Hop til indhold
Lukas_A

Mayuree (igen igen) nord for Aarhus

Recommended Posts

God morgen kære hungrende brødre!

Endnu en gang fandt jeg vej mod Mayuree i naturskønne omgivelser nord for Aarhus. En varm sommerdag skulle ikke stoppe mig i at nyde en god omgang massage.

Jeg skrev fra morgenen af og spurgte til et specifikt tidspunkt at blive afhjulpet ovenstående, os som sædvanlig kom svaret inden for kort tid med to forslag, der lå tæt på det forespurgte.

Ved ankomst kunne jeg høre, at der var to inden og få massage på samme tid, hvor grinene var flere og snakken venskabelig, mit indtryk er, at der altid har været god stemning i butikken blandt personale og kunder. En stemning, der fortsætter, når man selv er på briksen.

På briksen fik jeg lagt mit nøgne korpus og kort efter kom Mayuree ind for at tage sig af min hårdt trængte krop; først et tyndt tæppe på, hvor ben og ryg fik en omgang, vel at mærke hvor hendes slanke lår kører fint ind mod sprækken og pungen mens ryggen bliver masseret. Af ryger det tynde tæppe og imens man ligger som man blev født, går hun i gang med ryggen, hvor ballerne får en god tur, hver gang det nederste af ryggen røres. Højdepunktet kommer, da bentøjet skal bearbejdes; her kører hun de erfarne hænder langt op og giver et grænsesøgende pirrende strejf over sprækken, pungen og stangen af flere omgange, både hurtigt og langsomt, som for at trække det opstemte humør ud så lang tid som muligt. Denne gang kunne jeg ikke undgå at løfte bagpartiet med, når hun var i det område, hvilket blev "belønnet" med en yderligere pirring af det gyldne trekantsområde.

Om på maven og de nære strejf fortsatte samtidig med brystvorterne også fik en tur i ny og næ (det har nu aldrig sagt mig det store, men fred være med det). Endnu et forrygende øjeblik indtraf, da hun satte sig mellem mine ben, og kørte langs indersiden op og så grusomt tæt på stangen fik en tur. 

Massagen blev vasket af i lunt vand og tørret efter med et håndklæde, det er i min optik en flot service.
 

Som altid er der stor ros fra mig til Mayuree for hendes dybdegående og himmelråbende pirrende massage. Selvom der ikke er afslutning af nogen form, går man flyvende derfra omend på bristepunktet af liderlighed.

 

Opslaget er ikke sponsoreret selvom det kunne ligne det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
denventende skrev, for 2 minutter siden:

hvor ville det være godt med link eller andet, så vi andre kan have en jordisk chance for at opleve det samme

Som pr. efterspurgt min gode herre: http://mayuree-thaimassage.dk/
Hvis du vil læse andre anmeldelser/udforske nærmere geografiske bestemmelser, kan en søgning herinde på Ero kaste lys over dette :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man godt kan li' massagen hos Mayuree, men lige synes at "prikken over I'et" mangler, kan jeg anbefale OUE i Randers. God, grundig mellemhård massage med meget pirring - OG mulighed for det "lille ekstra", som hun gør til UG.

Hun findes på  Vester Kirkestræde 6, tlf.: 52722485 (Tror ikke hun annoncerer, derfor intet link).

/C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en god oplevelse. Sidste gang jeg var der blev jeg masseret af en anden massør omtrent samme alder som hende. Jeg havde egentlig ikke stor forventning men gik skuffet derfra for massagen var ikke god og hun virkede ikke seriøs og ikke vidste hvad hun lavede. Har ikke været der siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 7 minutter siden:

Hvis man godt kan li' massagen hos Mayuree, men lige synes at "prikken over I'et" mangler, kan jeg anbefale OUE i Randers. God, grundig mellemhård massage med meget pirring - OG mulighed for det "lille ekstra", som hun gør til UG.

Hun findes på  Vester Kirkestræde 6, tlf.: 52722485 (Tror ikke hun annoncerer, derfor intet link).

/C

Hvordan ser massøren ud? Selvom det nok ikke har den store betydning. Hvordan er pris niveauet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greene skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan ser massøren ud? Selvom det nok ikke har den store betydning. Hvordan er pris niveauet?

Hun er temmelig velskabt og godt udseende (i mine øjne), ca. 40 år. Sød og smilende og taler ok dansk.

400,-/time (og en time er 60 min!). 700,- med "krymmel på".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...