kayano 200 Skrevet 2. Juni, 2021 Hej, alle Søger en pt. bedste gf oplevelse i Kbh. Hun skal helst være dansk, og ikke ryger uden kropsudsmykninger. jeg har besøgt Tiffany Diamond Chantell og Silke. Alle sammen dejlige damer. Håber i har nogle ny emner. Hilsen kayano Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 2. Juni, 2021 (edited) "Bedste" er jo subjektiv.. Hvis du virkelig presser voldsomt på for et navn: Norske ( men taler og forstår dansk) Chloe på Pussygalores har jeg gode minder fra. Lærke som jeg lige har besøgt kysser så dejligt med tungen, så et gensyn med hende er ikke langt væk. Bedste kunne også være en ung pige som tager "græsk til hende" og tungekysser men det er nok til en anden tråd.. Redigeret 2. Juni, 2021 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 2. Juni, 2021 Så vil jeg anbefale Filippa, hun er absolut verdensklasse, og med masser af virkelig gode anmeldelser herinde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg