Hop til indhold
Doktoren

Melissa, Harrisleer Strasse 33

Recommended Posts

Søndagsturen til Flensborg bød på et besøg hos Melissa i Harrisleer Strasse 33 : http://sexnord.net/profile/8672/Flensburg/Melissa

Opgangen i Harrisleer Strasse 33 ser ualmindelig tarvelig og beskidt ud - grænsende til slum. Men når først man kommer ind i lejligheden er forholdene helt ok.

Melissa åbnede døren kun iført en lille bodystocking. Jeg vil skyde hende til at være 32-34 år, og med et lidt hærget ansigt - dog uden at det virker generende. Hun er mørk, umiddelbart havde jeg svært ved at placere hendes afstamning det kunne være spansk/sydamerikansk, men jeg synes også godt hun kunne have noget mellemøstligt over sig. Hun var vældig sød og smilende, og jeg følte mig godt taget imod.

Og hvad hendes ansigt måske manglede af wow-faktor, havde hendes krop til gengæld i rigt mål. Jeg synes ikke billederne tilstrækkeligt viser hvor flot en krop hun har - hun er virkelig velholdt og med en ualmindelig velformet, flot og fræk røv. Brysterne er små, og selvfølgelig ikke HELT ungpigebryster længere, men jeg må sige at jeg alt i alt var tilfreds med hvad jeg så.

Priserne standard Flensborg-priser, 50 euro for en halv time 100 euro for en hel. Jeg bad om en halv time med fransk uden, og spurgte om hun tog udløsningen i munden. Det gjorde hun gerne, og det kostede 80 euro inkl. den halve time - yderst rimeligt.

Hun startede med at sutte mig mens jeg lå på ryggen, og der var rig lejlighed til at røre ved hende imens. Dog må jeg sige, at hendes franske ikke var specielt godt. Hun havde en meget besynderlig teknik, hvor hun suttede ét sut - fjernede munden, suttede ét sut igen osv. Efter nogle minutter med denne ikke specielt ophidsende behandling satte jeg mig op, og hun hav mig kondom på. Og så tog jeg hende i forskellige stillinger. Det var til gengæld ret godt, hun var tilpas stram og ret indlevende. Det var en fornøjelse at tage hende bagfra, hvor jeg rigtig kunne nyde synet af hendes krop imens.

Til sidst var det af med kondomet igen, og hun lagde sig selv på ryggen og opfordrede mig til at sætte mig overskrævs på hende. Jeg pressede spidsen af pikken ind i munden på hende, og spillede den selv af i denne stilling indtil jeg kom. Det er altid spændende at se hvordan en købepige reagerer når udløsningen i munden bliver afleveret. Selvom ydelsen er aftalt og betalt, er der nogen der har svært ved det, og fjerner munden for hurtigt. Det gjorde Melissa ikke, hun blev pænt liggende til alt var afleveret, og jeg tog mig endda god tid og sørgede for at malke de sidste dråber ud inden jeg flyttede mig. En ganske udmærket oplevelse.

Jeg blev tilbudt at vaske mig, tog tøjet på og vi sagde pænt farvel. Hvis hendes franske havde været lidt bedre, ville jeg have karakteriseret det som en super oplevelse. Nu vil jeg nøjes med at kalde det udmærket, hvor hendes krop, hendes søde væsen og hendes evne til uden problemer at tage hele udløsningen i munden, også tæller som plusser.

Doktoren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lagt mærke til, at hun og kollegaen Ani er listet mere eller mindre permanent på sexnord.net på denne adresse. Er de der helt fast og så du noget til Ani?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg fik faktisk indtrykket af, at lejligheden var hendes faste arbejdsadresse - og jeg kan også se at hun mere eller mindre fast er at finde på sexnord.

Da jeg var der, var hun den eneste i lejligheden, men det var også formiddag så der kunne godt være andre piger der først mødte senere.

Doktoren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...