Hop til indhold

Recommended Posts

Nu da jeg er vaccineret, fik jeg mod på noget massage. Det er jo mere end et år siden sidst.

Så jeg kiggede annoncerne igennem, og forsøgte først Star Orchid i Vingårdsgade, som desværre ikke længere har spændende piger, men blot ejeren, som giver en god (men hård) massage, og ikke yder andre ekstra ydelser end et HJ, som ikke er noget særligt.

Jeg prøvede også Enjoy i Holbergsgade, hvor jeg gik ind, og blev mødt af en ældre og noget korpulent (læs: tyk) massør, så jeg vendte om i døren, og kontaktede Royal i Danmarksgade via sms. Jeg spurgte hvem der var på arbejde, da der tidligere har været nogle trælse typer. Svaret var "kom og se" - så også nej tak til dem. 

Endelig prøvede jeg så en gammel kending - Relax i Brandstrupgade, som har kørt med svingende "kvalitet" gennem de sidste år. 
Men her var jeg forholdsvis heldig, for der var en ny pige "Kat", som jeg bestilte 30 min. b2b massage hos. Jeg spurgte om flere ydelser, og hun var også frisk på et bj.
1300 fik hun, og sceancen begyndte. Hun masserede (lidt for hårdt til min smag) i ca. 20 min. - udelukkende på overkrop og arme. Ingen pirring eller massage af ben. 

Da hun så bad mig om at vende mig, tog hun tøjet af, og her blev det godt. Hun har en ret lækker krop, med gude skønne bryster. Store og faste, og jeg tror faktisk at de er ægte.
Hun satte sig øjeblikkeligt mellem mine ben og begyndte at massere kalorius med brysterne, og efter et par minutter kom hun gummi på drengen (øv, men sådan er det jo). Hendes bj var middelmådigt, men så satte hun sig op og begyndte at ride mig (dog uden penetration). Da hun hoppede af igen, gik hun tilbage til bj, og her bad jeg hende om at vende sig, så vi endte i en 69. Jeg gnaskede bare løs på hendes lækre fisse, og hun blev revet med. Derefter gik der ikke længe før jeg skød banditten af.

Alt i alt en ok oplevelse, og en super lækker thai, som jeg tror kunne lokkes til lidt mere, 2. eller 3. gang

https://www.relaxmassage-aalborg.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes lige der trængte til en update fra Enjoy thaimassage så jeg nappede en time i dag. Døren blev åbnet af en sådan set smuk thai dame i 40'erne ,vil jeg tro, dog kraftigt overvægtig som der var en anden der også beskrev. Selve massagen vil jeg give 5 på en 10'er skala. Hun er meget mut og taler ikke dansk til trods for hun har boet 5 år i DK. Hendes engelsk er ikke meget bedre. Der var ingen piring af nogen art og fik ikke tilbudt noget i den retning. Om jeg kommer igen. Nej, så findes der heldigvis bedre massører også selvom det står skidt til i Aalborg på det område. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...