Hop til indhold
Jernsvinet

Efterlysning

Recommended Posts

af en forklaring på hvorfor en forespørgsel om en anmeldelse ikke må bringes i anmeldelser, men partout skal anbringes under efterlysninger, således at nogle af de bedste anmeldelser, som spontant fremkommer som svar på en efterlysning, desværre i et stort rod parkeres under efterlysninger fremfor under anmeldelser.

Hvorfor ikke reservere efterlysninger til efterlysninger efter en bestemt pige, klinik, ydelse, adresse, fælleskørsel, deltagere til sex-parties, tlf. nr., email og webadr. mv. og henvise forespørgsler om anmeldelser til anmeldelser.

Det ville være et skridt på vejen til at gøre det hele mere enkelt og overskueligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til vi har valgt at efterlysninger skal ligge under efterlysninger, og ikke i anmeldelser, er fordi det hurtigt bliver meget rodet hvis efterlysninger og anmeldelser ligger og roder rundt sammen.

At der ligger mange guldkorn i forskellige efterlysninger, kan jeg ikke fornægte, men det ville blive et administrativt bøvl, hvis vi hver gang der er noget der fortæller om sine erfaringer med f.eks. en pige i en efterlysning, skulle bede ham om at dele sine erfaringer om den pågældende pige under anmeldelser, for derefter få ham til at henvise til sin anmeldelse og slette hans tidligere indlæg med erfaringerne under efterlysninger. Vi kunne selvfølgelig skrive i vores regelsæt at erfaringer med en pige, altid skal deles under efterlysninger, men det ville give os alt for meget ekstra arbejde at skulle håndhæve sådan en regel, til vi også ville have tid til andre opgaver på forumet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til vi har valgt at efterlysninger skal ligge under efterlysninger, og ikke i anmeldelser, er fordi det hurtigt bliver meget rodet hvis efterlysninger og anmeldelser ligger og roder rundt sammen.

Det er jo netop det jeg mener: at det er noget rod at anmeldelser ligger og roder sammen med efterlysninger i efterlysninger. Dette kunne nemmest undgås ved at henvise efterspørgsler efter anmeldelser til anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo netop det jeg mener: at det er noget rod at anmeldelser ligger og roder sammen med efterlysninger i efterlysninger. Dette kunne nemmest undgås ved at henvise efterspørgsler efter anmeldelser til anmeldelser.

vil det sige at hvis man svare på en efterlysning skal man ligge et link der hvor der henvises til anmeldelser hvor man så skriver svaret på efterlysningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det betyder det ikke.

Situationen er status quo, det vil sige, at har man en oplevelse, man vil berette om under efterlysninger, så gør man det.

Business as usual. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil det sige at hvis man svare på en efterlysning skal man ligge et link der hvor der henvises til anmeldelser hvor man så skriver svaret på efterlysningen.

Det er ikke det jeg mener - er kun nævnt for at sætte sagen på spidsen - det jeg mener er at en efterspørgsel efter en anmeldelse burde starte i anmeldelser, således at et svar i form af en anmeldelse i samme tråd, helt naturligt kommer til at fortsætte i anmeldelser - evt. kan man så håbe at folk inden de starter en ny tråd med "hvem har været her?", lige kigger eller søger i anmeldelser først, så vi ikke skal til at svare på det samme endnu en gang. Desuden kunne vi undgå at efterlysninger oversvømmes med anmeldelser og istedetfor blev reserveret til reelle efterlysninger efter f.eks spc. ydelser, en bestemt pige, links, mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror det bliver et stor rod, men jeg vil give dig ret i at folk burde blive bedre til at skrive hvem hvad hvor de søger for jeg kan godt se at det er noget rod at der er anmedelser af den samme pige 5 forskellige steder herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...