Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa EG’ere.

Jeg fik aflagt et besøg ved Alexandra i Rødovre, og jeg må godt nok sige, at det var en rigtig fin oplevelse. 1300kr for en time, hvor jeg kom to gange :) Hun giver et fint blow, men har prøvet nogle der er bedre. Selve sexen var til gengæld ganske udemærket, og hun var indlevende og virkede egentlig til at nyde det. Hun er meget smidig, så man kan virkelig have det sjovt med hende i flere forskellige positioner. Efter jeg kom første gang efter  godt 20 min, sagde hun at hun lige skulle ud og skylle sig. Jeg troede nu, at det så var forbi og at jeg skulle til at blive sendt ud. Men vi endte med at sidde og snakke lidt i 10 minutter, indtil hun spurgte om hvad jeg ville bruge resten af min tid på. Jeg sagde så, at jeg gerne ville have en omgang mere, hvilket hun grinte og smilte over på en tilfreds måde. Så vi gik hurtigt igang igen.

Alt i alt en meget god oplevelse med hende. Jeg kommer helt sikkert igenAlexandra fra Rødovre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser umiddelbart ud som om hun har nogle ok store skamlæber - er det rigtig spottet? 

Uden at afsløre for meget, holder hun så til ude i industrikvarteret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak för fin anmeldelse. Hon ser fin ut på bilderna. Visserligen erbjuder hon allt uden kondom men jag antar att man kan ha kondom om man vill. Hennes extra är spännande: både cim och cof. Vilket land kommer hun fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flqdeis skrev, for 3 timer siden:

Flqdeis skrev, for 3 timer siden:

Det er tidligere beskrevet, at hun holder til på den mest berygtede Alle i kommunen, men det er et andet husnummer, der er skyld vejens dårlige ry - ikke det her sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt du havde en fræk oplevelse. Jeg synes det er lidt forvirrende med de "extras" der er på menuen, specielt hvor man må komme. Valgte du noget af det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrev94 skrev, den 1.6.2021 at 02:45:

Hejsa EG’ere.

Jeg fik aflagt et besøg ved Alexandra i Rødovre, og jeg må godt nok sige, at det var en rigtig fin oplevelse. 1300kr for en time, hvor jeg kom to gange :) Hun giver et fint blow, men har prøvet nogle der er bedre. Selve sexen var til gengæld ganske udemærket, og hun var indlevende og virkede egentlig til at nyde det. Hun er meget smidig, så man kan virkelig have det sjovt med hende i flere forskellige positioner. Efter jeg kom første gang efter  godt 20 min, sagde hun at hun lige skulle ud og skylle sig. Jeg troede nu, at det så var forbi og at jeg skulle til at blive sendt ud. Men vi endte med at sidde og snakke lidt i 10 minutter, indtil hun spurgte om hvad jeg ville bruge resten af min tid på. Jeg sagde så, at jeg gerne ville have en omgang mere, hvilket hun grinte og smilte over på en tilfreds måde. Så vi gik hurtigt igang igen.

Alt i alt en meget god oplevelse med hende. Jeg kommer helt sikkert igenAlexandra fra Rødovre

Skønt og inspirerende indlæg kunne være frækt at være 2 gutter om den lille frækkert :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flqdeis skrev, den 1.6.2021 at 09:07:

Det ser umiddelbart ud som om hun har nogle ok store skamlæber - er det rigtig spottet? 

Ja, hun havde nogle dejlige skamlæber

Og ja, det er det der industrikvarter. Men altså denne her oplevelse var virkelig god. Så tror at det afhænger meget af hvem man får en aftale med. Det virker nemlig også til at bygningen lige ved siden af, at der også holder 3-4 piger til der. Kom i hvert fald til at gå forkert ind i den bygning, hvor de alle nærmest kastede sig over mig, hvortil jeg spurgte hvem af dem der var Alexandra, hvor det så henviste til at jeg skulle gå ind ved siden af. De så egentlig ret lækre ud nogle af dem, men ved ikke om det så er stedet som har givet den vej alle de dårlige rygter?

Redigeret af Mrev94

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 20 timer siden:

Godt du havde en fræk oplevelse. Jeg synes det er lidt forvirrende med de "extras" der er på menuen, specielt hvor man må komme. Valgte du noget af det? 

Valgte bare at komme inde i hende. Det kostede dog 200kr ekstra. Men fordi det var én time jeg købte så måtte jeg gerne komme inde i hende igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
woolfman2 skrev, den 1.6.2021 at 09:26:

Tak för fin anmeldelse. Hon ser fin ut på bilderna. Visserligen erbjuder hon allt uden kondom men jag antar att man kan ha kondom om man vill. Hennes extra är spännande: både cim och cof. Vilket land kommer hun fra?

Ja altså man bestemmer selv om man vil med eller uden.
Hun kommer fra Balkan. Men hun er faktisk virkelig god til at snakke engelsk. Jeg vil sige at hendes engelsk er over middel, og der var intet tidspunkt hvor kommunikationen haltede

Redigeret af Mrev94

Del dette indlæg

Link til indlæg
veludrustenkbh skrev, for 7 timer siden:

Skønt og inspirerende indlæg kunne være frækt at være 2 gutter om den lille frækkert :)

Hej jeg er på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrev94 skrev, den 1.6.2021 at 02:45:

Hejsa EG’ere.

I have to say that's the attitude and feeling I got from my few messages to her, that she's having fun (unless chemistry is bad of course) and that she's got a kinky side to her as well! I love that you spent 10 minutes talking with her, that something i don't always do (usually only do 30min) but when I get the feeling of chemistry I do, and there have been times when I've felt a genuine connection to some of the women I've met, in all price segments. Gotta love chemistry!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrev94 skrev, den 2.6.2021 at 10:01:

Ja altså man bestemmer selv om man vil med eller uden.
Hun kommer fra Balkan. Men hun er faktisk virkelig god til at snakke engelsk. Jeg vil sige at hendes engelsk er over middel, og der var intet tidspunkt hvor kommunikationen haltede

Når du skriver Balkan - kan du uddybe? Der er rigtig mange lande på Balkan....
På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Mrev94 skrev, den 2.6.2021 at 10:00:

Valgte bare at komme inde i hende. Det kostede dog 200kr ekstra. Men fordi det var én time jeg købte så måtte jeg gerne komme inde i hende igen

måske et dumt spørgsmål, men tror du at hun skyller sig indventigt, så den næste ikke enten kører i din sæd, eller endnu værre, at en slikker hende og så ....ja.....gæt selv....

Grunden til at jeg spørger er at jeg rigtigt gerne vil besøge hende, men det billede ovenstående giver, gør at jeg ikke har specielt meget lyst :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

troublemaker1968 skrev, for 5 timer siden:

måske et dumt spørgsmål, men tror du at hun skyller sig indventigt, så den næste ikke enten kører i din sæd, eller endnu værre, at en slikker hende og så ....ja.....gæt selv....

Grunden til at jeg spørger er at jeg rigtigt gerne vil besøge hende, men det billede ovenstående giver, gør at jeg ikke har specielt meget lyst :-(

Hvis du gerne vil slikke en gp, så vælg dog én som ikke tilbyder sex uden! - medmindre det tænder dig.. 

Selvfølgelig får hun ikke renset helt ud hver gang og hvis 5 mænd sprøjter hende i røven dagligt, kan jeg du nok ikke undgå at få en del rester på dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
underdog40 skrev, for 11 timer siden:

ja. 

og du matcher det så med et dumt svar - flot ellers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...