Hop til indhold
Spillemanden

Thaimassage og Thai SPA Rødovre

Recommended Posts

http://www.dd-thaispa.dk/services.html

Karakterskala 1-10 hvor 10 er bedst.

Stedet: 7

Virkede pænt og rent. Et rent lagenagtig ting blev lagt på sengen.

Ligger i et industrikvarter, hvor der selv en søndag eftermiddag er gøren og laden. Dog nogenlunde diskret indgang.

Pigen. Mini: 6

Mini er sød og taler godt dansk, og har et pænt smil, når man får lokket det ud af hende. Hun er ikke helt min type fysisk, men det er jo ikke hendes fejl at min smag er sådan.

Massagen: 6

Over middel. Der blev gnedet og trykket hvor der skulle gnides og trykkes. Om Mini er uddannet massør eller ej, skal jeg ikke kunne bedømme. Men en dejlig massage var det da.

Ekstra: 6

HJ med masser af øjenkontakt. Over middel HJ (som karakteren også medgiver).

Pris vs. ydelse: 6

En halv times oliemassage og en spiller: i alt 600 kr. (faktisk 550kr. men da ingen aldrig har den forb... 50'er bliver det jo til drikkepengene).

Det kan sikkert fås billigere, men ellers nogenlunde standartpris, for en ydelse der var lidt over middel.

Overordnet: 6

Alt i alt lige lidt over middel. Pengene værd. Over middel massage og over middel HJ.

Beretningen

Jeg havde håbet på en gentagelse med Nani fra Lyngby Thai, men her søndag eftermidag svarede de ikke på dørtelefonen.

Lidt skuffet gik jeg tilbage til bilen, for at køre til backup-stedet: Thaimassage og Thai SPA Rødovre.

Jeg havde egentlig tænkt mig at tage en halv times B2B efterfulgt af et BJ (jep.... liderlig nok til at fravige mit princip om, kun at bestille en halv times oliemassage første gang et nyt sted :lol: )

Jeg ringer på og venter..... der sker intet.

Jeg ringer på igen og venter..... der sker intet. Det var da lige godt s...... Jeg vender mig om og går ca. 20 meter, hvorefter jeg høre døren blive åbnet.

Mini står i døren og ser lidt irriteret ud :?

Jeg følger med ind, da hun jo absolut ikke er grim, og hendes irriterede look forsvinder hurtigt. MEN jeg har ikke lyst til B2B med hende, så back to basis: en halv times oliemassage.

Snakken går fint, uden at hun dog arbejder særligt meget for at holde det kørende. Efter et stykke tid stopper snakken, og jeg nyder massagen.

Mini giver ingen erotiske berøringer eller andre tegn på, at der gives ekstra. Alligevel er jeg sikker på, at spørgsmålet nok skal komme. Og det gør det så også :)

Jeg blev "kun" tilbudt HJ, og godt det samme - jeg havde takket nej til alt andet. Jeg har dog en fornemmelse af, at mere kan komme på menuen, hvis man kommer der et par gange. Jatak til HJ.

Mini går i gang, og hun har ikke travlt :)

Jeg spørger, om jeg må røre ved hende. Hun tøver noget, men ender med at sige ja. Hun sidder mellem mine ben, så det er lidt svært at nå. Jeg løfter mig lidt, så jeg kan røre hendes bryster. Hun flytter sig ikke en millimeter. Hverken væk fra hånden eller sætter sig, så jeg bedre kan komme til.

Det tager jeg som om, at den her slags berøring faktisk ikke er velkommen, og jeg holder derfor op med det samme, og nyder hendes hænder.

Mini er ikke egentlig fræk, men den konstante øjenkontakt under HJ er ganske stimulerende.

Jeg kommer, bliver aftørret (ikke vasket), smalltalker, tager tøj på, betaler og går.

God oplevelse til prisen. Jeg kommer igen, da jeg har en fornemmelse af, at dette kan blive et rigtigt godt sted, når man har været der et par gange.

Hvorfor jeg har den fornemmelse, skal jeg ikke kunne sige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...