Hop til indhold
Møffe

Når nu man bliver træt af, at kæmpe for massage...

Recommended Posts

Havde næsten glemt hvordan rigtig massage føltes... Og så er det faktisk gået 4 år siden jeg sidst var forbi "Taratip-thaimassage" i Flensborg -prisen er den samme 95euro for 2 timers helkrops massage. De gør et stort nummer ud af, at man skal vide, der ikke er nogen form for ekstra, at hente -da det står på vinduet, hvor man går ind...

At blive gennem æltet i 2 timer -på den helt rigtig måde -på en opvarmet briks med dæmpet belysning af en smuk thai lady -der ikke er hæmmet på nogen måder i forhold til, hvor hun massere -dyb seriøs helhjertet massage;-)

Sjovt nok fortalte hun, at det er kun danske mænd der alligevel spørg til ekstra -selv om det står alle steder. Jeg bestilte thai/olie massage -og det fik jeg også alle steder -fik nogen minitrusser på (for at skåne mine egne for det værste olie) jeg må indrømme da hun gik i gang med lår/hofter fik jeg sgu en halvfed på i de små trusser -hun lod som ingen ting, men da mit pikhoved pludselig hilste på hende ovenover trusse kanten -tog hun en dyb indånding, og trak trusserne op, så jeg nær havde fået g-streng! inden hun forsatte massagen grinende -men drejet hoved, så jeg ikke kunne se det -men hun klukkede.  Det var en herlig oplevelse. Og jeg er sikker på det ikke går 4 år igen inden jeg kikker forbi igen.  

https://www.taratip-thaimassage.de/?fbclid=IwAR2l_UNLZ8tNC_A5o2X8zoHOMSKpxFQ1CVuFybAdvGjwFVJ3_5uhyiqIkX4 

Ps. Da jeg kom hjem fortalte jeg konen om den fortryllende massage jeg lige havde fået -og dagen efter måtte hun så af sted til Flensborg og få massage... Det er nu dejligt når man kan dele gode massage oplevelser sammen. Vi begge er enige om vi nu savner thailand endnu mere nu, men at vi kan få lidt af det ved at tag ned til Taratip...  De bedste anbefalinger herfra;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...