Sweex2 1070 Skrevet 1. Juni, 2021 (edited) I dag skulle udforskes nye territorier. Kelly er velbesøgt og har fået pæne ord med på vejen, så jeg tænkte det var rimelig sikkert, selv om jeg aldrig selv har været der. Igen må jeg bare sige tak til dette forum, da alle pæne ting skrevet omkring hende, er sande. Billederne er retvisende, især de funklende øjne. Hun er nem og sjov at snakke med og sex er en fornøjelse. En lille sjov anekdote var efter hun havde redet mig i 5 min. Siger jeg til hende at der godt nok er gang i hende, på den gode måde, da hun smadrer helt i bund, når hun rider. Så siger hun ja, vi fik vist rykket sengen lidt for langt ud. Så har hun sat fra på væggen med hænderne, så sengen er gledet en halv meter ud fra væggen... Det var bare en af de mange ting vi grinte lidt af. Hun har virkelig en fin personlighed, som smitter af på den gode stemning. Jeg havde 45 gode minutter med hende med masser af kys og stillinger til 1200 kr. Så det syntes jeg var et fund for de penge. God sommer aften til alle https://annoncelight.dk/showad/305531 Redigeret 1. Juni, 2021 af Sweex2 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 1. Juni, 2021 Passer billederne på hende? Tænker på vægten / størrelse passer eller ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 77 Skrevet 1. Juni, 2021 She is better in person ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 1. Juni, 2021 Satans, så kom du nok først i dag. Jeg havde også fornøjelsen af hende i dag. Må sgu indrømme at jeg var lidt skeptisk da jeg ankom. Ikke nogen nyrenoveret strandvejsvilla, og da det ikke blev åbnet lige ned det samme, overvejede jeg at smutte igen. Det varede dog kun 1-2 minutter, så blev døren åbnet. Ud kom en køn pige der bestemt ligner hende på billederne, omend de selvf. er brushed lidt op. Hun fortalte at hun lige havde taget en lur, og det kunne hun godt bilde mig ind. Jeg fik et hurtigt bad, og der tænkte jeg faktisk, at hvis hun ikke levede op til mine drømme, så var det øjeblikkeligt tilbage på thai-sporet! Da hun selv kom retur, var hun allerede meget mere frisk at se på, og hun gik faktisk lige til sagen med det samme, på en dejlig fræk måde. Hun er køn, lækker og sød i samme person. Virkelig en dejlig pige. Hun var utroligt “service-minded” hele vejen igennem. Hun red så hun måtte stoppe 3 gange undervejs, godt spændt op, og hver gang klynkede hun mig lige ind i øret, mens hun havde tungen godt derinde. Hun var virkelig selv tændt, vil jeg påstå. (Bevares, hun lever jo af det, ved jeg) Jeg gik glad derfra, efter at have hørt lidt om hendes liv. Hende kunne man godt mødes med på kirkegulvet. Sidste dag torsdag! BH D. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 725 Skrevet 1. Juni, 2021 Tak for et par dejlige anmeldelser -hun ser dejlig ud og lyder dejlig. Omtrent hvor i Brøndby holder hun til? Bare et pejlemærke vil være værdsat, da jeg ikke er i bil. På forhånd tak. ærbødigst, DrMabuse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 1. Juni, 2021 drmabuse skrev, for 35 minutter siden: Omtrent hvor i Brøndby Ca. 5 minutters gå afstand fra Gildhøj klinikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 725 Skrevet 2. Juni, 2021 Tusind tak! -jeg skriver til hende og ser hvad der sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 695 Skrevet 2. Juni, 2021 Dinner_at_the_y skrev, for 19 timer siden: Satans, så kom du nok først i dag. Jeg havde også fornøjelsen af hende i dag. Jeg er enig med ovenstående . Jeg havde også en dejlig oplevelse med hende idag 1 time til 1700kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 77 Skrevet 2. Juni, 2021 Whats the luxury gf experience about ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 944 Skrevet 6. Juni, 2021 Sweex2 skrev, den 1.6.2021 at 19:33: Jeg havde 45 gode minutter med hende med masser af kys og stillinger til 1200 kr. Så det syntes jeg var et fund for de penge. God sommer aften til alle https://annoncelight.dk/showad/305531 Ved du hvorfor Kelly kun var her så kort tid denne gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 6. Juni, 2021 ButterflyMan skrev, for 6 timer siden: Ved du hvorfor Kelly kun var her så kort tid denne gang? Jeg er ret sikker på at skulle hjem og gøre sin skole færdig, her op til sommerferien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg