Pivstiv 9 Skrevet 3. Juni, 2021 Hej Drenge.. Jeg tidligere besøg Karlslunde og Elmaz, men hun der ikke længer.. er der nogle der har erfaringer på ligne man eater, og hvor man bare føler sig tager, voldtaget, begæret, forført, og som om det en fornøjelse for hende, at tape alt ud af dig den time du besøger hende.. Er der nået i kan anbefale.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cphcph 20 Skrevet 3. Juni, 2021 Hejsa Jeg har også oplevet Elmaz' rusketur. Håber hun kommer tilbage. :) Jeg har på siden her læst mig til at danske Sandra er i samme liga. Har desværre ikke haft fornøjelsen selv endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 3. Juni, 2021 Med det samme kom jeg til at tænke på Spicy Baleri, desværre har jeg ikke været der endnu, men det skal jeg. Grunden til at jeg nævner hende er pga. anmeldelserne herinde, samt i hendes annoncetekst og billeder virker hun som en man-eater, hvor du bare bliver rykket rundt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 423 Skrevet 3. Juni, 2021 Pivstiv - måske får du bedre respons i efterlysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 4. Juni, 2021 Sikker på du ikke skal have teksten lavet større?????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 4. Juni, 2021 Spicy Baleri er klart en maneater! hun fungerer dog bedst hvis du giver hende 100 styring og kontrol ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18127 Skrevet 4. Juni, 2021 (edited) Jeg vil anbefale Vica Velvet hos Seduction Girls.. Hun spiser dig med hud og hår.. Redigeret 4. Juni, 2021 af JenniferRomantica 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 4. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 59 minutter siden: Jeg vil anbefale Vica Velvet hos Seduction Girls.. Hun spiser dig med hud og hår.. ha ha ha jenn! Hvad mener du dog!? Jeg er så mild! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18127 Skrevet 4. Juni, 2021 Vica Velvet skrev, for 6 minutter siden: ha ha ha jenn! Hvad mener du dog!? Jeg er så mild! Jeg blev da selv lidt "lettere" nervøs sidst jeg røg med ind i sådan en omgang.. Var ikke sikker på jeg kom ud igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 4. Juni, 2021 ½angel skrev, for 12 timer siden: Med det samme kom jeg til at tænke på Spicy Baleri, desværre har jeg ikke været der endnu, men det skal jeg. Grunden til at jeg nævner hende er pga. anmeldelserne herinde, samt i hendes annoncetekst og billeder virker hun som en man-eater, hvor du bare bliver rykket rundt. Jeg har besøgt både Elmaz og Baleri og de kan slet ikke sammenlignes på det punkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 4. Juni, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Jeg vil anbefale Vica Velvet hos Seduction Girls.. Hun spiser dig med hud og hår.. Selv om jeg er vild med kvinder, så lige frem blive spist, lyder lige voldsomt nok , der er ikke noget kød på mine knogler fed mig først op med et par dejlige hjemmelavet retter mad . God weekend alle... Kvindebeundren Redigeret 4. Juni, 2021 af Kvindebeundre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18127 Skrevet 4. Juni, 2021 Kvindebeundre skrev, 1 time siden: Selv om jeg er vild med kvinder, så lige frem blive spist, lyder lige voldsomt nok , der er ikke noget kød på mine knogler fed mig først op med et par dejlige hjemmelavet retter mad . God weekend alle... Kvindebeundren Meeen nu søger han jo en maneater.. Det kan jeg garanterer at Vica er.. Jeg er stadig taknemmelig for at være kvinde så jeg blev spyttet ud sidst.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viking79 5 Skrevet 4. Juni, 2021 Vica Velvet skrev, for 5 timer siden: ha ha ha jenn! Hvad mener du dog!? Jeg er så mild! Jeg kan kun give Jennifer ret i at en omgang med Vica er hed, sexet, fræk, vild og fantastisk, hun tager hvad hun vil og skal nok sørge for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pivstiv 9 Skrevet 4. Juni, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 7 timer siden: Sikker på du ikke skal have teksten lavet større?????? Det så os over 40 kan læse det på vores 3110.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pivstiv 9 Skrevet 4. Juni, 2021 AlfaN skrev, for 2 timer siden: Jeg har besøgt både Elmaz og Baleri og de kan slet ikke sammenlignes på det punkt. Hvad er forskellen, hvad fungerede bedst for dig… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 4. Juni, 2021 Pivstiv skrev, for 2 timer siden: Hvad er forskellen, hvad fungerede bedst for dig… De er super dejlige begge to. Vil dog slet ik kalde Baleri for maneater. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 4. Juni, 2021 Viking79 skrev, for 8 timer siden: Jeg kan kun give Jennifer ret i at en omgang med Vica er hed, sexet, fræk, vild og fantastisk, hun tager hvad hun vil og skal nok sørge for dig Jamen, for hulen da! Jeg skal da ha’ Tak til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pivstiv 9 Skrevet 4. Juni, 2021 Jeg giver hende en chance en dag... men vagterne søndag formiddag er en umulighed sådan lige.. hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viking79 5 Skrevet 4. Juni, 2021 Vica Velvet skrev, 1 time siden: Jamen, for hulen da! Jeg skal da ha’ Tak til dig Det plejer jeg også at sørge for at du får Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 4. Juni, 2021 Viking79 skrev, for 38 minutter siden: Det plejer jeg også at sørge for at du får Ja, jeg kan ikke helt tilkendegive mit tilsagn- men hvis du er den jeg tror! SÅ, ja for fan’ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg