Hop til indhold

Søborg Thai Massage, Natia

Featured Replies

Skrevet

Var forbi Søborg Hovedgade 137, for blot at få motioneret huden (ikke forhuden), hvor Søborg Thai Massage ligger

her mødte jeg en sød ældre dame, der kom med et par forslag. Jeg valgte 1 times tantra til 500. (har jeg aldrig prøvet at bestille før). Det lød lækker, af med det meste af kludene, hun tog imod en bestilling på et glas vand og fik 500.

Kort tid efter kom Natia ind og begyndte kæleriet.

Jeg havde godt nok bestilt en time, men tiden trak ud og det blev nok til mere end bestilt. Hun var meget blid og passede på kun at tage den nødvendige mængde olie på.

Hun spurgte nysgerrigt ind til privatforholdene, som jeg dog var lidt restriktiv med at oplyse. :-)

Hun spurgte om jeg ønskede ekstra.

Jatak. Meget gerne.

Det var ikke planen, men som så mange gange før bliver man jo fristet.

Hun bad om 1000. WHAT?

jeg tænkte. Vi prøver og ser hvad der sker.

en tusse skiftede hænder og kæleriet blev lige en tak mere kærligt og imødekommende.

Det var ikke bare tju-bang og hasteri som jeg har oplevet før.

Det var en tilnærmelsesvis kæresteoplevelse jeg fik med på vejen.

Kyssene var lidt mere tantet end jeg ville have foretrukket. Det er fint nok. Hun var bare ikke dér.

Alt i alt nok den bedste thai-experience jeg nogensinde har haft, hvor der bestemt ikke var noget hasteri og der blev ikke kigget på uret.

Natia er her stadigvæk i 4 dage endnu inden hun går på ferie i en hel måned.

Skrevet

Jep - så var det min tur til at prøve Søborg Thaimassage - og Natia

Karakterskala 1-10 hvor 10 er bedst.

Stedet: 2.

Ser nu rent og pænt ud, men det totale fravær af diskretion både vedr. ankomstforhold og inde i klinikken gør, at stedet MAX kan få 2 ud af 10. Læs under "Beretning" om hvorfor.

Pigen. Natia: 3

Sikkert meget sød, men jeg ved det egentlig ikke. Gennemsnitlig alder og gennemsnitligt udseende. Ikke noget at brokke sig over. Men at prøve at starte med at tage sindssyg overpris trækker sgu voldsomt ned. Natia taler ikke dansk.

Massagen: 6

Absolut over middel. Hun kom hele vejen rundt, og hun gjorde det godt. Ingen erotiske berøringer (men det skal ikke trække ned her, da der ikke var ekstra), men manglende afvaskning trækker et ellers velfortjent 7-tal ned til et 6 tal.

Ekstra: Ingen karakter.

Jeg fik ikke ekstra.

Pris vs. ydelse: 6

Over middel massage til middelpris.

Overordnet: 3

Massagen var god, men de øvrige forhold er bare ikke til en højere karakter.

Beretningen

Ankom fredag sidst på eftermiddagen.

Selv om selve massagen viste sig at være over middel, var der dog nogle problemer.

Problem 1.

Stedet ligger på Søborg Hovedgade, hvor der er ret meget traffik. Og lige overfor på den anden side af gaden, er der en grillbar, hvor folk sidder og spiser og kigger over på indgangen.

Nå - grillbargæsterne kunne jeg jo ikke gøre noget ved, men jeg ventede da lige, til der var et hul i fortovs- og cykeltraffikken hvor jeg ringede på.

Problem 2.

Natia lukkede hurtigt op, og jeg blev vist ind i et rum.

Natia: whatyouwaant?

Mig: Half a hour massage.

Natia: anything ekstra?

Mig: what do you have?

Natia: maybe Hj 700 kr.?

Mig: What???? :o No thanks - just the massage please.

Natia: I have B2B????

Mig How much?

Natia: Efter en laaaang tænkepause... 900 kr. And for bom bom 1000kr.

