Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig fik jeg besøgt Madame Sascha i hendes nye lokaler!

Madame Sascha var fantastisk som altid og jeg fik som altid en oplevelse udover det forventede, men selve seancen vil jeg ikke berette mere om men Madame Sascha's nye sted

Det er noget af det mest gennemførte jeg har set i Danmark, ikke stort men med flere tema rum, Japansk bondage. Klinik rum med gynækolog stol. BDSM rum, med piske, masker, med mange fikserings muligheder, Det hvide rum hvor slaverne virkelig fikseres så de kan pines og plages. Og endelig en fange celle .Alt så gennemført og pinligt rent.

 

Tillykke med det nye sted Madame Sascha og tak for den store indsats det har kostet at skabe disse fantastisk rum særligt i disse Corona tider

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din anprisning af Madame og lokaler. Uden at du skal være meget konkret, har jeg så ret i, at der er tale om lokaler beliggende tæt på Frederiksberg Alle/Kingosgade, og hvis, er der så nogenlunde diskret adgang til stedet?

Har aldrig mødt Madame, men har umådelig stor lyst til det. Hendes billeder vidner om en smuk (mente jeg lækker?) kvinde, og anmeldelserne siger samstemmende at hun kan sit kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...