Hop til indhold
Lemongrass Lingam

Møbelsnedker i København?

Recommended Posts

Jeg søger en møbelsnedker i Københavnsområdet. 
Er du selv møbelsnedker, eller kender du en sådan du kan anbefale? 

Jeg skal have konstrueret en massagebriks som skal være en mellemting mellem en almindelig massagebriks og et "milking table". Det skal bruges til Lingam massage, hvilket er årsagen til at jeg spørger her, og ikke blot googler. 
Tegninger, mål, ønsker og krav venter jeg med til den rette håndværker er fundet :) 
Det haster lidt, men venter hellere på den rigtige løsning end den hurtige. 

På forhånd tak!

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Lemongrass Lingam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lemongrass Lingam skrev, 1 time siden:

Jeg søger en møbelsnedker i Københavnsområdet. 
Er du selv møbelsnedker, eller kender du en sådan du kan anbefale? 

Jeg skal have konstrueret en massagebriks som skal være en mellemting mellem en almindelig massagebriks og et "milking table". Det skal bruges til Lingam massage, hvilket er årsagen til at jeg spørger her, og ikke blot googler. 
Tegninger, mål, ønsker og krav venter jeg med til den rette håndværker er fundet :) 
Det haster lidt, men venter hellere på den rigtige løsning end den hurtige. 

På forhånd tak!

Kærligst, 
Eva <3

Kære Eva:)

Tror jeg kan hjælpe dig, jeg kender et prof møbelfirma som også fremstiller møbler efter opgave og på et meget højt kvalitetsniveau.   (og det er prisen sikkert også;))

Græsplænen KALDER på øjeblikkelig "haircut": Jeg sender en PM senere på dagen, jeg skal være meget diskret derfor en PM

Bedste hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, Jeg er møbelsnedker, hvis det stadig er aktuelt. Jeg ved ikke helt, hvad der er, du skal have lavet, men umiddelbart vil det letteste, hurtigste og billigste være, hvis man kan lave det, du vil have udfra en "standard" massagebriks. Men jeg er åben overfor andet. Hilsen PB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...