Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg vil høre om der er nogle der kan anbefale et godt sted i Kgs. Lyngby at få massage , og om der eventuelt også tilbydes hj hvor massør er nøgen og må røres samtidig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger lige med! Men jeg ved der er noget i Virum, det jo kun 2 stop med s_toget, hvis du søger på 'virum' kommer der en del op (Jeg tror faktisk det er det tætteste på lyngby) Men jeg følger lige med på sidelinjen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set der er 2 i selve lyngby , ved desværre ikke hvordan jeg lægger linket op men den ene hedder Lyngby Thaimassage og den anden Oase Thai Massage , ved ikke om de tilbyder andet end massage , det kunne være spændende at høre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyngby thaimassage ejes af Puang og er forholdsvis ny.  Har været der 2 gange og begge gang fik jeg god og kompetent massage og godt humør. Og det obligatoriske tilbud om hj.  Bestemt et besøg vær. Det andet sted i lyngby kender jeg ikke. Men hvis andre har info så sætter jeg også mig lige ud på sidelinien. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisker skrev, for 4 timer siden:

Lyngby thaimassage ejes af Puang og er forholdsvis ny.  Har været der 2 gange og begge gang fik jeg god og kompetent massage og godt humør. Og det obligatoriske tilbud om hj.  Bestemt et besøg vær. Det andet sted i lyngby kender jeg ikke. Men hvis andre har info så sætter jeg også mig lige ud på sidelinien. 

Hej frisker.   Hvordan var hj udførelsen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zweimal

Kan anbefale Puang, hun giver god massage og har et smittende humør.

Jeg er dog ikke blevet tilbudt HJ  men er blevet tilbudt en kop te og snak efter massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisker skrev, den 1.6.2021 at 17:01:

Lyngby thaimassage ejes af Puang og er forholdsvis ny.  Har været der 2 gange og begge gang fik jeg god og kompetent massage og godt humør. Og det obligatoriske tilbud om hj.  Bestemt et besøg vær. Det andet sted i lyngby kender jeg ikke. Men hvis andre har info så sætter jeg også mig lige ud på sidelinien. 

Lyder som om det er et sted der skal prøves , må jeg spørge om det er tilladt eventuelt at se og røre samtidig med massage/hj 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, den 1.6.2021 at 21:44:

Hej frisker.   Hvordan var hj udførelsen ? 

Ai. Tænker du godt ved det - men fint job udfører hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, den 2.6.2021 at 21:27:

Lyder som om det er et sted der skal prøves , må jeg spørge om det er tilladt eventuelt at se og røre samtidig med massage/hj 

Du må i hvertfald gerne kikke. Resten er vel et spørgsmål om pris. Smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisker skrev, for 10 minutter siden:

Ai. Tænker du godt ved det - men fint job udfører hun

Hvor skulle jeg vide det fra. Jeg har jo ikke prøvet det hos hende.  Der er meget stor variation herpå. Hvordan gør de set. Nogle hiver i den som var det kopat.  Andre mere langsomme.  Nogle bruger fingrene etc.   
kan du beskrive ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
Zweimal skrev, den 1.6.2021 at 22:07:

Jeg er dog ikke blevet tilbudt HJ  men er blevet tilbudt en kop te og snak efter massagen.

Det er værd at tage med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zweimal

Har nu besøgt stedet for 3. gang, her er altid pænt og rent samt mulighed for bad efter massage.

Den lille nipsede thaipige kan tage godt fat og jeg fik en dejlig dybdegående massage, hun er faktisk mega sød, kunne godt blive et af mine stamsteder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...