Mig: Just the massage, and lets see where that brings us.

Det er jo sindssyge overpriser, som jeg ikke engang gider at prøve at forhandle ned.

Jeg betaler sgu ikke 700 kr. på forhånd for et HJ, og B2B kan jeg få for 200 kr. billige med væsentlig lækrere piger andet sted.

Herefter fulgte massagen. Og den var altså god. :) Natia have åbenbart nu besluttet, at der kun skulle massage på menuen, så ingen lir overhovedet. Og fint med mig, for med de priser, ville jeg alligevel sige nej. Og da dette ligesom var forstået af begge parter, var der en fin afslappet stemning :) Hun satte musik på, og gik i gang med massagen.

Problem 3.

Rummet ligger lige ved hovedindgangen, og pludselig ringer det på hoveddøren. Man skulle ikke tro, at der var en lukket dør ind til "mit" rum. Jeg kunne tydeligt høre en ny gæsts lidt ubehjælpsomme engelsk, mens han forhandlede pris med en anden massør.

Med et begynder Natia at blande sig (på thai) i deres forhandling - mens hun massere mig. :? Hun behøver slet ikke at hæve stemmen. Hun taler i et toneleje, som var det til mig.

Den anden massør tager den ny kunde med ind i værelset lige ved siden af "mit". Godt nok er der en væg imellem, men INGEN lyde undgår mine øre. Jeg ligge nu med hovedet max en halv meter fra den anden kundes, og den væg kunne lige så godt være et forhæng.

Så starter den anden massør musikken i naboværelset. jeg er i forvejen ikke den allerstørste tilhænger af de spillelister, som man normal hører på thaiklinikker. Nu hørte jeg to spille samtidig - og det var ikke synkroniseret. F.... er forvirring af lyd.

Vi var ikke nået til "turn around" endnu, men nu var jeg sikker på, at ligegyldig om Afrodite kom ind og tilbød gratis fjas, skulle jeg ikke nyde noget at at stønne min orgasme ud i øret på en af logebrødrerne.

Som sagt kom der (heldigvis) ikke antydninger af lir, og ikke flere tilbud kom.

Massagen sluttede. Til trods for, at hun havde en spand med varmt vand og en vaskeklud (brugt til bl.a. at vaske mine fødder), blev jeg ikke vasket af for olie!!! :o WTF?

Godt nok havde det ikke været et oliebad, men hey???

Nå hun går mens jeg tager tøj på, og jeg venter på at blive "hentet", så jeg kan komme ud.

Intet sker......

Venter.....

Venter.....

...Jeg kan høre, at "nabokunden" har det ret godt ;)

Venter.....

Efter et stykke tid rømmer jeg mig højlydt (ikke at man behøver at være højlydt her :D ) og Natia kommer. Vi går hen til døren, siger farvel. Hun åbner døre og jeg træder ud.

Problem 4.

Jeg træder lige ud i 2 barnevogne, 2 tilhørende forældrepar og tydeligvis også bedsteforældrene. De står alle og venter ved det busstoppested, som er placeret LIGE UDENFOR Søborg Thaimassages dør. :oops::oops:

Jeg selv have ikke lagt mærke til busstoppestedet da jeg kom. Jeg havde jo travlt med at vente på et ophold i fodgængerstrømmen uden for biksen.

F... det er uprof. af Natia. Det her bør hun vide, og lige kigge mellem persiennerne, om der nu er fri bane ved busstoppestedet. :evil:

Risiko for gentagelse? Nej

Skrevet

Tak for advarslen Spillemanden :) ikke et sted jeg har lyst til at komme.

Skrevet

Det skulle da lige være fordi det ser ud til at den i min optik nok kønneste thai-pige i Storkøbenhavn, Jip ser ud til at være startet der. Kunne godt overtale mig til at trodse diverse forhindringer...

Skrevet

Hvis man er uden for sit bolig- og arbejdsområde, er risikoen for at møde en bekendt begrænset. At man så skal kigge et antal småbørnsmødre og andre seksuelt underernærede mennesker i øjnene, umiddelbart efter en tilfredsstillende hyrdetime, er vel til at overse. Man kunne jo blot sende dem et frækt blink. De står sikkert bare og er pisse misundelige over det ikke er dem der har fået naturlige behov dækket ind :D

Skrevet

Tjaa. Eller bare lade som ingenting. Alle har vel ret til en gang thaimassage. De kan jo ikke se om man har ondt i ryggen eller det nederste hoved når man går ind/hjem.

Jeg syntes nu ikke der er så store problemer med adgangen når man kommer der op da man kan gå lidt ned af trappen og stå i et indhak og vente. Problemet er større når man skal der fra. Men man kunne jo bare lige selv hive i gardinet og se om der står nogen ved stoppestedet.

Man kan så ikke se om der kommer en familie gående forbi inden man er kommet helt op på fortovet. Så det er også et problem.

• 2 weeks later...
Skrevet

Eller som jeg blot være så heldig fra fødsel, at man ikke kender et øje i Søborg og omegn, så man med ro i sindet og aftagende kløe mellem benene og fredfyldte muskler efter massagen blot kan træde op på hovedvejen igen, og være rimelig ligeglad med en eller anden tilfældig familie kommer forbi.

Skrevet

Det skulle da lige være fordi det ser ud til at den i min optik nok kønneste thai-pige i Storkøbenhavn, Jip ser ud til at være startet der...

Spændende, men hvad mener du med "ser ud til"?

Skrevet

'Ser ud som om' som i, at hun dukkede op på deres hjemmside.

'Ser ud som om' som I at jeg ringede og fik at vide, at hun var der, hvorfor jeg ville forbi, når tiden var til det.

Men desværre også 'ser ud som om', i at hun nu er væk igen fra deres hjemmeside, og at jeg nu har fået at vide, at hun ikke er der alligevel :?:shock:

Ved desværre ikke hvor hun er henne nu.

• 2 weeks later...
Skrevet

Mange tak for oplysningen.

Ikke så ofte jeg kommer udenfor hovedstadens trygge rammer. Men kunne jeg overveje at tage til Søborg, så kan jeg jo lige så godt tage chancen og begive mig ud til udkanstdanmark aka Greve.

JIP er squ det værd.

Skrevet

Man kunne jo ligeså godt have været en håndværker eller lignende der havde set på lokalerne?

Folk kan som sagt ikke læse ens tanker om hvad man har lavet (endnu) ;)

Skrevet

Hvordan ligger det i greve med Jip? Jeg er kraftigt fristet til at kigge forbi, hun er da for lækker. Orker bare ikke hvis det ligger helt fremme. Skal man op af en trappe, eller ind bagved?

Og er der nogen der har været forbi for nyligt? Tilbyder hun stadig Body 2 body?

Skrevet

Hvordan ligger det i greve med Jip? Jeg er kraftigt fristet til at kigge forbi, hun er da for lækker. Orker bare ikke hvis det ligger helt fremme. Skal man op af en trappe, eller ind bagved?

Og er der nogen der har været forbi for nyligt? Tilbyder hun stadig Body 2 body?

Det ligger i en lille "erhvervsgård" i 2 etager, du kan se det i streetview / Thailisten øst.

Det er butikken der ligger lige bag lygtepælen med 3 store vinduer og sort indgangsparti.

Vinkelret til højre herfor , ligger et lille spisested som har frit udsyn til klinikken. :shock:

På førstesalen ligger div. erhverv, til venstre et motionscenter med vinduer med frit kig til thaistedet.

Hvis det genere dig, kan du aftale at de skal lukke dig ind ad bagdøren.

Så går du ned bag om bygningen ved solcentret, Håndværkerbyen.

-OD

Skrevet

Okay det var godt beskrevet. Prøvede og ringe og spurgte om de lavede Body 2 Body, så blev røret lagt på :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.