kingdane68 426 Skrevet 4. Juni, 2021 Der er tidligere skrevet om Emma herinde, men det er noget siden, så her er en update. https://annoncelight.dk/showad/301430 Jeg besøgte hende i dag, og det var blandt de bedste (hvis ikke DET bedste) besøg jeg har haft, blandt mange. Vi lavede aftalen i går, og det er her hun skiller sig lidt ud fra mængden. Det er ikke sådan en hit-n-run GP, man lige kan tage forbi, hvis man er lidt liderlig. Man aftaler i god tid, og følger de anvisninger hun giver, så er alle glade Nogle har nævnt at hun var lidt svær at kommunikere med. Jeg har helt den modsatte oplevelse. Jeg connectede med hende på whatsapp, og så skrev vi sammen, lige indtil jeg stod udenfor døren. Hun tilbyder forskellige ydelser, men jeg kan klart anbefale hendes Lingam massage - waauw, det er hot og lækkert. Hun har den skønneste krop som (indsmurt i olie) kører rundt overalt på en. Jeg bestilte BJ som tillægsydelse, og det fortrød jeg ikke, for det var helt out of this world. Kombinationen af Lingam massage og BJ, er et must-try - helt vildt! Vi afsluttede med et fælles bad, hvor man taber øjnene fordi hun er så gude lækker. Det er bestemt ikke mit sidste besøg hos den solbrune gudinde. 6 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lakeview 14 Skrevet 20. Juni, 2021 Meget fin og inspirerende anmeldelse og også 100 % enig i at hun er et besøg værd. Har besøgt hende for længe siden, før hun tilbød dette lingam m.m … og det var også rigtig indlevende og lækker sex med denne smukke unge kvinde - Så er sgu nødt til at følge i dine fodspor og opleve det du beskriver 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg