. Jeg har været dum nok til at tro at det lå i konceptet at sex var en del af pakken... Næh, nej - en middag i den dyre ende og deling af dukkens intelligens = 3000 kr.... De fleste daddies er vel en del ældre end baben, så alene dér afspores dialogen en smule.. Men hvis man som 40 årig (f.eks.) synes at det er fantastisk at høre om studenter kørsel og lign. Er konceptet sikkert fremragende. JEG synes at det fantastiske ligger i at man nogle gange kan give en dejlig ung kvinde en seksuel oplevelse ( og det går jo så begge veje) som hun måske synes er dejlig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterA skrev, for 11 timer siden:

Andre der vil dele erfaringer, tips og tricks? 

Altså tips til at finde unge kvinder der vil tage imod penge for at bruge lidt tid på dig uden at skulle give noget igen? 

Har du også brug for hjælp til at lyne lynlåsen, eller er der noget jeg misforstår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 2 timer siden:

Det er i hvert fald et marked med flere faldgruber end så meget andet.. Pris og afstemning af forventninger inden møde er vigtigt. Jeg har været dum nok til at tro at det lå i konceptet at sex var en del af pakken... Næh, nej - en middag i den dyre ende og deling af dukkens intelligens = 3000 kr.... De fleste daddies er vel en del ældre end baben, så alene dér afspores dialogen en smule.. Men hvis man som 40 årig (f.eks.) synes at det er fantastisk at høre om studenter kørsel og lign. Er konceptet sikkert fremragende. JEG synes at det fantastiske ligger i at man nogle gange kan give en dejlig ung kvinde en seksuel oplevelse ( og det går jo så begge veje) som hun måske synes er dejlig.. 

Tak for svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 27 minutter siden:
Berlingske har et par artikler i dag om Sugarbabes, og om det forhold, at penge ikke altid er pigernes motiv.
 

Er der nogen som der vil lægge artiklerne op her op siden.

På forhånd tak for hjælpen lille_peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...