nian1978 15 Skrevet 4. Juni, 2021 Som overskriften siger Nogen som har opdaterede erfaringer fra Fyn? 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. Juni, 2021 nian1978 skrev, for 50 minutter siden: Nogen som har opdaterede erfaringer fra Fyn? Selvom det ikke er opdateret information kan jeg lige så godt fordømme sex uden kondom med en GP - ja, så er det gjort. 8 1 1 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Fuckabout 143 Skrevet 4. Juni, 2021 22 cm and thick skrev, for 30 minutter siden: Selvom det ikke er opdateret information kan jeg lige så godt fordømme sex uden kondom med en GP - ja, så er det gjort. Det er sørgeligt at vi fordømmer folk her på eroguide, da forummet jo netop skulle være et frirum for personer som har andre fantasier end normen. Der er jo sikkert en stor del som fordømmer os som besøger GPer. Så hvis man ikke synes at sex uden kondom er smart og i øvrigt ikke kan svare på trådstarterens spørgsmål, så behøver man jo ikke at skrive på tråden. Man må jo som udgangspunkt gå ud fra, at de fleste af dem som er på eroguide er voksne, informerede personer. 8 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 4. Juni, 2021 Mr Fuckabout skrev, for 54 minutter siden: Det er sørgeligt at vi fordømmer folk her på eroguide, da forummet jo netop skulle være et frirum for personer som har andre fantasier end normen. Der er jo sikkert en stor del som fordømmer os som besøger GPer. Så hvis man ikke synes at sex uden kondom er smart og i øvrigt ikke kan svare på trådstarterens spørgsmål, så behøver man jo ikke at skrive på tråden. Man må jo som udgangspunkt gå ud fra, at de fleste af dem som er på eroguide er voksne, informerede personer. Helt enig – det er sørgeligt lidt som ligusterfascisterne der er rigtig gode at pege fingere af folk hvis hækken/plænen ikke er klippet De burde måske få sig et rigtigt liv eller noget mere fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Juni, 2021 mature man skrev, for 5 minutter siden: et rigtigt liv eller noget mere fisse Er det ikke det samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 4. Juni, 2021 (edited) Tilbage til efterlysning. For og imod kondom kan tages i de 500 tråde der er om emnet. Keeper Redigeret 4. Juni, 2021 af Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 4. Juni, 2021 Mr Fuckabout skrev, 1 time siden: Det er sørgeligt at vi fordømmer folk her på eroguide, da forummet jo netop skulle være et frirum for personer som har andre fantasier end normen. Der er jo sikkert en stor del som fordømmer os som besøger GPer. Så hvis man ikke synes at sex uden kondom er smart og i øvrigt ikke kan svare på trådstarterens spørgsmål, så behøver man jo ikke at skrive på tråden. Man må jo som udgangspunkt gå ud fra, at de fleste af dem som er på eroguide er voksne, informerede personer. Det frirum du snakker om der, går det så kun den ene vej der ?? Eller må 22 cm and thick ikke komme med sit i det her frirum du snakker så højt om ?? 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Fuckabout 143 Skrevet 4. Juni, 2021 Expel skrev, Lige nu: Det frirum du snakker om der, går det så kun den ene vej der ?? Eller må 22 cm and thick ikke komme med sit i det her frirum du snakker så højt om ?? Det må han meget gernem men så kan han starte sin egen tråd, i stedet for at komme med en kommentar som ikke hjælpe på trådstarterens spørgsmål. Ligesom din og min kommentar lige nu trække fokus væk fra hvad tråden handler om. 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 4. Juni, 2021 Jøsses regner med @Expel kommentar krydsede mit skriv. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 257 Skrevet 4. Juni, 2021 (edited) GET A LIFE. Vi har i dette land ytringsfrihed - men samtidigt har vi ikke ytringstvang. Derfor forstår jeg ganske enkelt ikke hvorfor man ikke bare forholder sig til spørgsmålet der stilles i stedet for absolut at skulle fordømme eller på andre måder afspore ting. Når nu min forundring og lettere forargelse over kommentartonen her på sitet er dæmpet lidt, så vil jeg til trådstarters spørgsmål svare, at jeg med mine opdaterede erfaringer ikke for nærværende har kendskab til udbydere af dét du ønsker. Men jeg er sikker på det kan findes - ihvertfald har jeg hørt om flere GPere, der udbyder det, men jeg kan ikke se, at de er aktive på Fyn i øjeblikket. Fortsat god dag - og nyd nu livet !!! Redigeret 4. Juni, 2021 af Sherlock 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 4. Juni, 2021 Efter min erfaring -er det ikke alle der skilter med det. Og andre gør det, uden hvis den "rette" stemning opstår og ellers ikke. Det forpligter hvis man skriver "sex uden kondom" -så er det måske svære, at sige nej -end hvis man gør det, når man føler for det og ellers ikke;-) Mænd er nogle svin... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 28. Juni, 2021 Der er mindst 3 på fyn der knepper uden gumme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 28. Juni, 2021 (edited) Der er hende her har jeg lagt mærke til, jeg har dog ikke prøvet hende..endnu ihvertfald https://annoncelight.dk/showad/292803 Redigeret 28. Juni, 2021 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 29. Juni, 2021 Der er flere piger der tilbyder det, de annoncerer nok ikke med det, men har oplevet at blive spurgt "med eller uden gummi" efter et par mails eller sms'er frem og tilbage. Ikke kun udenlandske iøvrigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 1. Juli, 2021 Runaldo skrev, den 29.6.2021 at 02:50: Der er flere piger der tilbyder det, de annoncerer nok ikke med det, men har oplevet at blive spurgt "med eller uden gummi" efter et par mails eller sms'er frem og tilbage. Ikke kun udenlandske iøvrigt. Kan du ikke sende links til mig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 1. Juli, 2021 Nytilsex skrev, for 10 timer siden: Kan du ikke sende links til mig ? Ikke rigtig Hvis pigerne mener der er kemi mellem dig og dem og de vil tilbyde det til dig, skal de nok gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 2. Juli, 2021 22 cm and thick skrev, den 4.6.2021 at 08:59: Selvom det ikke er opdateret information kan jeg lige så godt fordømme sex uden kondom med en GP - ja, så er det gjort. Det har vi efterhånden forstået, så du behøves ikke ytre din mening om det emne længere. Jeg boller GPer uden gummi, hvis jeg har lyst......... og det har jeg. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 2. Juli, 2021 (edited) Enig med JJOH, jeg har også gjort det nogle gange uden med gp’ere og mange gange uden med tilfældige damer jeg har haft kortere eller længere forhold med og jeg har endnu aldrig rendt ind i nogen sygdomme på den konto og det er bare SÅ meget bedre uden ..jeg acceptere dog at de fleste gp’ere forlanger kondom når man knalder, men ikke hvis det drejer sig om oralsex jeg gider virkelig ikke give penge for at få suttet pik med gummi på mere og så sent som i går fravalgte jeg en gp fordi hun kun sutter med gummi på..jamen helt fint så finder jeg bare en anden en, der er jo heldigvis masser at vælge imellem Redigeret 2. Juli, 2021 af Mr Black 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg