bodyworks 54 Skrevet 2. Juni, 2021 Besøgte Dalia her til aften, efter en nem og ligetil aftale om en times B2B hvor aftale foregik både på SMS og tlf. på helt fint dansk. Hun er helt vild lækker og utrolig sød. Ny ihvertfald lige i denne niche af gamet men gav mig en helt super oplevelse med alt hvad jef have lyst til og lidt til. Hun er ikke ung, svært at skyde alder men måske 35 hvilket i min verden kvalificerer til en perfekt lady. Massagen helt ok og resten perfekt. https://annoncelight.dk/profile/DaliaDivine Billeder er nye og 100% af hende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1431 Skrevet 3. Juni, 2021 Synes ikke hun skriver om prisleje, var det fair? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bodyworks 54 Skrevet 25. Juni, 2021 Hulbror skrev, den 3.6.2021 at 08:38: Synes ikke hun skriver om prisleje, var det fair? Kender ikke KBH prisnivau særligt godt, men tænker det er omkring det normale. Hun fortalte som sagt at hun var ny, jeg var kunde nr. 2, så måske kan pris variere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 25. Juni, 2021 Hun ser sprød ud. Gå ud fra at brysterne er lavet, men var de hårde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gribben Skrevet 25. Juni, 2021 bodyworks skrev, den 3.6.2021 at 00:07: Hun er ikke ung, svært at skyde alder men måske 35 hænderne sladrer, 28 år, tisk tisk ! Men fin at se på . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg