Hop til indhold
deepdiving

Margo i Hampen

Recommended Posts

Jeg var på besøg i Hampen hos Margo i går: https://annoncelight.dk/showad/320016

Hvis man ikke ved det, så er stedet i Hampen super diskret, og der er rent og ryddeligt.

Margo har former, der er både til gården og gaden (og hun lægger heller ikke skjul på det), så hvis man kun er til Barbie-nips, er det ikke det rigtige sted. Men hvis man er til fantastisk sex, sjov og ballade så går man ikke fejl i byen. Margo er smilende, venlig og åben, hun elsker at snakke, og man føler sig i super godt selskab med hende.

Jeg var hos hende en time, og fik forbrændt flere kalorier end i fitness :) startede med et hurtigt bad, og så var det ellers i gang. Hun fik langt hen ad vejen lov at bestemme hvad der skulle ske, og hun fik halvvejs i gennem den mest storslåede orgasme. Hun giver fantastiske blowjobs, og uden at gå for meget i detaljer vil jeg alligevel nævne det olie-handjob hun gav til sidst...jeg blev sgu helt ræd for jeg ville eksplodere :) og så har hun de mest fantastiske store bryster. Jeg har normalt ikke præferencer for hverken "store" eller "små" kvinder rent seksuelt, men hvis Margo er en "stor" kvinde, så er hun lige min type "store" kvinde. Hun er et kraftværk af god sex og lækker udstråling.

Hvis man er til dominans og/eller rollespil skulle hun efter sigende være super. Jeg har ikke selv prøvet det (det er min 2. gang hos hende), men hvis jeg skulle få lyst til at udforske det, ville jeg føle mig helt tryg ved hende...og samtidig være sikker på det ville blive super vildt :) 

Det kan helt klart anbefales at møde hende, både for det seksuelle og for hendes personlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Meget enig i ovenstående - var der også i går, dog kun ½ time: blow var fint, i selve sex'en synes jeg, hun er lidt tung at bakse med, og ja, hun gør opmærksom på, at hun er "curvy", dog lidt flere kilo end jeg forventede, men ok.

Sød at snakke med før og efter, og jeg oplevede også, at orgasmen var ægte og intens.

Margo er igen en bekræftelse på, at (øst)europæiske piger gør det bedre end mange danske !

Ingen kys og kun blow med trækker lidt fra for mig, så jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at det er muligt både med kys og blow uden, men det handler nok lidt om kemi og hygiejne. Ikke for at sige vi alle er grise (eller at Margo synes vi alle er grise), men jeg tror hun gerne vil kende manden før hun siger ja til det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...