Hop til indhold

Recommended Posts

 

JessiJessiJessi

Hej med jer

 

jeg synes lige og trængte til og bokse lidt med et par store bryster, og fandt så en brun latino trunte i Odense , - jeg ved ikke hvorfor det ikke er muligt for mig og kopier linket,men hun hedder Jessi og er ved Odense SV på en gammelkendt adresse, der er nok en af jer der lige kan indsætte linket.

 

hun var ret nem og få fat på, og en ok SMS dialog, vi blev enig om 800/30 min, med superfransk, kys,69, vel ankommet - jeg skulle selvfølgeligt skrive 10 min før, selvom jeg havde skrevet jeg ar 20 min fra hende, men ingen problem, jeg blev lukket ind af en anden pige, der undskyldte Jessi ikke var helt klar endnu, hun vat i bad,men 2 min efter kom hun, og det er hende på billederne, ingen fake der, mega tunge bryster og forholdsvis lille numse.

 

Jeg repeterede lige for hende hvad vi havde aftalt og OK til alt, da jeg skulle betale, havde jeg ikke det aftalte beløb,men gav hende 1000kr og sagde hun bare kunne forlænge med 10 min, det var OK, hun forsøgte og få lidt mere, med argumention for og snyde bordelmutter, men den næste seddel jeg havde var en 500, den fik hun ikke - heldigvis.

Jeg fik pikken gjort rent af hende på badeværelset, det var ganske hyggeligt, så fik jeg en omgang superfransk stående det var faktisk ganske udmærket, så kravlede jeg op i sengen for og hygge lidt, men derfra gik det helt galt, sut på hendes bryster var ikke med i prisen ligesom kys heller ikke var, jeg nedlagde protest, for det havde vi aftalt,men hendes forsvar var, at tilbuddet galt i 30 min, men nu havde jeg lavet orden om til 40 min, så nu skulle der betales ekstra, det ville jeg ikke, så jeg tænkte på og blive færdig med en 69,er så kunne jeg ligge og kigge lidt på fissen mens hun suttede løs, og så længe hun havde pikke i munden, kunne hun ikke forhandle pris - jeg kan bare ikke holde oprejsning, når der skal diskuteres pris/ ydelse undervej, nå men jeg fik den mørke kusse i øjenhøjde og så lidt Hvidt , ville lige tjekke om der var en lille slimklat, men nej, det var en tampontråd- det er bare No Go for mig, så jeg bad om en håndtrold til afslutning, det gjorde hun så, men sådan lige før det blev rigtig godt skiftede hun stilling eller rytme, så det tog sin tid, inden der løb noget sæd ud, jeg var ikke særlig begejstret for oplevelsen .

Jeg forstår ikke de piger, som er i erhvervet ikke giver wn bedre servicesm aå får de mange flere kunder og dermed flere penge, ved godt der er nogle bagmænd/ kvinder,men mon ikke pigerne får lidt efter indtjening alligevel.

Jessi sluttede  med ved afrejsen , at næste gang jeg kom så, var hun bare klar på det hele, mit svar var: Der bliver ikke en næste gang for mit vedkommende. 

Og jeg kan ikke anbefale jer og besøge hende

knus og undskyld jeg ikke kan finde ud af og kopiere linket

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er da utroligt at der er så mange brune piger, der skuffer fælt hele tiden :-(. Hele tiden snyder med pris eller tiden, eller springer over hvor gærdet er lavest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...