Hop til indhold
Sentinel

Massage til pige

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har fået den mulighed for at give en pige massage. Hun er ikke glædespige men tænkte det kunne være en rar måde at få lidt kapital på.

Dertil spørger jeg jer: Hvad synes i er rimeligt for at masserer hende i 30-60 minutters tid? Jeg tænker selv 800,- kr. for en time :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis hun skal have en slik orgasme er 800 ok - men hvis hun ser lidt fiks ud gør jeg det gratis :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sentinel skrev, for 6 minutter siden:

Hejsa

Jeg har fået den mulighed for at give en pige massage. Hun er ikke glædespige men tænkte det kunne være en rar måde at få lidt kapital på.

Dertil spørger jeg jer: Hvad synes i er rimeligt for at masserer hende i 30-60 minutters tid? Jeg tænker selv 800,- kr. for en time :) 

800,-kr for en time :) så tænker jeg, du for mange fritimer i din butik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Hvis det er reel massage og ingen sex kan man få det ved en professionel uddannet massør for 500-600 kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det kan jeg se :) Altså, hun er super hot og det er mig der betaler for at masserer hende :D Jeg synes det er lidt frækt. 

Beklager misforståelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sentinel hvis pigen er med på massagen og de 800 kr. Så er det da bare om at komme i gang ;)

Men har hun nogen forventninger om betaling? Hvis ikke kan det jo være at hun bliver støt over at du vil give betaling, måske ser hun det som om du mener at hun er en GP.

PS. Jeg vil anbefale dig at ikke at aftale en bestemt tid på massagen,  for når hun ligger der og nyder massagen så glemmer hun tid og sted...... ;)

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super gode råd! :) Ja, hun er med på det er i gråzonen og er også åben for andet, forudsat der er betaling for det... Hun overvejer også at sælge billeder, men hun er helt ny i det game. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Hvis hun mangler flere hænder til at give hende massage, så må hun da endelig sige til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...