Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.singhamassage.dk

Karakterskala 1-10 hvor 10 er bedst.

Stedet:3

Jeg nåede ikke at se så meget, men den rene (åbenbart meget populære) lagenting, blev lagt på sengen med det samme. Virkede rent og pænt, uden at være overvældende. Gik forbi flere små rum, hvor nogle lå og sov (disse rum var knap på rydelige, men der skulle jeg jo ikke være). Prøvede at snyde med prisen ifht. det oplyste på hjemmesiden. Dette trækker 2 ned. Resten var til et 5-tal.

Pigen. Lek:3

Uha. Ikke lige min aldersgruppe (alt for gammel til mig), og - med al respekt - ikke særlig køn i mine øjne. Lek var nu sød nok og berøringsvenlig. Hun snakker ikke dansk, men ok engelsk

Massagen:3

Oliebad med meget blide berøringer. Massage havde Lek altså ikke styr på.

Ekstra: 5

Udmærket BJ med rød "regnfrakke" på :D

Pris vs. ydelse: 4

Massagen var skidt og BJ var middel, så i alt 4.

Overordnet: 4

Og så har jeg rundet godt op.

Beretningen

Jeg har længe øjnet Singha, vel vidende at det er et egentligt bordel, og ikke massagested med ekstraydelser.

Og da jeg var i humør til et fyraftensblæs, tog jeg forbi.

Døren blev åbnet af ???. Uhada køn var hun ikke, men blæs skulle jeg da ha - selvom det var af hende.

Jeg bliver vist ind i et rum, og jeg bestiller oliemassage med fransk afslutning. Jeg bliver straks afkrævet 800 kr.

Mig: "Øhhh det koster 700 kr. iflg. jeres hjemmeside"

Hende: "Naaarj 800 kr."

Mig: "Altså ifølge jeres hjemmeside...."

Her begynder jeg at tage min telefon frem, for at vise hende deres eget menukort.

Den fanger hun hurtigt og siger: "Skal pigen da ikke være nøgen?"

Mig: Jeg har kun 700 kr. med.

Hende: ok.

Nu er det sådan, at hende her skulle jeg squ ikke se nøgen, og i hvert fald heller ikke betale for det :lol: Og i øvrigt koster en "nøgen pige" 200 kr. og ikke 100 kr. iflg. hjemmesiden.

Hun lavede altså en "går-den-så-går-den" og derefter en dårlig feberredning.

Så var stemningen ligesom lagt.

Hun går ud, og jeg smider tøjet og lægger mig.

Lidt efter går døren op, og Lek træder ind. Altså ikke hende der tog imod mig. Hvis den første ikke var køn, så var Lek altså værre i min optik. :(

Men hey - pengene var betalt og selvom udseendet måske ikke lige er med Lek, så kunne hun måske godt give en god massage og et godt blæs???

Det kunne hun så ikke.......

Herefter følger en total ligegyldig olieindsmøring. Der blev i hvert fald ikke sparet på olien. En smule berøringer de gode steder kom dog, men meget få og planløst.

"Vend dig om!" og indsmøringen fortsatte. Hun lavede dog en fin glidende overgang fra olieindsmøringen til lidt dillermassage, for at få dyret på højkant. Efter omstændighederne tog det lidt tid, hvorfor jeg var lige ved at spørge, om hun havde glemt, at jeg havde bestilt fransk og ikke svensk.

Op kom den dog, og et ok BJ fulgte. Lek har store bløde bryster, der gerne må berøres, hvilket jeg naturligvis benyttede mig af.

Hun tog dilleren ud af munden (hun skulle jo også trække været en gang i mellem ;) ) lige da jeg var ved at komme. Jeg sagde, at hun skulle skynde sig at putte den tilbage i munden. Men hun (lod som om???)forstod ikke, og spillede løs med hånde mens hun spurgte: what?

Så det sluttede med et HJ.... :(

På med tøjet og ud af "Bagdøren".

På vej tilbage fra bilen kommer jeg i tanke om, at der ikke blev tilbudt bad hverken før eller efter. Hvilket ikke var så fedt, da jeg lige havde været i oliebad.

Resultatet er, at skjorte, bukser og underbukser nu har tydelige oliepletter. ... Ja så meget olie blev der brugt.

Jeg kunne naturligvis selv have spurgt efter et bad, men det gjorde jeg altså ikke.

Og de fleste steder bliver man jo vasket af efter en oliemassage. Men igen: dette er et bordel og ikke et massagested, så måske skulle jeg ikke brokke mig så meget over det.

Ja det er et thaibordel.

De prøver ikke at at se ud som et massagested. De er da rene i spyttet.

Fordelen ved et bordel frem for massagesteder med ekstra er naturligvis, at der er sexgaranti.

Så.... trænger du til lidt hurtig thaisex, så er dette stedet - se dog lige pigerne an først.

Du vælger og betaler på forhånd for ydelsen, og du skal ikke bekymre dig om "stiller hun nu spørgsmålet" og "Gad vide om man kan få hele pakken eller kun HJ?"

Priserne matcher det øvrige bordelmarked.

Jeg fik prøvet stedet af, og det er jeg glad for.

Jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et sted som jeg aldrig har fået prøvet og som ikke rigtig appelere til mig.

Efterhånden som der kommer nye anmeldelser ind, har jeg det stadig sådan.

Men jeg grinte mig hele vejen gennem læsningen, tak. :D

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... Må med beklagelse meddele, at jeg også har været der. Total waste of money and time :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig enig enig, stedet er faldet langt i kvalitet, jeg var selv forbi sidst for et par måneder siden, i håbet om det havde ændret sig ift. sidste år, hvor jeg faktisk fik den bedste gang B2B og fuld omgang sjov af den smukkeste lille nips af en thai.

Men ak det månederne efter var hun eller de andre små søde piger væk, og kun de pengegriske matroner tilbage.

Jeg kommer sgu ikke tilbage igen desværre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et sted man ikke kender kvaliteten af ville jeg nok starte med at bestille ½ - 1 times alm massage og så se om pigen ser nogenlunde fornuftig ud + er til at tale med både mht det ene og det andet. Ellers kan man jo bare nøjes med at bøde de 2 - 300 kr. massagen koster.

Et sted jeg brugte den taktik kunne jeg hurtigt mærke at pigen der var absolut sød, smuk og OK at snakke med + at dillermanden, som jeg ellers ikke havde regnet med den dag - syntes at vi skulle have lidt sjov med den frække thaipige, så jeg lavede hurtigt bestillingen om til en fuld pakke - kr. 1000,- og det var alle pengene værd :D - bortset fra den lumre belysning :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også været der, fik 30 min alm oliemassage.

Massagen var skuffende, og selvom damen var flink og sød, var hun på ingen måde tiltrækkende.

Det blev ved massagen. Og indgangen er ikke særlig diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv prøvet Singhamassage et par gange over de sidste 2 år og det er kun blevet ringer service

vær gang så det er blevet et no go fra mig aldrig mere singhamassage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...