Hop til indhold
IkkeSÅdum

Advarsel - forsøg på snyd i Vejle

Recommended Posts

Jeg havde en aftale med Rose (også kendt som Tiger) i dag i Vejle, men lad mig skynde mig at slå fast at det ikke var hende der forsøgte at snyde.

Mens jeg prøver at regne ud hvilken gadedør hun gemmer sig bag, kommer der en gut af anden etnisk herkomst i en rød/hvid jakke hen til mig og spørge om jeg skal ind til damen. Da jeg svarede ja, prøver han at bilde mig ind at han tager imod pengene for hende. Jeg svarede ham at jeg kun handler face2face med damerne og hvis det kørte på den måde, så ville jeg bare bakke ud af aftalen.

Heldigvis får jeg en sms fra Rose, som gjorde det tydeligt at han ikke havde nogle forbindelse til hende og han fordufter.

Da jeg snakkede med Rose, var det tydeligt at han intet havde med hende at gøre, men han havde vist prøvet at snyde andre, også ved andre lokationer i byen.

Så pas på derude og var opmærksom på mulig snyd.

PS: heldigvis fik han ikke skræmt mig væk og jeg havde en dejlig oplevelse med Rose.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...