Veltrænet flot bifyr 29 2 Skrevet 3. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/319950 Nogle som har prøvet hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enough is enough? 21 Skrevet 3. Juni, 2021 Prislisten 6 min: 700.kr, de er skøre de russere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. Juni, 2021 Enough is enough? skrev, for 1 time siden: Prislisten 6 min: 700.kr, de er skøre de russere. De fleste mænd vil gerne tro de ikke kan komme på 6 min.. Men det altså hvad et blowjob gennemsnitlig tager for mig hvis vi snakker i privaten og uden gummi.. Så prisen er vel ikke så meget anderledes end hvis man bare bestiller et blowjob.. Men den er da til at føle på den der prisliste.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 3. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden: De fleste mænd vil gerne tro de ikke kan komme på 6 min.. Men det altså hvad et blowjob gennemsnitlig tager for mig hvis vi snakker i privaten og uden gummi.. Så prisen er vel ikke så meget anderledes end hvis man bare bestiller et blowjob.. Men den er da til at føle på den der prisliste.. Mangler stadig at møde den kvinde det kan få mig til at komme på 6 min, eller bare få mig til at komme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. Juni, 2021 AlfaN skrev, for 2 minutter siden: Mangler stadig at møde den kvinde det kan få mig til at komme på 6 min, eller bare få mig til at komme. Skrev vist også gennemsnitligt.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 333 Skrevet 3. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: De fleste mænd vil gerne tro de ikke kan komme på 6 min.. Men det altså hvad et blowjob gennemsnitlig tager for mig hvis vi snakker i privaten og uden gummi.. Så prisen er vel ikke så meget anderledes end hvis man bare bestiller et blowjob.. Men den er da til at føle på den der prisliste.. Hvis det er en fremmed kvinde, kan jeg ikke holde mange minutter. Hvis det er hjemme, så går det noget bedre. Tror du har ret i, at mænd overvurderer deres udholdenhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden33 141 Skrevet 3. Juni, 2021 Enough is enough? skrev, for 5 timer siden: Prislisten 6 min: 700.kr, de er skøre de russere. Ja det er vanvid, der er da ikke nogle mænd der kan holde 6 min, det er jo 3 gange de normale 2 min noget sådan, skal og bør tage Jo før man er færdig, jo før kan man komme på skjoldet og sove Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enough is enough? 21 Skrevet 3. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: De fleste mænd vil gerne tro de ikke kan komme på 6 min.. Men det altså hvad et blowjob gennemsnitlig tager for mig hvis vi snakker i privaten og uden gummi.. Så prisen er vel ikke så meget anderledes end hvis man bare bestiller et blowjob.. Men den er da til at føle på den der prisliste.. Hvornår kan vi få et øko blow hos dig Jennifer? Det er den eneste grund til jeg aldrig har besøgt dig(for du er lækker)og ja, har set at du skriver "privat" Men tænker at det kunne være mere givende for din forretning, end det der Early Bird. Inden du korsfæster mig, jeg respekterer selvfølgelig dine valg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 3. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Skrev vist også gennemsnitligt.. Udfordring ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. Juni, 2021 Enough is enough? skrev, for 56 minutter siden: Hvornår kan vi få et øko blow hos dig Jennifer? Det er den eneste grund til jeg aldrig har besøgt dig(for du er lækker)og ja, har set at du skriver "privat" Men tænker at det kunne være mere givende for din forretning, end det der Early Bird. Inden du korsfæster mig, jeg respekterer selvfølgelig dine valg. Aldrig.. Så vi må bare være dømt til at være starcrossed lovers.. Og jeg er slet ikke i tvivl om at det havde været laaangt mere givtigt.. Det er tydeligt på henvendelserne man modtager.. Men det jo heller ikke alt man skal kunne købe sig til.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. Juni, 2021 AlfaN skrev, for 27 minutter siden: Udfordring Og lade dig ødelægge mit gennemsnit.? Fandemar nej.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1294 Skrevet 4. Juni, 2021 Tilbage til emnet, altså efterlysningen, der er uddelt et par bans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg