Hop til indhold

Recommended Posts

Ingen af de nævnte steder har egentlige hjemmesider (som jeg kan finde) men google kan finde en del referencer.

Efter en meget våd tur i byen, var jeg lige i humør til et gåhjem-blæs.

Klokken var 4.30 om morgenen, så der er jo ikke sååå mange steder åbent på denne tid.

Jeg ringede på i Dybbølsgade nr. 66 og forklarede mit ønske. Ingen problemer blev der sagt - dog var der kun en ladyboy på arbejde. Var det ok?

Nej tak - ingen ladyboy til mig. Jeg gik der fra, og der var ingen sure miner hos mig eller ladyboy i nr. 66.

Jeg gik de få skridt til nr. 60 og og ringede på.

Forklarede mit ærinde: BJ. Det kunne hun godt klare for 500Kr. Nu havde jeg kun 400 Kr. i lommen, så jeg spurgte, om det gik an.

Helt fint.

Derefter fulgte det værste BJ jeg nogensinde har været udsat for. Flere gange måtte jeg lige forklare, at det altså var et BJ jeg havde betalt for, og ikke et halvhjertet gummibeklædt HJ.

Spidsen kom derefter lige akkurat ind i munden, og så kørtes der lidt op og ned.

Damn det var ringe.

Der måtte ske noget - ellers ville jeg ikke kunne fyre noget som helst af. Så jeg tog for mig af brysterne (godt indpakkede) men jeg fandt en vej ind - uden at møde den mindste modstand i øvrigt. Føle føle åårrhhh f..... hverken på højre eller venstre bryst var der en brystvorte at spore.....

Så endte jeg alligevel med en ladyboy :lol:

Miraklet skete - jeg kom alligevel på trods af den ringe indsats samt opdagelsen af "hendes" egentlige køn. Men hva' f...... jeg var stiv. :lol:

Jeg giver ikke karakter, for jeg mener ikke, at oplevelsen overhovedet fortjener karakter, og så er der jo også lige det ved det, at man typisk får hvad man betaler for.

Jeg var stiv (= ikke den bedste kunde), klokken var mange, og jeg fik "pruttet" om prisen. Ingen af disse faktorer tegner godt for den modtagne ydelse.

Så det vil heller ikke være heeeelt fair, at anmelde på den baggrund. :)

Det jeg dog tillader mig at være knotten over, er at jeg ikke blev orienteret om, at det var en ladyboy. Det gjorde de trods alt i nr. 66.

Og nej - jeg kommer aldrig igen i nr. 60.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Men en sjov historie, til at fortælle børnebørnene! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...