Hop til indhold

Fuld pakke i Randers

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen-.

Jeg har efterhånden fulgt lidt med i jeres anmeldelser, men jeg savner en fortegnelse eller en liste over steder, hvor man er sikker på fuld pakke i Randers, samt om en beskrivelse af pigens alder og udseende.

Jeg er "vild med unge, flotte piger"...så derfor.

I skal nok få min vurdering efter aflagt visit, så derfor noget for noget.

Skrevet

Tak til sergent-254.

Tak for din anvisning. :lol:

Jeg havde forventet mange anvisninger efter de mange muligheder og de mange skriverier om thai-steder i Randers. :?

Jeg håber bare, der inden den kommende weekend "vælter" en masse gode anvisninger ind, så jeg kan komme til Randers for at par gode oplevelser.

:P:P Det ser jeg virkelig frem til.

Skrevet

Hej Aalborg ja det kunne være fedt med sådan en liste men desværre helt umuligt at holde den opdateret da pigerne ikke er samme sted lang tid ad gangen, kender ikke steder personligt i Randers

men derfor er Eroguide.dk stedet hvor du kan finde hvad du søger. :D

Skrevet

Hej alle sammen-.

Jeg har efterhånden fulgt lidt med i jeres anmeldelser, men jeg savner en fortegnelse eller en liste over steder, hvor man er sikker på fuld pakke i Randers, samt om en beskrivelse af pigens alder og udseende.

Jeg er "vild med unge, flotte piger"...så derfor.

I skal nok få min vurdering efter aflagt visit, så derfor noget for noget.

Måske du kan finde noget på; https://maps.google.dk/maps/ms?msid=210 ... 39,3.56781 også kendt som "Thai-listen Vest" ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.