Hop til indhold

Sweet Molly BACK in Odense! BEST GFE !

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/307467

booking via whatsapp - let og hurtigt 

Det her er en "5 stjerner ud af 5 mulige stjerner" anmeldelse image.png.24f58ed067627664a44fa98402b7eed7.png

Billeder og annonce er spot on.

Folk som har læst mine andre anmeldelser ved at det er formålet med anmeldelsen :-)

Sweet Molly ER bedste GFE i byen, ingen tvivl om det. 

Hun er gude smuk, sød, vedkommende og er 100% tilstede under hele besøget.

Du møder hende "dressed up" lige til at gå ombord i og hun er med på legen og giver gas.

Hun giver lækre kys og leverer på sexen, frækt og ægte (i den konstellation det nu engang er )

Det kendte sted ved KFC lever slet ikke op til Sweet Mollys klasse - hun er high class og burde være et sted der matchede hendes klasse.

Jeg besøger hende helt sikkert igen, og kan godt se bort fra stedet når alt andet er 110% top klasse (måske besøger jeg hende i CPH hvor hun siger at lejligheden er langt federe)

Om en uges tid rykker hun videre/tilbage til CHP 

***disclaimer ! 

jeg ved der er andre tråde med hende herinde allerede, men der er blandet alt muligt sammen, så derfor denne nye tråd under Fyn/Odense 

Skrevet

Hun er mega-sød, smuk og nem at snakke med. Hun er med på akten fra start til slut.

Hun er klart en af de bedste GFE piger på stedet. Håber hun kommer tilbage igen. :wub:

Skrevet
Buck skrev, for 34 minutter siden:

Håber hun kommer tilbage igen. :wub:

Dit håb er gået i opfyldelse ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.