Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj i varmen

Har I besøgt Clara hos Pussygalores? Jeg har set en anmelder, der har mødt hende, men ikke taget en “svingom” med hende. 

Jeg vil gerne høre lidt om hendes kvaliteter - kysser hun godt? Er hun initiativrig? Har man lyst til en tur mere? Etc.

https://70210026.dk/clara

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 9 minutter siden:

Hun ser kanon godt ud, tag en for holdet ;-)

Det har jeg også tænkt mig ;-)

men det ville da være fjollet ikke at høre de gode kolleger først om der er noget erfaring :-)

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Clara på Pussy Galores, og havde en helt fantastisk dejlig oplevelse. Hun er en høj, smuk og helt igennem dejlig og naturlig kvinde at være sammen med. Vi lå tæt sammen og kyssede og kærtegnede hinanden. Jeg oplevede hende som en meget serviceminded og omsorgsfuld person. Hun havde lidt sarte og ømme bryster PGA en brystreduktion. Men de er sikkert fine og berørings venlige igen her et par måneder efter.

Men en kæmpe anbefaling herfra. Hun er bare en skøn og dejlig kvinde.

Glæder mig allerede til næste besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Clara er også vægtet højt på min ToDo.

Gad vide om hun kan give Lærke og Chloe konkurrence på min interne liste?

PG er  Hovedstadens måske eneste  bordel med danske samt nordiske piger hvor der er piger på vagtplanen.

Det skal I vide at vi værdsætter.

Både legendariske Sexyclub samt Romantica og Cassiopeia har næsten fået dødsstødet de senere år..

Tak for det, Regering.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Tak for det, Regering

Jeg spørger måske dumt, men hvordan er det regeringens skyld?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, for 2 timer siden:

Jeg spørger måske dumt, men hvordan er det regeringens skyld?

De kunne godt yde tilskud så det blev mere attraktivt for danske piger at undersøge om branchen var noget for dem..

Regeringen har ikke styr på deres støtteparti..

https://www.dr.dk/nyheder/politik/enhedslisten-vil-stoppe-prostitution-de-har-det-daarligt-i-vores-smoerklatteland

Læg mærke til hvor mange steder med danske piger som er lukket, eller mangler lønnede medarbejdere inden for de sidste 3-4 år og jeg ser ingen som græder tårer på Christiansborg.

Håber derfor piger som Clara bliver et stykke til på et sted som kommer levende ud og får øget indtjening når alle danskere er færdigvaksineret i, som det ser ud pr dags dato, i midten af september

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidste chance for at besøge den høje brunette Clara med de flotte naturlige fortrin er lige nu, da hun ikke er på vagtplanen de næste par uger hos PG og med tanke på at mange uddannelsessteder starter op i disse uger....Er det så det sidste vi får at se til Clara på aftenvagter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 3.6.2021 at 21:31:

Regeringen har ikke styr på deres støtteparti..

Kan du ikke dyrke dine vrangforestillinger i et relevant forum? Mette Frederiksen er kendt fortaler for forbud, så din hevisning til støttepartiet er mere irrelevant end gennemsnitligt - selv for dine indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Kan du ikke dyrke dine vrangforestillinger i et relevant forum? Mette Frederiksen er kendt fortaler for forbud, så din hevisning til støttepartiet er mere irrelevant end gennemsnitligt - selv for dine indlæg.

Aldrig brudt mig sønderligt om Mette Frederiksen. Bare Clara fortsætter hos PG, så kan man som  babsoman slappe mere af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 14 timer siden:

Sidste chance for at besøge den høje brunette Clara med de flotte naturlige fortrin er lige nu, da hun ikke er på vagtplanen de næste par uger hos PG og med tanke på at mange uddannelsessteder starter op i disse uger....Er det så det sidste vi får at se til Clara på aftenvagter?

Jeg har også skrevet til PG direkte for at høre om muligheden for at opleve denne skønhed fordufter efter i morgen, men uden held. Måske kan  @Pussy Galores svare her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
franse skrev, for 13 timer siden:

Jeg har også skrevet til PG direkte for at høre om muligheden for at opleve denne skønhed fordufter efter i morgen, men uden held. Måske kan  @Pussy Galores svare her?

Tak! :)

Jeg har også skrevet til PG vedr. en anden pige. Her fik jeg svar, men først 12 dage (:o) efter afsendt mail..

Så hvis du har skevet din mailadresse på får du (sandsynligvis) svar.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Clara er nu kun "Gæstevisitter" hos PG, hvilket i praksis betyder at de næsten ALDRIG har aftenvagter.

Vi kan håbe på weekendvagter, men ærgeligt at det skal være sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Galores skrev, for 33 minutter siden:

Halløj

Vi svarer desværre ikke på vores email hver dag men malen er besvaret i dag....

❤️

Dejligt.

Kommer smukke Clara til at få nogle aftenvagter inden længe...? :)

Krydser fingeren og slår knuder på mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

....men...men..Hvem skal så forkæle hende i den lange tid?:mellow:;)

Mange tak for svar! <3

Det er rart at vide hvorfor pigerne nogle gange har mange, mange uger mellem deres vagter.

Blot en venlig tanke:

Måske kunne I skrive det under pigernes profil, hvis de er væk/ikke er at findes i mange måneder (og hvornår og om overhovedet I forventer at de returnerer) så ville nogle af os sidde roligere mens vi kigger på jeres side.

Håber virkelig Clara vender tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Galores skrev, den 25.8.2021 at 21:02:

@ppd

Clara har fået sit drømmejob (ud over der hun har hos os ;)) og det gør at hun ikke er i landet de næste mange måneder.

Dog vil hun vende tilbage så snart hun er på dansk jord..

Kram <3

Øv..

Så gik der godt og vel et helt år (!) og ja..så gad vide om Clara nogen sinde vil vende tilbage til Pussygalores..?

https://danskemassagepiger.dk/wp-content/uploads/2021/06/Clara.png

Drømmejobbet er trods alt også vigtigt! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 15 timer siden:

Øv..

Så gik der godt og vel et helt år (!) og ja..så gad vide om Clara nogen sinde vil vende tilbage til Pussygalores..?

https://danskemassagepiger.dk/wp-content/uploads/2021/06/Clara.png

Drømmejobbet er trods alt også vigtigt! 

Jeg tvivler desværre på at Clara nogensinde vender tilbage til branchen igen. Det er blot en fornemmelse jeg har. Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Jeg nåede kun at besøge hende en enkelt gang for et års tid siden. En skøn oplevelse jeg aldrig vil glemme.

Heldigvis er der stadigvæk mange dejlige piger at vælge imellem. Håber fortsat at udvalget af de gode danske piger vil forblive intakt. Ellers ville det virkelig være en skam..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...