Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg ikke har set Kayly annoncere i et godt stykke tid, ville jeg høre, om nogen ved noget om hvorfor? Jeg tænkte hun ville komme igang igen efter genåbningen, men det ser ikke sådan ud. Nogen der har info? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hvis det er Kayly i Vejle du mener, så kører jeg jævnligt forbi klinikken og der er lystigt lys i open skiltet... men om det er hende der gemmer sig derinde ved jeg ikke, men hun reklamerer da lystigt på AL, hvis det altså er hende du mener, lidt svært med den overskift du har skruet sammen.....

https://annoncelight.dk/showad/180126

 

 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sorry for den lidt uklare overskrift. Tænkte at de fleste ved hvem hun er, når efterlysningen er i jylland sektionen. Men tak for link. Når jeg søger Vejle på AL kommer der intet, men det er måske fordi hun ikke har tagget Vejle. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man har aldrig kunne finde hende på søgeord Vejle på AL. Til gengæld så er næsten samtlige andre annoncer i Jylland tagget med Vejle et eller andet sted i teksten, så det efterhånden er umuligt at søge efter det man gerne vil finde i Vejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal vi ikke mundhugges, men jeg har ALTID KUN søgt Vejle på AL. Og der er hun poppet op i mange år, så det du siger er forkert. Men det er ligegyldigt. Jeg har fået svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
ungfyr94 skrev, for 15 timer siden:

Når jeg søger Vejle på AL kommer der intet, men det er måske fordi hun ikke har tagget Vejle. 

Jeg oplever tit det samme med forskellige steder. Når jeg søger kommer de ikke frem, og når andre søger på samme måde kommer de frem. Nogle gange kan jeg se en bestemt annonce om formiddagen men ikke lidt senere på dagen, og så kommer den frem sidst på dagen,
Jeg er nået frem til at AL er meget ustabil i sin søgemaskine. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 4.6.2021 at 15:01:

Jeg er nået frem til at AL er meget ustabil i sin søgemaskine. 

Ja, og det er som om den er blevet markant dårligere på det seneste. I hvert fald når jeg søger direkte i AL på min telefon. Søger jeg dermed fra Google (feks "Kayly Annoncelight"), fungerer det langt bedre

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...