Hop til indhold

Recommended Posts

Havde sat mig for at jeg skulle prøve noget nyt i dag, golden shower. Det tilbyder Bianka.

Det er hende på billederne, ja faktisk så er alle billederne taget på stedet. Så man får hvad man ser, en lidt kvabset pige med store flødepatter. Faktisk havde hun den hvide BH og de sorte trusser fra billederne på ved min ankomst. 
Hun startede med økoblow som hverken var ringe eller ekstraordinært, men heller ikke hovedattraktionen og lillemanden rejste sig uden indvendinger og efter 10 minutters tid måtte jeg da også afbryde hende for ikke at afslutte for hurtigt. Jeg kælede for de store bløde bryster, teksten siger der er mælk i dem, det så jeg dog intet til. Lidt mere blow til mig og lidt slikkeri til hende inden sex i missionæren som opvarmning til dagen hovedpunkt, min nye oplevelse golden shower. Da det var tid til øjeblikket svigtede lillemanden mig, det sagde mig simpelthen intet i situation og han lagde sig ned. Så jeg bad hende om at lade være. Lidt akavaret, her havde jeg bedt om ekstra og så bakkede jeg selv ud. Hun tog det nu pænt, ja faktisk så løste hun op og vi lå lidt tid og nusede og kildede hinanden inden hun hjalp lillemanden op at så igen. Sex i et par positioner og afslutning i missionæren alt i mens flødepatterne gyngede så jeg måtte holde godt fast på dem. Alt i alt ok blow og sex, men ingen erfaring rigere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lææææænge siden de mælkejunger var værd at lege med. ;)
Dog glad over at du havde en bedre oplevelse end sidst hun var her under andet navn. ( navne )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 2 timer siden:

Havde sat mig for at jeg skulle prøve noget nyt i dag, golden shower.

Hr Lille Niels. Jeg har gået med de samme tanker - netop om at prøve golden shower.  Vil du dele lidt flere detaljer? Enten her eller i en privat besked  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jern Henrik skrev, for 15 timer siden:

Hr Lille Niels. Jeg har gået med de samme tanker - netop om at prøve golden shower.  Vil du dele lidt flere detaljer? Enten her eller i en privat besked  :)

Tja, der er faktisk ikke så mange detaljer. Hun drak en del vand inden vi startede med blow og sex og da hun var klar afbrød vi sex. Hun fandt håndklæder frem og jeg mistede begejstringen. Efter at hun havde været ude for sig selv, så nusede vi lidt rundt og fik gang i lillemanden igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...