Hop til indhold

Sexpartner, hvor?

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter et sted at finde en sexpartner.

Kvinder, mænd, trans

Baggrunden for mødet skal være gensidig nydelse og det skal derfor ikke være et sælger/køber møde.

Grundet mit erhverv og privatliv skal alt være diskret.

Har i nogen forslag til en hjemmeside, gruppe, app eller lign. hvor det er muligt at finde ligesindet og hvor det ikke koster en formue at være medlem ?

Skrevet
Skrevet

Måske  swingerklub/sexklub kunne  være  en  mulighed  for  at  finde  ligesindet  uden  der  indgår  betaling. 

Prøv  evt.  boyfriend.dk. , der  er  dog  en  del  useriøse  så  der  skal  kæmpes  lidt  for  at  finde  en  der  rent  faktisk  vil  mødes.  

Skrevet
Nybruger1 skrev, den 2.6.2021 at 16:15:

Jeg leder efter et sted at finde en sexpartner.

Kvinder, mænd, trans

Baggrunden for mødet skal være gensidig nydelse og det skal derfor ikke være et sælger/køber møde.

Grundet mit erhverv og privatliv skal alt være diskret.

Har i nogen forslag til en hjemmeside, gruppe, app eller lign. hvor det er muligt at finde ligesindet og hvor det ikke koster en formue at være medlem ?

Jeg har har haft held med victoria milan.  Har for nylig fundet én faste og en lidt løst.  De er dog begge 40 +.  Det skal dog også siges at der er en del "fake" profiler der vil kontakte dig.  Dog var jeg ikke i tvivl da de "rigtige" dukkede op :)

Jeg gav 700 kr for 3 måneder i introduktions tilbud.  Om det er en formue, er op til dig.

Redigeret af John41

Skrevet

Scor.dk er det ikke stadig stedet. 

Mødte en del i min studietur, men mange er lige kinky nok til min smag. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.