Hop til indhold
Guest Aalborg

Fuld pakke i Randers

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle sammen-.

Jeg har efterhånden fulgt lidt med i jeres anmeldelser, men jeg savner en fortegnelse eller en liste over steder, hvor man er sikker på fuld pakke i Randers, samt om en beskrivelse af pigens alder og udseende.

Jeg er "vild med unge, flotte piger"...så derfor.

I skal nok få min vurdering efter aflagt visit, så derfor noget for noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Tak til sergent-254.

Tak for din anvisning. :lol:

Jeg havde forventet mange anvisninger efter de mange muligheder og de mange skriverier om thai-steder i Randers. :?

Jeg håber bare, der inden den kommende weekend "vælter" en masse gode anvisninger ind, så jeg kan komme til Randers for at par gode oplevelser.

:P:P Det ser jeg virkelig frem til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hej Aalborg ja det kunne være fedt med sådan en liste men desværre helt umuligt at holde den opdateret da pigerne ikke er samme sted lang tid ad gangen, kender ikke steder personligt i Randers

men derfor er Eroguide.dk stedet hvor du kan finde hvad du søger. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen-.

Jeg har efterhånden fulgt lidt med i jeres anmeldelser, men jeg savner en fortegnelse eller en liste over steder, hvor man er sikker på fuld pakke i Randers, samt om en beskrivelse af pigens alder og udseende.

Jeg er "vild med unge, flotte piger"...så derfor.

I skal nok få min vurdering efter aflagt visit, så derfor noget for noget.

Måske du kan finde noget på; https://maps.google.dk/maps/ms?msid=210 ... 39,3.56781 også kendt som "Thai-listen Vest" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...