Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lifetec420

nej men du må meget gerne give en beskrivelse når/ hvis du gør

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt stedet og kan varmt anbefale det, pigen er skøn og er set andre steder i kbh. Blev ikke tilbudt ekstra og spurgte heller ikke til det, men tror godt man kan få lidt. Men ihvertfald en god massage og flot pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
Thailove23 skrev, for 10 minutter siden:

Har lige besøgt stedet og kan varmt anbefale det, pigen er skøn og er set andre steder i kbh. Blev ikke tilbudt ekstra og spurgte heller ikke til det, men tror godt man kan få lidt. Men ihvertfald en god massage og flot pige. 

Hvad hed hun, jeg får nemlig altid ekstra dernede, er kommet der igennem 1 år nu, undtagelse af corona nedlukning . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lifetec420
DaddyKbhs skrev, for 7 timer siden:

Hvad hed hun, jeg får nemlig altid ekstra dernede, er kommet der igennem 1 år nu, undtagelse af corona nedlukning . 

har os lige været der nede .ved ikke hvad hun hed. intet extra blev tilbudt. desværre.. men godt så hun ud !. .. hun havde nu peter plys tusset på den ene balle... hvis det kan hjælpe dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 7 timer siden:

Fik ikke lige fat i hvad hun hed, men hun har overtaget den fornyeligt, køn pige med tusser på benene og behagelig og være i rum med, jeg gik ikke efter ekstra, og det tror jeg godt hun mærkede eller så tilbydes det ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
Thailove23 skrev, for 4 timer siden:

Fik ikke lige fat i hvad hun hed, men hun har overtaget den fornyeligt, køn pige med tusser på benene og behagelig og være i rum med, jeg gik ikke efter ekstra, og det tror jeg godt hun mærkede eller så tilbydes det ikke. 

havde du bestilt tid inden, eller kom du bare forbi ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...